וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "לפעמים המשחק מתפתח בדיוק כמו שתכננת"

בסן אנטוניו חגגו ניצחון ענק, דאנקן שבר עוד שיא היסטורי, פארקר נזהר וברוקס הפעיל את תכנית החירום. סיכום מש' 2

סן אנטוניו גברה הלילה (בין שלישי לרביעי) פעם נוספת על אוקלהומה סיטי ועשתה צעד גדול לעבר חזרה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2007 עם 111:120 ביתי שנתן לה 0:2 בגמר המערב. הספרס האריכו את רצף הניצחונות שלהם ל-20 ושברו את השיא של הלייקרס מ-2001 לסדרת ניצחונות שנמשכת מהעונה הרגילה לפלייאוף, כשהקהל הצוהל בטקסס חגג על בקשתו של גרג פופוביץ' עם חולצות עליהן נכתב "אנחנו רוצים שתהיו רעים".

הקבוצה המנוסה של קואץ' פופ רצה מהרגע הראשון וקלעה באחוזים נהדרים. בניגוד למשחק הקודם היא גם מיעטה באיבודים, צלפה ב-11 מ-26 מחוץ לקשת וברחה ליתרון של 22 נקודות ברבע השלישי לפני שנאלצה לבלום ניסיון קאמבק של הת'אנדר שחזרו לפיגור חד ספרתי ברבע האחרון אך לא הצליחו להשלים את המהפך.

מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. Tom Pennington, GettyImages
היה לו זמן גם לשואו-טיים. ג'ינובילי/GettyImages, Tom Pennington

טוני פארקר הוביל את הדרך עם 34 נקודות בלא פחות מ-16 מ-21 מהשדה (!), מאנו ג'ינובילי שוב היה נפלא עם 20 נקודות כולל מסירה מאחורי הגב לחברו הצרפתי שהרימה את הקהל לשמיים בשיא הריצה של הספרס ברבע השלישי, וטים דאנקן רשם עוד ציון דרך היסטורי כשחלף על פני האקים אולג'ואן בדרך למקום השני ברשימת החוסמים הגדולים בהיסטוריה של הפלייאוף עם 473, והוא מפגר כרגע רק אחרי קארים עבדול ג'באר עם 476.

"לפעמים המשחק מתפתח בדיוק כמו שתכננת", אמר פופוביץ' בסיום. "ולפעמים כשהכדורים הולכים פנימה זה פשוט נס. אבל כנראה ששחקנים טובים יודעים לעשות את העבודה. אף פעם אי אפשר לתכנן לפתוח בסערה, וכל מה שאתה יכול לצפות אליו כמאמן הוא שהקבוצה שלך תהיה אגרסיבית".

פארקר הוסיף: "הרגשתי בקצב טוב מהפתיחה, ניסיתי להיות אגרסיבי אבל לא למהר כמו במשחק הקודם שהייתי לחוץ בו אחרי שבוע של מנוחה. הת'אנדר הם קבוצה טובה מאוד, הם חזרו בצורה מרשימה ברבע השלישי, הם חיזקו את ההגנה והוכיחו לנו שיהיה קשה מאוד אצלם".

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
"הרגשתי בקצב טוב מהפתיחה". פארקר/רויטרס

הת'אנדר קיוו לחלץ לפחות ניצחון אחד לפני שהסדרה עוברת לאוקלהומה סיטי למשחק השלישי בלילה שבין חמישי לשישי, בידיעה שרק 14 קבוצות אי פעם חזרו מפיגור של 2:0 בסדרה של הטוב משבעה משחקים. התכולים, שהפסידו שני משחקים ברציפות לראשונה מאז תחילת אפריל, יבנו כעת על מאזנם הביתי המרשים (7:26) כדי לנסות ולחזור לעניינים מול הקבוצה שסגרה בסוויפ את שתי הסדרות הקודמות שלה.

אחת הדרכים בהם הצליחו האורחים לצמק ברבע השלישי הייתה שליחתו של טיאגו ספליטר לקו באופן מכוון. הסנטר הברזילאי, שעומד על 32% מקו העונשין בפלייאוף, קלע 5 מ-10 בתוך פחות מדקה לפני שהוחלף על ידי דאנקן. "אין שום סיבה לעשות את זה, זה פשוט הורג את הקצב של המשחק", התלונן פארקר על שיטת 'האק-א-ספליטר' של סקוט ברוקס, שהבהיר: "הוא עשה את שלו וקלע חצי מהזריקות, אבל אם תהיה לנו הזדמנות לעשות את זה שוב, נעשה את זה שוב".

על המשחק עצמו אמר מאמן הת'אנדר: "הבחורים שלנו שיחקו חזק, אבל לצערי לא יצא לנו מזה כלום בימים האחרונים. עכשיו אנחנו צריכים למצוא דרך להבין מה השתבש ולחזור לסדרה. קווין דוראנט, שקלע 31 נקודות, אמר: "תמיד היינו חבורה נחושה שיודעת להתאושש. קשה להיות בפיגור של 2:0, אבל יש לנו הזדמנות לחזור הביתה ולשנות את התמונה". ג'יימס הארדן, שהתאושש מהמשחק הרע שלו בפתיחה הסדרה וקלע 30 נקודות משלו, אמר: "אסור לנו לשים את עצמנו בסיטואציות כאלה. נלחמנו חזק כדי לחזור למשחק, אבל הבור היה עמוק מדי".

סקוט ברוקס מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. Ronald Martinez, GettyImages
ימשיך להכות בספליטר? ברוקס/GettyImages, Ronald Martinez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully