וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשביאק: "המשלחת איכותית, פוטנציאל לגמרים ומדליות"

אחרי הזכייה של אלכס שטילוב בארד באליפות אירופה, הוועד האולימפי סיכם סוף שבוע מוצלח: "אנו נמצאים בתקופה נהדרת"

המשלחת הישראלית לאולימפיאדת לונדון בקיץ ממשיכה להיות אופטימית ומלאת תקוות בעקבות סוף השבוע האחרון. אחרי ההישגים של השחיינים הישראלים באליפות אירופה והזכייה של אליס שלזינגר בתחרות גרנד פרי בג'ודו, הגיעה הבשורה מכיוונו של אלכס שטילוב, שזכה במדליית ארד בהתעמלות מכשירים באליפות אירופה. שטילוב, כהרגלו, לא חגג את הזכייה בארד, אלא התאכזב מאי הזכייה במדליית הזהב. הוועד האולימפי כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים, וראשיו סיכמו את ההישג ומתכוננים לעתיד. שטילוב קיבל מהוועד 25 אלף שקל על ההישג המצוין שלו.

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. ברני ארדוב
לא מסתפק בארד. שטילוב/ברני ארדוב

יושב ראש הוועד האולימפי צבי ורשביאק פתח בברכות: "לראשונה יהיו לנו שני מתעמלים בלונדון. שטילוב כבר רגיל למדליות, אבל אחרי ההישג באליפות אירופה, אני בטוח שבלונדון הוא יביא מדליה אמיתית. אני מקווה שאלכס גלעדי יצטרך לרוץ הרבה בלונדון כדי לחלק מדליות.

"יש לנו משלחת איכותית מאוד, עם פוטנציאל לגמרים, הישגים ומדליות. המטרה היא להביא מדליה בענף שעוד לא השגנו עד עכשיו, כמו התעמלות, ואנחנו בהחלט מסוגלים לזה. אנחנו מזהים התנהלות נכונה באיגוד ההתעמלות. שיטת הפרויקטים הוכיחה את עצמה. גם ענף הג'ודו והשחייה השתפרו".

אורי שפר, ראש מינהל הספורט: "ההישגים האלה מצביעים על שיטתיות. זה גם בעזרת הטוטו וקרן המלגות, שעוזרת לספורטאים להתכונן בצורה ראויה".

אפרים זינגר, היחידה לספורט הישגי: "קראתי היום בעיתון דבר נדיר: מאמר מערכת שהחמיא לספורטאים האישיים ולאיגודים האולימפיים. אנחנו נמצאים בתקופה נהדרת. תפקידנו הוא לתת לספורטאים את התנאים האופטימליים, נקווה שהתקשורת תדע להעביר לציבור בישראל את ההצלחות שלנו".

"יכולתי להשיג יותר, חבל שלא הצלחתי לעשות תרגיל כמו שעשיתי במוקדמות", אמר אלכס שטילוב, "אומנם בקרוב יש את אליפות ישראל, אבל זו הייתה חזרה גנרלית. אני מקווה להמשיך בדרך שלנו, ולהשלים את ההצלחה בלונדון. אני מרוצה שהצלחתי לזכות במדליה, אבל אני שווה יותר. אני יכול להוציא ציונים יותר גבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully