וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "צ'לסי יכולה להיות גאה בפנסיונרים שלה"

המאמן הישראלי כתב טור ל"סאן" והחמיא לוותיקים ולמאמן די מתאו: "הוא האיש הנכון. שחקני צ'לסי נלחמו כמו מטורפים"

"רוברטו די מתאו עשה בצ'לסי דברים שלא יאמנו. הוא הוביל קבוצה בעונה אומללה לזכייה בגביע האנגלי וליגת האלופות. אני לא מקבל את ההחלטות בצ'לסי, אבל הוא האיש הנכון", כך כתב אברהם גרנט בטור אישי שפורסם ב"סאן".

הישראלי המשיך להחמיא לאיטלקי: "לפעמים קבוצה לוקחת מאמן לא מפורסם וכשלא מצליחים, כולם אומרים שזו אשמתו. לכן כשזה כן מצליח, המאמן צריך לקבל את הקרדיט. זה צודק. אני יודע כמה קשה לבוא מאחורי הקלעים ולהחליף מאמן באמצע העונה.

"לפני ארבע שנים היינו הרבה יותר טובים ממנצ'סטר יונייטד והפסדנו. אני כל כך שמח בשביל המועדון ובמיוחד עבור השחקנים. הייתי שמח להיות בדו קרב פנדלים כמו אתמול, אבל ב-2008 סיימתי בצד הלא נכון, לכן אני יודע כמה די מתאו שמח עכשיו".

גרנט החמיא לשחקנים הוותיקים של צ'לסי: "הקבוצה עלתה לגמר בזכות השחקנים שכולם קוראים להם 'זקנים'. אנדרה וילאש בואש שיחק בלעדיהם ומה קרה לתוצאות? צ'לסי כבשה בקרן הראשונה של במשחק ומי הבקיע? דרוגבה. למפארד אוהב להיכנס לרחבה ולהבקיע וכשבאיירן שלטה, הוא ירד לאחור, זכה בכדורים ושלח אותם קדימה.

"אפשר להמשיך לדבר על להיפטר מהוותיקים, אבל גם בעונה הבאה מי שלא יהיה המאמן יזדקק לשחקנים מנוסים. צ'לסי יכולה להיות גאה בפנסיונרים שלה. כדורגל הוא משחק של תוצאות והשחקנים המנוסים הם הטובים ביותר בלהשיג את התוצאות".

הישראלי ניתח את הגמר וכתב: "די מתאו השתמש בנשק הישן שעזר לצ'לסי לזכות בתארים. הוא פשוט דאג שההגנה תהיה חזקה. תמיד היו תשעה שחקנים מאחורי הכדור והוא בחר לשחק על התקפות מתפרצות. במחצית הראשונה, למפארד ואובי מיקל היו הגיבורים של צ'לסי וסגרו את האמצע בזמן ששאר השחקנים שמו עין על רובן וריברי בכנפיים.

באיירן שלטה במחצית השנייה, יצרה מצבים והייתה ראויה לניצחון. אבל אז בא דרוגבה וברגע האמת הציל את הקבוצה שלו. זה סימן של שחקן איכותי - הוא עושה את העבודה כשהקבוצה שלו לא נראית טוב. גם החילופים של מולר וריברי לקחו את המשחק לכיוון של צ'לסי. מאלודה וטורס נכנסו ואז פער האיכות בין הקבוצות לא היה גדול.

"למה צ'לסי ניצחה? הם נלחמו כמו מטורפים. הם לא היו טובים יותר, אבל נתנו הכל. פעם הכל סבב סביב איכות, אבל עכשיו זה רק תוצאות. במחצית השנייה צ'לסי כמעט לא תקפה, אבל היא עצרה את הקבוצה הטובה יותר ושמרה על העצבים בזמן הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully