וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון עלתה לגמר המזרח אחרי 3:4 על פילדלפיה

רייג'ון רונדו סיפק טריפל דאבל ענק בניצחון הסלטיקס 75:85 על פילדלפיה במשחק השביעי, גארנט הוסיף 18. הגמר יחל ביום ב'

בוסטון העפילה הלילה (ראשון) לגמר המזרח, לאחר שגברה 75:85 על פילדלפיה במשחק השביעי בסדרת חצי הגמר. הסלטיקס יפגשו בגמר האזורי את מיאמי, כשהמשחק הראשון ייערך בפלורידה ביום שני בלילה. חובבי ה-NBA מצפים לסדרה מותחת ואיכותית בין שתי היריבות, וכבר הלילה אוהדי בוסטון דרשו מקבוצתם "Beat the Heat".

רייג'ון רונדו שוב היה הכוכב של הסלטיקס, כשסיפק טריפל דאבל מרשים והתעורר בדיוק כהקבוצה הייתה זקוקה לו. 4 דקות לסיום פול פירס יצא בשש עבירות כשבוסטן ביתרון מינימלי, הקהל הביתי כבר החל לדאוג מהתפוקה ההתקפית של השחקנים ללא הקלע המצטיין, אבל רונדו הגיב עם 9 נקודות רצופות, בדרך לערב נהדר אותו סיים עם 18 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, כשהוא השחקן השני בתולדות בוסטון שמסיים עם טריפל דאבל במשחק 7 בפלייאוף.

כמו כל הסדרה, גם המשחק הזה אופיין בהגנות חזקות משני הצדדים. אחרי רבע ראשון צמוד, אותו פילדלפיה התחילה עם 1 מ-10 מהשדה, הסלטיקס נתנו עוד דחיפה בהגנה והצליחו לשמור את פילדלפיה על 13 נקודות בלבד ברבע השני. ברבע השלישי בוסטון הייתה זאת שקרטעה כשקלעה 14 נקודות בלבד, אבל ברבע האחרון הקבוצה הביתית השתחררה אחרי היציאה של פירס, ופתחה פער דו ספרתי כשבדקות האחרונות רונדו קולע 11 נקודות מול 7 בלבד של כל פילדלפיה.

קווין גארנט היה המוציא לפועל העיקרי עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, ברנדון באס שוב היה חוליה מרכזית עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים, פול פירס קלע 15 וקלט 9, ואפילו ריי אלן סיים עם 11 נקודות. אלן, שלא התעלה לרמה גבוהה בסדרה הזאת, החטיא את כל חמשת הניסיונות שלו מעבר לקשת במשחק, אך ברבע האחרון קלע שתי שלשות רצופות ששברו את הסיקסרס, והזכירו את החשיבות שלו.

מנגד, הסיקסרס נפרדים מהעונה הזאת באכזבה קטנה אך עם כבוד גדול. הלילה הקבוצה הצעירה סבלה מאחוזי קליעה נמוכים (28 מ-80 מהשדה, 35 אחוז), ונראתה לחוצה מעט מהמעמד. למרות זאת, אוהדי הסיקסרס גאים בקבוצתם, שמתחה את בוסטון עד לקצה. אנדרה איגואדלה סיים עם 18 נקודות, אלטון ברנד קלע 15, אך ג'רו הולידיי סבל מאחוזים נמוכים (5 מ-17 מהשדה בדרך ל-15 נקודות ו-9 אסיסטים) כמו גם לו וויליאמס (2 מ-9 מהשדה, 7 נקודות). ספנסר הוז סיים עם 4 בלבד, אוון טרנר קלע 6.

עכשיו מחכה לסלטיקס מיאמי, זו שניצחה את הסלטיקס בחמישה משחקים בחצי הגמר בשנה שעברה. ב-2010 בוסטון הדיחה את מיאמי בסיבוב הראשון ולאחר מכן בסיבוב השני הדיחה את קליבלנד של לברון ג'יימס. "השנה שעברה היא העבר", אומר רונדו, "השנה אנחנו קבוצה אחרת לחלוטין. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח, אין לנו ספק שזה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully