וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקשרים של קרויף וגרסיה מעלים הילוך

24.5.2012 / 13:50

מנג'ר מכבי ת"א והמאמן הטרי צפויים לצרף 5 שחקנים חדשים, עדיפות קודמת לבלם וקשר אחורי. גורם: נשדרג את כל המערכת

48 שעות אחרי ההודעה הרשמית על החתמתו של המאמן אוסקר גרסיה, במכבי תל אביב צפויים להעלות בימים הקרובים הילוך גם בנוגע להחתמת שחקני רכש לקבוצה. עד כה פעל המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מאחורי הקלעים וערך רשימות של שחקני רכש שהוצגו לאישורו של הבעלים מיטש גולדהאר. קרויף לא רצה להנחית אף שחקן באופן רשמי לפני שגרסיה יוחתם סופית, וזאת על מנת לקבל את כל ההחלטות הסופיות יחד עם המאמן החדש. קרויף שיתף את גרסיה בחלק מהשמות שעלו כמועמדים להצטרף, כאשר הראשון שיוחתם בקרוב הוא הקשר גונסאלו גרסיה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקשר סגר את תנאיו במועדון ויהיה למעשה היחיד שיגיע עם קרויף מלרנקה.

על פי ההערכות במכבי תל אביב, צפויים קרויף וגרסיה לצרף כעת לפחות חמישה שחקני רכש חדשים, רובם זרים כמובן, כאשר שתי העמדות שהכי בוערות לחיזוק הן עמדות הבלם והקשר האחורי. נכון לעכשיו מסתמן כי שתי העמדות הללו יאוישו על ידי זרים חדשים, כאשר ברשימות של קרויף כבר מופיעים מספר מועמדים לכל אחד מהתפקידים הללו. במכבי תל אביב מודעים לעובדה שהקשרים של קרויף וגרסיה ברחבי העולם יועילו מאוד בכל הנוגע להבאתם של זרים איכותיים לקרית שלום. אחת הסיבות העיקריות בגינן הוחתם גרסיה לתפקיד המאמן, היא הקשרים הרבים שיש לו עם סקאוטים ואנשי כדורגל, וזאת מתוקף היותו מאמן בברצלונה, שעקב אחר כישרונות בעלי פוטנציאל בכל רחבי העולם.

בנוסף על כך, הצוות המקצועי החדש מנסה לצרף את אחד הליגיונרים הישראלים שמשחקים באירופה, אולם בשלב זה לא נראה שמישהו מהם מתכנן לשוב ארצה בקרוב, ולכן במכבי די סקפטיים בנושא.

"המטרה שלנו היא לשדרג את כל המערכת", אמר גורם במועדון, "ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה הובאו לכאן בדיוק בשביל זה. להיות במכבי תל אביב זו זכות גדולה, ושחקנים יודעים שלא בכל יום הם יזכו להתאמן ולשחק תחת מאמן שצמח וגדל בברצלונה. גרסיה הגיע לכאן לתקופה של שנתיים-שלוש, בכדי להביא תארים ואז לשוב ולהשתלב חזרה בברצלונה. השנים הקרובות צפויות להיות חוויה גדולה עבור כל מי שנמצא במועדון מכבי תל אביב", הוסיף הגורם.

לוואלה! ספורט נודע כי לפחות בשלב זה, לא מתכוונים קרויף וגרסיה להביא שוער זר, ונראה שהצמד גיא חיימוב וברק לוי ייאבקו על אפודת השוער הראשון גם בעונה הקרובה.

קרויף שאמור להגיע בקרוב ארצה, צפוי להיפגש עם הגעתו עם אבי נמני, נציגו של הקשר גל אלברמן, שסיים את חוזהו במועדון וטרם סיכם על הארכת חוזהו לעונה הבאה. קרויף מעוניין מאוד בהשארתו של אלברמן בסגל, וכפי שפורסם, אלברמן יהיה היחיד שחוזהו יוארך מבין כל השחקנים שסיימו העונה חוזה ולא ימשיכו במועדון, דוגמת ניבאלדו, קלמי סבן וגיז'רמו ישראלביץ' שכבר עזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully