וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "משהו היה חסר העונה לפריס סן ז'רמן"

זה בטח לא כסף: המיליונרים של קרלו אנצ'לוטי ראו את מונפלייה הצנועה לוקחת להם את האליפות: "זה סוף מדהים לעונה ענקית"

אחד הסיפורים המרגשים של השנה בכדורגל העולמי הוא ללא ספק האליפות של מונפלייה בליגה הצרפתית, הקבוצה הצנועה (יחסית) שהצליחה לגבור על המיליונים של פאריס סן ז'רמן. מונפלייה זכתה אתמול (ראשון) בתואר לראשונה בתולדותיה, על אף שפ.ס.ז' הענקית השקיעה 108 מיליון יורו ברכש בקיץ הקודם, לעומת 1.7 מיליון יורו של האלופה הטרייה.

סיומו של המשחק של מונפלייה התעכב בלמעלה מ-40 דקות, מאחר שאוהדי אוקזר הזועמים השליכו לשדה המגרש כדורי טניס וניירות טואלט להביע את מחאתם. בסופו של דבר הושלם הניצחון של מונפלייה, 1:2, והחגיגות החלו.

"אני באמת חושב שהתואר הזה מגיע לנו", אמר מאמן האלופה רנה ג'יראר, "היה קרב ענק עד הרגע האחרון. גם מונפלייה וגם סן ז'רמן נתנו עונה ענקית".

שוער הקבוצה ג'ופרי גורדן אמר בסיום ש"זה בלתי ייאמן, זה סוף מדהים לעונה ענקית. החגיגות שמחכות לנו במונפלייה הן אדירות. המשחק היום היה מסובך, הוא הופסק ארבע פעמים. אני מבין את אוהדי אוקזר, אבל אנחנו היינו חייבים להישאר ממוקדים, וזה לא היה קל. אבל הצלחנו, ועכשיו יש חודשיים של חופשה שמחה".

מנגד, קרלו אנצ'לוטי, מאמן פ.ס.ז', הודה שהתואר היה ראוי ליריבה. "ברכות למונפלייה", אמר אנצ'לוטי, שסיים עונה מאכזבת אחרי קיץ גדוש ברכש וציפיות, "הייתה לנו עונה טובה, אבל היה חסר לנו משהו בשביל לזכות בתואר. זו הייתה חוויה טובה עבורנו וניסיון חשוב עבור העתיד. גם המקום השני הוא לא רע, כי גם ממנו מעפילים לליגת האלופות. מה שעשינו בעונה הזאת יהיה חשוב מאוד לעונה הבאה".

מרקו אסטרדה, מונפלייה, חוגג אליפות. רויטרס
מרקו אסטרדה, מונפלייה, חוגג אליפות/רויטרס
אוהדי מונפלייה. רויטרס
אוהדי מונפלייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully