וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב: "הפיינל פור - תאונת פגע וברח"

22.5.2012 / 21:45

מאות אוהדים צהובים מפגינים מחוץ להיכל נגד השיטה בליגת העל. אילן השועל: "אני מת להיכנס, אבל זה יותר חשוב ממשחק"

בזמן שקבוצתם משייטת לגמר הפיינל פור מול הפועל חולון, כמה מאות מאוהדי מכבי תל אביב בחרו להישאר מחוץ להיכל יד אליהו ולהפגין בכדי להביע את מחאתם נגד המנהלת ושיטת הפיינל פור.

שלטים של אוהדי מכבי תל אביב נגד הפיינל פור. קובי אליהו
"הפיינל פור - תאונת פגע וברח". אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

אילן השועל, מראשי האולטראס של מכבי תל אביב, אמר לוואלה! ספורט: "יש פה הרבה חברי ארגון אולטראס. שמנו כאן שלטים כמו: "הפיינל פור תאונת פגע וברח", כי כמו שכתוב בשלט, זה מה שקורה בשנים האחרונות - באים, נותנים מכה ובורחים. יש את הקטע של השוויוניות שמנסים: אני בהחלט בעד שוויון, אבל לעשות פלייאוף או סדרות, כמו שבכל מקום עושים. אל ההיכל הגיעו הרבה אוהדים שלא אכפת להם מנושא המחאה, ובסופו של דבר הם ייהנו מההשיגים שאנחנו מנסים להשיג כאן בחוץ. יש אוהדים בפנים ויש בחוץ, אבל את המאבק שלנו רק אנחנו יודעים לעשות. אני חשבתי על כינוי לקופל בימים האחרונים וחשבתי שהשם שהכי יתאים לו הוא 'מטאטא' כי כל דבר טוב הוא מטאטא החוצה. ככה לא בונים ומשקיעים בכדורסל. אני בחוץ, מת להיכנס, אבל בגלל הנושא הספורטיבי חייבים לשנות את השיטה. זה הרבה יותר חשוב ממשחק אחד".

דוד לוי, בן 47: "אני אוהד מכבי מילדותי. אני בחוץ כי אני רוצה להאמין ולהבהיר שהשיטה של קופל לא מתאימה, לא לליגה לא בכלל. למה רק אצלנו השיטה הזו קיימת? זה משחק אחד שקובע. מכבי מובילה את הליגה בכמה וכמה נקודות ומגיע משחק אחד קטן. זה לא צריך להיות ככה, זה לא תקין. צריך לשבת ולדון ולשנות את השיטה הזאת. לא רק אוהדי מכבי תל אביב חושבים כך,, אלא גם אוהדים אחרים".

יצחק מחשמונאים, בן 25: "אנחנו נכנסים לכל משחק ומשקיעים כי אכפת לנו מהכדורסל. ברגע שאין תחרותיות ולכל הקבוצות לא אכפת מהליגה, אין שוויון והרמה יורדת. כל אחד רוצה לראות את הסוף. אנחנו יושבים בחוץ, כואב לנו שאנחנו לא בפנים. זה כואב מהלב, אבל המחאה והשלטים שעשינו בחוץ הם הקרבה צודקת בשביל הכדורסל והספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully