וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי מכבי תל אביב מחרימים את גמר הפיינל פור

24.5.2012 / 22:03

מאות אוהדים הגיעו לבית דני במסגרת המחאה נגד השיטה: "במנהלת ביקשו שנבוא למשחק, יודעים שאי אפשר בלי מכבי"

קובי אליהו

על רקע הזכייה ה-50 במספר באליפות המדינה בכדורסל עם הניצחון בגמר הפיינל פור של מכבי תל אביב על מכבי אשדוד 63:83, המחאה של אוהדי האלופה ממשיכה.

כזכור, עוד במהלך העונה הודיע אירגון האוהדים של מכבי תל אביב כי הוא יחרים את הפיינל פור, אותו הוא רואה כשיטה בלתי ספורטיבית, שפוגעת בעיקר בצהובים במאבק האליפות, שכן הם הובילו את הטבלה כל העונה בפער ניכר ויכולים להפסיד את התואר במשחק בודד, כפי שקרה להם בשנים האחרונות מול הפועל חולון וגלבוע/גליל עליון.

היום (חמישי), התכנסו מאות האוהדים בבית דני, כמו בחצי הגמר, לצפייה משותפת במשחק הגמר ועידוד נלהב מול המסך הענק במסגרת המחאה. "במנהלת התקשרו וביקשו שנבוא", אמר אחד האוהדים, "הם יודעים שאי אפשר בלי מכבי והאוהדים שלה. השיטה תשתנה".

דייויד פדרמן ושי רקאנטי, מבעלי מכבי תל אביב, הגיעו לדבר עם האוהדים. פדרמן אמר להם שהוא מצטער שהם לא באולם, אבל מאוד מעריך את הדרך והמאבק שלהם ושהוא מקווה שכבר בעונה הבאה השיטה תשתנה.

אילן השועל, אחד האוהדים המפורסמים של מכבי, אמר: "היום הרבה יותר קשה, כשאנחנו מטר מהאולם ובפנים המשחק על האליפות ה-50, אבל זו מחאה למען הכדורסל ולמען שינוי השיטה לסדרות. זו הקרבה מצידנו. כל אוהד שלא נכנס היום הקריב למען המטרה ואני מקווה שקופל, המכונה המטאטא, יחד עם נחשי המנהלת, ילכו ויפנו את מקומם לכדורסלני ומאמני עבר, שהכדורסל הישראלי יקר להם. אני רוצה להזכיר שבתקופתו של המטאטא קופל, התרסקו כל הנבחרות הצעירות וירדו לסוף דרג ב' באירופה, ורק על כך הוא חייב להתפטר".

האוהדים מחו גם בחצי הגמר: "הפיינל פור - תאונת פגע וברח"

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully