וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: כך הזכייה בצ'מפיונס "הרסה" את התוכניות

אברמוביץ' רצה את גווארדיולה וקאפלו, אך "ייאלץ" להחתים את די מתאו. דרוגבה כבר היה בדרך החוצה, והפך למלך. הדילמות

יום אחרי הזכייה ההיסטורית של צ'לסי באליפות אירופה, במועדון כבר מתחילים לחשוב על העתיד. כזכור, במהלך הקיץ הקודם בצ'לסי כבר התחילו לעבוד על חילופי המשמרות, בתקווה שאנדרה וילאש בואש יבנה סגל צעיר יותר על חשבון הוותיקים, אבל אתמול (שבת) שוב הוכח של"זקנים" עוד יש מה לתרום כשדידייה דרוגבה ופרנק למפארד היו אלה שהצעידו את הבלוז לניצחון הגדול. הדיווחים במהלך כל העונה דיברו על עזיבה דרוגבה בקיץ - בין אם ל-MLS או לקבוצה של אנלקה בסין - אבל עכשיו לא ברור כיצד צ'לסי תיפרד מהאיש שהביא לה את הגביע במו רגליו. סוגיה מסקרנת נוספת היא האם רוברטו די מתאו, האיש ששיקם את המועדון והביא לו גביע אנגלי וגביע אירופאי, יסיים את תפקידו אחרי חצי עונה מעוטרת.

לאור זאת, יושב ראש צ'לסי ברוס באק אישר שהסוגיות הללו מעסיקות את ראשי המועדון. "דידייה הוא שחקן של משחקים גדולים, והוא עשה את זה שוב", אמר באק, "הוא בחור טוב ושחקן מצוין. השבוע נשב עם הסוכן שלו, ונראה לאיפה זה הולך. אנחנו נרצה לעשות את מה שטוב לצ'לסי, והוא ירצה לעשות את מה שטוב עבורו. נראה איך המו"מ יתפתח".

ומה לגבי די מתאו? "הוא עשה עבודה מדהימה", הודה באק, "הוא הוציא את המקסימום מהשחקנים והחזיר להם את הביטחון, ואנחנו גאים בו. נצטרך לחשוב על הסוגיה הזאת לעומק. נרצה למנות מאמן כמה שיותר מהר כדי שנוכל לדבר על שחקנים, אבל נרצה גם לעשות את מה שטוב בשביל צ'לסי". מי שהחמיא לדי מתאו יותר מכולם היה יופ היינקס: "אם אתם רוצים שאגיד משהו על די מתאו, זה רק דבר אחד: צ'לסי צריכה להחתים אותו על חוזה לשלוש שנים".

בינתיים פרננדו טורס מודה שהוא לא כל כך אהב את הסגנון ההגנתי של צ'לסי בגמר. "היינו צריכים לתקוף", אמר טורס, "שיחקנו כאילו יש עלינו מעצור, נראינו כאילו לא יכולנו לתקוף. אבל אני חושב שיכולנו, ובהארכה הראינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully