וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונפלייה: "צריכים לבנות פסל בדמות לואי ניקולאן"

האלופה המפתיעה של צרפת חגגה עם אוהדיה. הנשיא המשוגע צבע את שערו בכתום-כחול והבטיח מענקים מוגדלים לשחקנים

מונפלייה הדהימה אמש (ראשון) את כל אירופה כשזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות צרפת, אבל כאן לא הסתיימו ההפתעות של הסנסציה מארץ הבאגט. שלוש שנים אחרי שחגגו עלייה מהליגה השנייה, כ-30 אלף אוהדים נרגשים הגיעו לשמוח הערב עם הקבוצה שערכה את מסע האליפות המסורתי, והם חזו בעיקר בתופעה הקרויה לואי ניקולאן.

נשיא מונפלייה המשוגע, איש עסקים בן 68 ואחד האנשים הצבעוניים בכדורגל הצרפתי, הצדיק את שמו כאשר קיים את הבטחתו וצבע את שערו בצבעי המועדון - כתום וכחול - בתספורת מוהוק מזעזעת. "יש לנו שחקנים יוצאי דופן ששרים, רוקדים ומתקשרים עם האוהדים כל הזמן. זה דבר נדיר", אמר ניקולאן, שגם הבטיח לתת לשחקניו מענקים הגבוהים פי ארבע ממה שמגיע להם. "בשנה שעברה אלה היו החברים שלנו בליל, עכשיו הגיע התור שלנו. הרגע הגדול בחיי? ממש לא. האליפות הזו במקום השני אחרי לידת ילדיי. זה בכל זאת חשוב יותר מכדורגל".

נשיא מונפלייה לואי ניקולאן (מימין) לצד המאמן רנה ז'יראר. רויטרס
הרגע השני הכי מרגש בחייו. לואי ניקולאן עם התסרוקת החדשה לצד המאמן רנה ז'יראר/רויטרס

גם אשת הנשיא, קולט ניקולאן, הייתה נרגשת: "אני שמחה עבור לולו, שקיבל תמורה על השקעה של 40 שנה". האוהדים הרבים הצטרפו לפרגונים לנשיא, שנחשב לדמות נלעגת ופתאום יכול לצחוק על כולם. "אנחנו צריכים לבנות פסל בדמותו בעיר", אמר אנזו. "אנחנו חייבים לו את זה. הכדורגל במונפלייה לא היה קיים אלמלא לואי ניקולאן".

שחקני מונפלייה חוגגים, שני מימין הנשיא לואי ניקולאן עם שיער צבוע. רויטרס
חגגו עם כ-30 אלף אוהדים. שחקני מונפלייה/רויטרס

בין כל החגיגות והשירים, על המסך הגדול הוקרן מסר מפי מאמן הנבחרת לורן בלאן, שהחל את דרכו במונפלייה. "השחקנים שילבו איכות עם אופי והפכו את מונפלייה לאלופה גדולה", אמר בלאן. "הם ראויים לזה, אני שמח בשבילם".

אוליבייה ז'ירו שחקן מונפלייה מניף את צלחת האליפות. רויטרס
יחגוג גם עם לורן בלאן ונבחרת צרפת? אוליבייה ז'ירו מניף את הצלחת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully