וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "יש לחץ לקחת אליפות אחרי תשע שנים"

23.5.2012 / 10:38

המאמן הבא של מכבי ת"א סיפר בתקשורת הספרדית על הגעתו, והוסיף: "יש שחקנים בנוער של ברצלונה שיכולים לשחק במכבי"

אחרי שהפך רשמית למאמנה הבא של מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה נפרד מברצלונה עם מכתב שהפנה לאנשי המועדון ולאוהדים. כידוע, גרסיה אימן עד עכשיו את קבוצת הנוער הבכירה של המועדון. על פי התוכנית, גרסיה אמור להגיע כבר באמצע יוני לארץ.

במכתב שפורסם באתר הרשמי של המועדון, נכתב על ידי גרסיה: "אחרי שנתיים בקבוצת הנוער ואחרי מחשבות רבות שליוו אותי, אני ממשיך קדימה בקריירה שלי ועוזב את המועדון כדי לעבור לאמן קבוצה מקצוענית. ההחלטה הזו לא הייתה קלה עבורי. זה היה שלב חשוב בחיים שלי, ועוצבתי במהלך התקופה הזו מבחינה מקצועית ואישית, שלב שלימד אותי ולא היה מתאפשר ללא התמיכה של כל מי שהיה מעורב בפרויקט הזה.

"השנתיים הללו שלנו יחד היו ארוכות וגרמו לי להרגיש מסופק ושעמדתי במשימה בהצלחה", המשיך המאמן הבא של מכבי תל אביב. "אני רוצה להודות לכל מי שגרם לזה להיות אפשרי והאמין בפרויקט הזה. אני רוצה להודות לצוות שעבד איתי בשנה האחרונה ועל כך שעבד איתי במקצוענות ובנאמנות. יותר מכל אני רוצה להודות לשחקנים ששיחקו תחתי. למדתי כל כך הרבה במהלך השנתיים האחרונות. כל ביטויי התמיכה וההערכה שקיבלתי ביומיים האחרונים היו שווים את כל המאמץ שהושקע בשנתיים האחרונות".

בסיום דבריו, גרסיה גם שלח פניה נרגשת לשחקנים: "כמו שאמרתי, אני מעודד אתכם להמשיך במסלול, וזה מה שאתם צריכים כדי להפוך לשחקנים מקצוענים. הייתה לי הפריבילגיה לחלוק את השלב הזה עם כל מי שהיה חלק מהמועדון הזה, עם כל מי שאוהב אותו, ואני מאחל לכם את המיטב. אני בטוח שאנחנו ניפגש בקרוב".

כמה שעות לאחר מכן התראיין המאמן ב'מונדו דפורטיבו' בווידאו צ'אט שבו השיב על שאלות על הגולשים. בין השאר הפגין גרסיה בקיאות במצבם של הצהובים, ואמר: "אני יודע שיש הרבה לחץ במכבי לזכות בתארים. המועדון לא זכה באליפות כבר תשע שנים ואני מקווה לעמוד בלחץ. בחרתי במכבי מסיבות מקצועיות, למרות שהיו לי הצעות יותר טובות מבחינה כלכלית באנגליה, בספרד ובמקסיקו. המטרה שלי היא להשתפר כמאמן ולעמוד במטרות שיציבו לי. האסיפה בה סיפרתי לשחקנים שאני עוזב הייתה הכי קשה שלי בקריירה". גרסיה גם נשאל אם יביא שחקנים מברצלונה למכבי, ואמר: "עוד לא תכננתי שום דבר, אבל יש הרבה שחקנים בנוער שיש להם את האיכות המתאימה כדי לשחק במכבי".

אוסקר גרסיה יצליח במכבי תל אביב?

אוסקר גרסיה חתם כמאמן מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully