וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מאוד מאוכזב, אבל היו נקודות חיוביות"

אלי גוטמן סיכם את ההפסד של ישראל לצ'כיה בתוספת הזמן. מליקסון: "חוסר ריכוז של שנייה". דמארי: "יש דרך ושיטה"

שער של דויד לפאטה בדקה ה-93 העניק הערב (שבת) ניצחון 1:2 לנבחרת צ'כיה על נבחרת ישראל במשחק הכנה. מילאן בארוש העלה את הצ'כים ליתרון בדקה ה-17 עם פנדל מוצלח, אבל איתי שכטר השווה בדקה ה-45. הנבחרת של אלי גוטמן הציגה יכולת טובה לפרקים, אבל ירדה מנוצחת.

"אני מאוד מאוכזב כי הפסדנו בדקה האחרונה", סיכם המאמן הלאומי אלי גוטמן, "ראיתי כמה נקודות טובות במשחק. צ'כיה היא נבחרת מאורגנת שיודעת ללחוץ, אבל שיחקנו נגדם כשווים. אני יודע שהתוצאה היא הדבר הכי חשוב, אבל יש לנו את הדרך שלנו ונמשיך בה".

גוטמן הוסיף: "לא שיחקנו טוב לאורך כל 90 הדקות, אבל היו חלקים בהם הייתי גאה בצורה בה שיחקנו, בהם הנענו את הכדור. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל היו נקודות חיוביות. אני שוקל שינויים לקראת גרמניה, זה יהיה משחק שונה. יש לנו כמה ימים, נתארגן ואני מקווה שנגיע מוכנים"

איתי שכטר: "אנחנו לומדים אחד את השני"

מאור מליקסון התייחס גם הוא להפסד: "שיחקנו מול נבחרת ברמה מאוד גבוהה, עשינו את הדברים שאלי ביקש ועמדנו טוב על המגרש, אבל חוסר ריכוז של שנייה אחת ופתאום כל מה שעשינו במשך 90 דקות לא שווה. אנחנו עם הראש קדימה למשחק ביום חמישי מול גרמניה. אנחנו יודעים מה צריך לשפר ונשפר את זה. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה היום, חבל".

ערן זהבי: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, הגענו לכמה מצבים טובים והצלחנו לרדת למחצית בשיוויון שהשגנו ממש בדקה האחרונה. לא עזבנו את המשחק לרגע, וראו שיש לנבחרת דרך ושיטת משחק ברורה. שיחקנו מול נבחרת מצוינת, שמתכוננת ליורו. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה וננסה לעשות את המיטב ביום חמישי. ניקח מהמשחק הזה את הדברים הטובים ונעבוד על הדברים הפחות טובים. המטרה היא להשתפר ממשחק למשחק".

עומר דמארי: "עמדנו טוב על המגרש נגד נבחרת מצוינת. חבל שספגנו בדקה ה-90 ממצב נייח, אבל אנחנו באים ללמוד מהטעויות שלנו וטוב שהן קורות עכשיו ולא במשחק רשמי במסגרת הקמפיין. נלמד לתקן את הטעויות שלנו, אבל הדבר החשוב שראינו היום מהנבחרת זה שיש דרך ושיטת משחק. נשפר את הדברים כבר לקראת גרמניה ביום חמישי ואנחנו עם הפנים קדימה".

איתי שכטר סיכם: "שיחקנו נגד נבחרת חזקה מאוד. מאכזב לקבל גול בשנייה האחרונה של המשחק, אבל זה מחנה אימונים ראשון שלנו, ואנחנו לומדים אחד את השני. נלמד מהטעויות ונכין את עצמנו למשחק מול גרמניה. אנחנו כבר מרגישים שיש קו, דרך מסוימת ושיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully