וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד לאלכס שטילוב באליפות אירופה להתעמלות מכשירים

המתעמל הישראלי המצוין נראה חד, חודשיים לפני אולימפיאדת לונדון. ציון של 15.166 הספיק לו כדי לעמוד על הפודיום

אחד הספורטאים עליהם בונים במשלחת הישראלית לאולימפיאדת לונדון יותר מכל, הוא אלכס שטילוב, שנחשב למועמד חזק מאוד לעמוד על הפודיום בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים. היום (ראשון), הוכיח שטילוב את כוחו, כשגרף מדלית ארד בתרגיל הקרקע באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים, הנערכת במונפלייה, צרפת.

שטילוב העפיל אל הגמר מהמקום השני במוקדמות, כך שהוא הגיע כפייבוריט גם הפעם. התחרות מהווה עבורו הכנה משמעותית אחרונה לפני לונדון ובשלב המוקדמות הוא קבע ציון טוב מאוד של 8.966 ברמת קושי גבוהה יחסית, של 6.60, מה שהעניק לו 15.566 בסך הכל.

בגמר זה הלך קצת פחות טוב ושטילוב, שעלה ראשון למזרן, ביצע תרגיל נאה ברמת קושי גבוהה (6.70), אולם צעד אחד מחוץ למזרן בסיומו, הוביל אותו לציון של 15.166. בזה אחר זה, עלו אחריו שבעת המתחרים הנותרים, מה שהותיר אותו במתח גדול, אולם רק שניים עקפו אותו. אלפתסוריס קוסמידיס היווני זכה בזהב עם 15.766 מצוין, בדרגת קושי של 6.60. את הכסף קטף דזימטרי ברקלאו מבלארוס, עם 15.300 בדרגת קושי של 6.40.

זוהי המדליה השלישית שטילוב במסגרת אליפויות אירופה, אחרי שזכה במדליית ארד במילאנו 2009 וכסף בברלין 2011 והמדליה ה-12 בסך הכל אם לוקחים בחשבון גם את גביע העולם בהתעמלות (7 מדליות) ואת אליפות העולם (2 מדליות).

ההישג הנאה יסדר לשטילוב מענק של 25 אלף שקל מהוועד האולימפי וחצי מהסכום למאמנו.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully