וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה: "פרננדו טורס הוא העתיד של צ'לסי"

החלוץ העוזב הביע אמון בספרדי המתוסכל: "גם השנים הראשונות שלי כאן היו קשות, העונה הבאה תהיה העונה שלו"

AP

לאחר שאישר פומבית את כוונתו לעזוב את צ'לסי ורגע לפני שהוא צפוי לחתום על חוזה עתק בליגה הסינית, דידייה דרוגבה נפרד אמש (שלישי) מאוהדי הבלוז שליוו אותו במשך שמונה השנים האחרונות, והסביר את המניעים להחלטתו להיפרד דווקא לאחר הזכייה בגמר ליגת האלופות.

"אני חושב שהזכייה בגמר האלופות הייתה נקודת המפנה ולא הפנדל המכריע שלי", אמר דרוגבה. "זה היה הרגע בו החלטתי לעזוב. כתבנו את הסיפור הזה ביחד ואני רוצה שאנשים יזכרו את זה. כל מה שעשיתי היה בשביל האוהדים ואני מקווה שהם יבינו את ההחלטה שלי. יש סיכוי שאם התוצאה הייתה שונה הייתי מחליט להישאר, אבל זה הזמן הכי טוב להמשיך הלאה".

לאחר מכן התייחס החלוץ הוותיק לפרננדו טורס, שלא הסתיר את תסכולו מכך שלא פתח בגמר: "הוא עבר תקופה קשה, אבל הוא הוכיח שיש לו את זה. העונה הבאה הולכת להיות העונה שלו, ואני אנסה לדבר איתו על זה. יש בינינו קשר טוב, ואנחנו לא מבינים למה לא שיחקנו יותר פעמים זה לצד זה. אבל זה כבר שייך לעבר, וטורס הוא העתיד של צ'לסי".

"לפרננדו תמיד הייתה את התמיכה שלנו", הוסיף דרוגבה. "כולם יודעים שהוא שחקן טוב מאוד, והוא הולך להשתפר בעונה הבאה. עכשיו אני לא יכול להתלונן, אבל העונות הראשונות שלי כאן היו קשות מאוד כי לא קל לשחק בצ'לסי. אבל המועדון הזה בידיים טובות עם פרננדו, כמובן שהם יצטרכו חלוצים חדשים אבל הוא יעשה את העבודה ללא ספק".

דרוגבה בדרך לסין: "התפרקתי כשסיפרתי לחבריי לקבוצה"

אברמוביץ' ירשה לעצמו להיפרד מדי מתאו? הדילמות של הבלוז

צפו בחגיגות הזכייה של צ'לסי עם אוהדיה ברחובות לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully