וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "נתכונן לגמר המזרח בהנחה שבוש לא יחזור"

במיאמי מעריכים שהפורוורד ימשיך להיעדר. לברון: "הבנו שאסור לנוח לרגע". וויד: "לא מאמין שנמשיך להציג את אותם מספרים"

מיאמי תגלה רק הלילה (בין שבת לראשון) מי תהיה היריבה שלה בגמר המזרח אחרי המשחק השביעי בסדרה בין בוסטון לפילדפיה, אבל ההיט כבר מתכוננים נפשית לסדרה נוספת ללא כריס בוש. מצבו של הפורוורד שפציעתו בשרירי הבטן במשחק הראשון מול אינדיאנה הכניסה את הקבוצה לסחרור עדיין לא ברור, וההערכות הן שהוא לא צפוי לחזור לפרקט בקרוב.

"מצבו של כריס משתפר קצת, אבל עדיין אין לוח זמנים לחזרתו", הודה אריק ספולסטרה. "האחריות שלי היא להכין את הקבוצה בלעדיו, ואם נגיע למצב בו הוא מחלים מוקדם יותר נטפל בסיטואציה הזו בשמחה, אבל למען תקינות המצב המנטלי של הקבוצה ההכנות שלנו הן למקרה שהוא לא ישחק בסדרה הבאה".

לגבי השיפור ביכולת של שחקניו מהמשחק הרביעי מול הפייסרס ואילך אמר המאמן הצעיר: "מעכשיו זו צריכה להיות הנורמה. אנחנו צריכים להגיע לרמה הבאה מבחינה קבוצתית, כי היכולת הזו לא תספיק כדי להשיג את המטרה האולטימטיבית שלנו".

לברון ג'יימס, ששיחק 42.3 דקות לערב בשלושת המשחקים האחרונים, אמר: "אתה תמיד מכין את עצמך לשחק ברמה הכי גבוהה, אבל זה לא תמיד עובד בפועל, ולפעמים הכדור לא נכנס. המאמן אמר את מה שצריך כדי לשמור אותנו חדים, ולגרום לנו להבין שאסור לנו להירגע לרגע".

דווין וויד הוסיף: "אני לא חושב שאני ולברון נשחזר את המספרים שלנו מהמשחקים האחרונים. אי אפשר לדעת מראש כמה כל אחד יקלע, אבל אני חושב שהמאמן רוצה שיותר מכל נתמקד בריכוז ובמנטליות שלנו ולא במספרים".

ההתעוררות של וויד ולברון הפחידה את כל המזרח

סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי מתכוננות לקרב על המערב

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully