וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "ניסינו לעשות הכל, נהניתי פה"

24.5.2012 / 23:20

הכוכב של מכבי אשדוד נותר ללא אליפות אחרי ההפסד למכבי תל אביב. עופר ברקוביץ' הודה: "מי שהיה צריך לנצח, ניצח"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קומו והריעו למכבי אשדוד. בהופעה הראשונה שלה בפיינל פור, הקבוצה הצנועה מעיר הנמל נתנה את כל מה שהיא יכלה נגד מכבי תל אביב, אבל ירדה מנוצחת הערב (חמישי) בהיכל נוקיה 83:63 בגמר. מאיר טפירו שקיווה לזכות לראשונה בקריירה הכל כך ארוכה שלו באליפות ראשונה קיבל אולי הזדמנות אחרונה, אבל הפערים הערב היו גדולים מדי וטפירו יכול שוב להיות מאוכזב שזה לא קרה. בסופו של דבר השחקנים של עופר ברקוביץ' יכולים לסכם עונה מצוינת אחרי שהם סיימו את הליגה הסדירה במקום השביעי וחתמו את העונה כסגני האלופים.

לאחר המשחק המתינו מאות מאוהדי אשדוד מחוץ להיכל הספורט ביד אליהו והודו לשחקני הקבוצה על העונה האחרונה.

מאמן העונה הוא ללא ספק עופר ברקוביץ', שאמר בסיום: "אחרי יומיים חווינו יום גדול. היה לנו קשה במיוחד כשהגענו בלי דרור. היה לנו חוסר ברוטציה. כבר הרגשתי שאין לנו רגליים, אבל השחקנים השאירו את הכל על המגרש. בסך הכל מכבי הייתה יותר טובה, קלעה באחוזים לשלוש בצורה טובה יותר. היו לנו זריקות פניות, ואם היינו קולעים היו לנו אנרגיות להמשיך. מי שהיה צריך לנצח, ניצח".

ברקוביץ' גם החמיא לכל אנשי המערכת, ואמר: "תואר מאמן העונה שייך פה לכל המערכת. אמנם זכיתי, אבל זו עבודה של מערכת שלמה, החל מההנהלה, מנהלים, צוות רפואי, שי האוזמן וליאור רוזן שעשה עבודה מדהימה. מעל לכל מגיע כל הכבוד לשחקנים. הם לרגע לא הורידו את הראש וחיפשו להפיל את האחריות על מישהו אחר. תוך כדי המשחקים של הסיבוב השני הרגשנו שאנחנו נהיים חזקים וחכמים. ידעתי שאפשר להגיע לפיינל פור. כשהגענו לפה, ידענו שאנחנו נגיע לגמר. חבל שהעונה נגמרה לנו היום".

מאיר טפירו דאג להחמיא ליריבה בסיום, ואמר: "קודם כל מגיע למכבי כל הכבוד, הם היו ביום קליעה מדהים, אחרת אני לא יודע איך המשחק היה נגמר. היינו בטוחים שהאחוזים יתיישרו. ניסינו לעשות הכל, יש לנו חבורה של גברים. נהניתי בשנתיים האחרונות וכיף גדול להיות במעמד הזה. הכל ראשוני באשדוד, הכל חדש. יש הרבה רצון טוב, עשו פה דבר גדול, להביא 2,500 איש. אני מקווה שתהיה מסורת. לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה, עכשיו צריך ללכת להוריד את המתח ולהמשיך הלאה".

ג'וש דאנקן: "מכבי קבוצה נהדרת ואנחנו היינו מותשים בסוף. נתנו להם פייט כל המשחק, אין תירוצים לאיך שהם ניצחו אותנו אבל אני גאה במה שעשינו היום. זה מרגיש נהדר להגיע למעמד הזה עם כל מה שעשינו העונה. היו לנו הרבה עליות וירידות משוגעות, אני גאה שהמשכנו לעבוד קשה ולא ויתרנו כל העונה. תמיד עבדנו קשה והגענו עד למשחק האליפות ואין יותר טוב מזה. להגיע למשחק הגמר זה הישג מדהים לכולנו, רק שתי קבוצות מגיעות לכאן, כך שאני בטוח שזה יעזור לי בהמשך הדרך. כשמכבי התחילה לקלוע שלשות בלי סוף זה לא עזר לנו, הם קבוצה נהדרת ויש להם קלעים נהדרים, ואני חושב שנתנו מלחמה טובה בהגנה אבל יש להם התקפה טובה מדי".

רובי בוסטיין: "רצנו קצת ברבע השלישי ונכנסנו לרבע הרביעי בהרגשה טובה אבל הם פתחו בריצה וגמרו את המשחק. הם הניעו את הכדור מצוין וקלעו את הזריקות הפנויות, לנו היו זריקות טובות שלא נכנסו. הם פשוט יודעים להניע את הכדור וזה ניצח את המשחק. היינו קרובים מאוד, ובגלל זה זה כואב. נהניתי מהשהות שלי כאן, ואני חושב שאשדוד היא קבוצה טובה בשבילי. יש להם אופציה עליי".

מכבי תל אביב שוב אלופה: ניצחה את אשדוד בגמר

בלאט: ”עמדנו בגבורה בכל האתגרים העונה”

צפו: אוהדי מכבי תל אביב מחרימים את גמר הפיינל פור

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully