וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "כולם רוצים שמכבי תל אביב תפסיד"

23.5.2012 / 8:00

הפורוורד כעס על ההתעלמות מהזרים של האלופה בטקס נבחרי העונה: "מגיעה להם הכרה". סמית': "אשדוד היא קבוצה קשוחה"

מכבי תל אביב דילגה אמש (שלישי) בקלילות מול הפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור (73:102), ומיד בתום המשחק דיוויד בלאט שיבח את שחקניו על משחק ההגנה שהציגו, אך הזכיר שהמשימה עדיין לא הושלמה ודרש מהם להגיע מוכנים לגמר מול אשדוד. היום יערכו הצהובים תדרוך וידאו ואימון לקראת הגמר מחר.

שמעון מזרחי סיכם את הערב כשאמר לוואלה! ספורט: "הפועל חולון היא קבוצה טובה. שיחקנו מולם בפעם השישית העונה, גם בחמש הפעמים הקודמות ניצחנו. מה שחשוב שאחרי עונה כל כך עונה ארוכה ומתישה, עם הרבה מאוד אתגרים, ועם שבועיים בלי לשחק, להגיע עם כזאת נחישות ורצון לנצח, זו הגאווה שלנו מהקבוצה. ההפרשים הגבוהים שהשגנו העונה זה משהו שקודם כל מאפיין את מכבי לדורותיה ובוודאי גם העונה".

על משחק הגמר מול מכבי אשדוד אמר היו"ר: "אשדוד היא קבוצה שניצחה אותנו כאן, אחד מבין שני המשחקים שהפסדנו כאן בנוקיה, בוודאי שהם יבואו מוכנים". מזרחי אף התייחס לחתימתו של דיוויד בלאט: "זה מה שהתבקש וזה מה שהיה צריך להיות, העובדה שזה חוזה ארוך טווח מביעה את העובדה שאנו רוצים להסתכל לא רק לטווח הקרוב אלא לטווח של לבנות קבוצה".

דווין סמית' הוסיף: "הכי חשוב שיצאנו טוב למשחק, שיחקנו חזק מבחינה הגנתית וזה עזר לנו לעשות סלים קלים. הדבר הכי טוב היה שלאחר שלא שיחקנו כמעט שבועיים באנו מוכנים לשחק". לגבי הגמר מול אשדוד אמר סמית': "היו לנו הרבה משחקים העונה, אבל זה המשחק הכי חשוב, כי זו הליגה המקומית. נגיע לאימון ונעשה הכנה טובה מולם. הם קבוצה טובה שתבוא לשחק על הכל במשחק אחד. גם בסדרה מול גליל הם הגיעו כאנדרדוג וניצחו, זה מראה על הקשיחות של השחקנים שם".

דייויד בלו: "היתה לנו הרבה הצלחה העונה"

דייויד בלו, ששוב שמע את הקהל הצהוב מבקש ממנו להישאר, אמר: "אני אומר שהיריבה קשה לפני משחק, כי היריבות קשות, אבל אנחנו עושים את זה קל יותר כי אנחנו קבוצה טובה. בימים האחרונים התאמנו כמו שצריך. לא שיחקנו משחק רשמי אך האימונים שלנו ביחד היו טובים. יש לנו מאמן נפלא ושחקנים טובים, לא זכינו ביורוליג, אבל אנחנו קבוצה טובה והיתה לנו הרבה הצלחה העונה".

בלו הביע את מורת רוחו מכך שאף אחד מהזרים של מכבי תל אביב לא זכה בפרס בערב הגאלה של המנהלת: "מאוד חשוב להבין שאני לא מדבר על עצמי, אבל חלק מהזרים שלנו היו מבולבלים לגבי התהליך הזה. כאילו חשבו שהם צריכים לתת למישהו במכבי את הפרס, אז בואו ניתן לליאור, אבל אם נניח את ליאור בצד, זה לא נכון מבחינת השחקנים שלנו, ששיחקו נהדר כל השנה והם צריכים לזכות בהכרה כאן".

"אני באופן אישי מרגיש הכרה", המשיך בלו. "אני חושב שמכבי זוכה להכרה אבל כולם רוצים שנפסיד. זו הדינימקה כאן, רוצים שנפסיד את המשחקים בישראל ויותר רוצים שננצח באירופה". לגבי האפשרות שיישאר אמר בלו: "אשוב הביתה ואשקול את כל הדברים, אולי אשחק בלוס אנג'לס. אשחק כדורסל כל עוד אני יכול, אם אני בבית או בישראל, אשחק כדורסל איפשהו".

בתוך כך, בין מכבי תל אביב לדרק שארפ ישנם עדיין פערים כספיים. עם זאת, השיחות בין הצדדים לא הסתיימו כך שטרם ברור אם שארפ ימשיך גם בעונה הבאה. אחת ההתלבטויות שקיימות אצל עוזר המאמן הוא החינוך היקר של ילדיו דוברי האנגלית בארץ לעומת ארצות הברית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המשא ומתן בין שארפ לקבוצה החל לפני שבועיים, כשהפגישה נערכה במשרדו של דייויד פדרמן. אך עדיין אין הסכמה בן הצדדים ולא מן הנמנע כי שארפ יעזוב לאחר שנים רבות במועדון. מכבי תל אביב אף הגישה הצעה כספית לאלכס מאריץ' מפנאתינייקוס בו היא מעוניינת מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully