וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה הודיע: "אני עוזב את צ'לסי"

החלוץ בן ה-34 צפוי לעבור לסין אחרי שהכחולים סירבו להציע לו חוזה לשנתיים נוספות: "התפרקתי כשהודעתי לחבריי לקבוצה"

דידייה דרוגבה כבש בשבת את אירופה, והערב (שני) הוא אישר את כוונתו לחפש אתגר חדש. חלוץ צ'לסי שהביא לבלוז את גביע ליגת האלופות עם שער שוויון דרמטי בגמר מול באיירן מינכן וקינח בכיבוש הפנדל המכריע בדו קרב הפנדלים צפוי לחתום בימים הקרובים בשנחאי שנוואה הסינית, שהציעה לו על פי הדיווחים משכורת של 250 אלף יורו לשבוע.

"לא אמשיך בצ'לסי בעונה הבאה", אמר דרוגבה, שלמרות שכבש שערים מכריעים גם בגמר האלופות וגם בגמר הגביע האנגלי העונה לא קיבל את מבוקשו לחוזה לשנתיים במדי הכחולים שהתעקשו להציע לו חוזה לעונה אחת בלבד. "רציתי להגיד לחבריי לקבוצה באופן אישי שאני עוזב, והם גרמו לי להתפרק. גיליתי עד כמה זה קשה לסיים את דרכי במועדון הזה".

"אני לא מתכוון לשבת על הספסל ולראות אחרים משחקים במקומי", הסביר דרוגבה בן ה-34 את החלטתו. "צ'לסי מתכוונת לבנות קבוצה חדשה, ואני מכין את עצמי לזנק אל עבר הלא נודע. זו תהיה הרפתקה חדשה עבורי".

דרוגבה הגיע לצ'לסי ממארסיי ב-2004, ובשמונה העונות שלו בלונדון הוא כבש לא פחות מ-100 שערים ב-226 משחקים. ברשימת ההישגים האישיים שלו נמצאים שני תארי שחקן השנה ומלך השערים ב-2007 וב-2010, והוא עזר לצ'לסי לזכות בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים, שני גביעי ליגה וכאמור גביע ליגת האלופות שרשום על שמו.

עדיין לא ברור כיצד תשפיע עזיבתו של דרוגבה על פרננדו טורס, שמתלבט גם הוא בקשר לעתידו בקבוצה, כשבין השמות המועמדים להגיע לסטמפורד ברידג' הקיץ כבר נמצאים אדינסון קבאני, רדאמל פלקאו והולק. שאלה נוספת שעומדת על הפרק היא המשך דרכו של רוברטו די מתאו, כיוון שרומן אברמוביץ' ממשיך לחפש שמות גדולים לעמדת המאמן למרות הזכייה המפתיעה שלו בליגת האלופות.

אלופת אירופה מתחילה מאפס? גם די מתאו עשוי לא להישאר

צפו בצ'לסי חוגגת את הזכיה בליגת האלופות ברחובות לונדון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully