וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סארי פלאח נעלם, יעזוב בקיץ לאירופה?

17.5.2012 / 21:00

הבלם שלא הגיע לאסיפה לא עונה לטלפונים. כזכור, גנט מעוניינת בשירותיו. רועי עטר צפוי לפתוח את האימונים בבוגרים

עתידו של סארי פלאח במכבי חיפה אינו ברור. הבלם הצעיר לא הופיע הבוקר (חמישי) לאסיפת השחקנים שכינס המאמן החדש ראובן עטר. תחילה טענו במועדון כי פלאח נמצא בצבא ולכן לא הגיע, אך בשעות האחרונות העידו שחקנים כי הוא לא עונה לטלפון. כעת קיים במועדון חשש כי פלאח לא הגיע מלכתחילה לאסיפה על מנת לחתום בקבוצה אחרת. כזכור, לאחרונה פורסם כי גנט הבלגית מעוניינת בשחקן ולא נפסלת האפשרות שסוכנו דודו דהאן, השוהה כעת בבלגיה, ינסה לשדכו לסטנדרד ליאז'.

פלאח בן ה-20 לא היה מרוצה העונה ממעמדו במכבי חיפה לאחר שנדחק לספסל לטובת הבלמים הזרים יוריצה בוליאט ואדין צוצאליץ'. הראשון לא ימשיך בחיפה בעונה הבאה, כמו גם הבלם איציק כהן, שצפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת בליגת העל. למרות זאת, נראה שפלאח לא מעוניין להישאר ולהילחם על מקומו והוא מכוון למעבר לאירופה כבר בקיץ הקרוב.

החלוץ רועי עטר, שכבש שלושער בניצחון קבוצת הנוער 0:3 על הפועל ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה, צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה הבוגרת והוא עשוי להשתלב בסגל תחת הדרכתו של אביו. עטר האב חזה מהיצע בביצועי בנו, מלך השערים של קבוצת הנוער עם 13 שערי ליגה ושישה נוספים בגביע המדינה. קבוצת הנוער של הירוקים תפגוש בגמר הגביע את מ.ס אשדוד, שניצחה 1:2 את הפועל תל אביב.

עידן ראובן עטר במכבי חיפה נפתח רשמית

תמיר כהן פותח פה ענק על אלישע לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully