וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "היינו צריכים להראות יותר"

קפטן נבחרת ישראל הבין שיש עוד הרבה מה לשפר אחרי ההפסד לצ'כיה, אך הוסיף: "למעט התוצאה, מרוצה מהמשחק"

נבחרת ישראל ספגה אמש (שבת) הפסד שני מתוך שני משחקים בעידן אלי גוטמן והפעם זה היה מתסכל במיוחד, 2:1 מול צ'כיה, כשהשער המכריע לטובת הצ'כים נכבש שניות בודדות לפני שריקת הסיום של המשחק. לנבחרת, שתתמודד ביום חמישי מול גרמניה המאיימת, היו מספר רגעים טובים, אולם הבעיות הקבועות חזרו בהגנה וגוטמן יודע שיש לו הרבה עבודה לקראת מוקדמות המונדיאל.

הקפטן יוסי בניון, ששיחק 74 דקות, ניסה לשמור על פרופורציות: "תמיד מאכזב לספוג בדקה האחרונה ולהפסיד, אבל זה בסך הכל משחק אימון. ניסינו לעבוד על מה שאלי ביקש מאיתנו באימונים, להיות קרובים אחד לשני ולהניע כדור. אני חושב שעבדנו די טוב. רצנו, היינו קרובים ודווקא כששלטנו בפתיחת המשחק, קיבלנו גול מההתקפה הראשונה של הצ'כים. ידענו להגיב ולחזור ל-1:1, היו כמה מקרים שהנענו את הכדור טוב, אבל היה צריך לראות יותר מזה. בשביל זה יש משחקי אימון. נמשיך להשתפר ולעבוד קשה. צ'כיה נבחרת חזקה מאוד, לא סתם הם הגיעו ליורו, אבל לא צריך להתרגש מהתוצאה. משחקי אימון נועדו כדי לתקן טעויות ואנחנו מקווים שנעשה זאת. בסך הכל היו גם הרבה דברים חיובים, ולמעט התוצאה, אני בסך הכל מרוצה מהמשחק".

כאמור, ביום חמישי הנבחרת תתמודד מול גרמניה, שחטפה חמישייה משוויץ ותבוא כעוסה במיוחד: "מצפה לנו משחק קשה, לא יהיה פשוט", אמר בניון, "אני לא יודע אם זה טוב או לא שהם הפסידו, אבל המשחק הזה יהיה חוויה בשבילנו. המון קהל יגיע וזה עוד מבחן עבורנו. נעבוד קשה ונקווה שהתוצאה תהיה יותר חיובית".

ישראל הפסידה 2:1 לצ'כיה בתוספת הזמן

אלי גוטמן: "מאוד מאוכזב, אבל היו נקודות חיוביות"

שלום תקווה מנתח: ישראל עוד רחוקה מהמטרה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully