וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "אני רואה את האכזבה על פניכם. מעכשיו דף חדש"

17.5.2012 / 8:52

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה ראשונה. צוצאליץ' הזר היחיד שיישאר. עוסמאן ועזריאל יושאלו. פיליאבסקי, סלליך ואזולאי חזרו

ראובן עטר החל היום (חמישי) רשמית בתפקידו החדש במכבי חיפה, כשכינס בצהריים אסיפת שחקנים וצוות מקצועי בכפר גלים. עטר הציג את הצוות החדש שלו, שכולל את עוזריו צדוק מלכה, אבי פרץ ואורי הראל. חיפה זימנה את כל שחקניה לפגישה הזאת, אך מבין השחקנים המושאלים לא זומן הקשר ישראל זגורי, שמסיים עונת השאלה בבני יהודה. גם שאדי שעבאן לא צפוי לחזור. ייתכן שהבלם איציק כהן יעזוב למכבי נתניה או להפועל חיפה. נתניה התעניינה גם בזגורי, בו מעוניינת גם הפועל עכו. עלי עוסמאן לא זומן אף הוא לפגישה וכפי שפורסם אתמול, ייתכן שיושאל להפועל באר שבע.

"ראובן גדל במחלקת נוער מגיל תשע, הוא הלך לכל מיני מקומות כשחקן וכמאמן. עכשיו הוא חוזר הביתה כמאמן. זוהי מבחינתנו סגירת מעגל", בירך יעקב שחר. שחר עצמו בירך גם את אזולאי ("מברוק על האליפות") ואת סינטאיהו סלליך ואמיר אדרי ("נתתם עונה מדהימה, והנה חזרתם לבית שלכם").

עטר אמר: "כמו ששחר אמר, מגיל תשע אני פה. לקחתי הרבה תארים גם בילדים, גם בנערים וגם בנוער, וגם בבוגרים. כמו שאמר יענקל'ה, ככה אני סוגר מעגל. אני עדיין רואה את האכזבה שלכם מגמר הגביע, אני רואה את זה על הפנים שלכם. אני אומר לכם – מעכשיו והלאה זה דף חדש, קדנציה חדשה. תיהנו בחופש, נקו את הראש ובואו חדשים לעונה הבאה. העברתי לכם תוכנית אימונים לפגרה, היא חובה לא רשות. אתם תיהנו איתי, באימונים ובמשחקים, אבל תנו מאה אחוז". שחר הוסיף: "צדוק מלכה היה במחלקת הנוער שלנו". אדין צוצאליץ' היה כמובן הזר היחיד באסיפה. גם סארי פלאח לא הגיע בשל השירות הצבאי.

עטר עצמו העניק ראיון לאתר הרשמי, ואמר: "אני שמח ונרגש לשוב הביתה. מגיל תשע אני במכבי חיפה ועברתי את כל השלבים מילדים, נערים, נוער ובוגרים. כשחקן לשמחתי הייתי שותף להרבה תארים גם במחלקות הנוער וגם בבוגרים. לאורך כל קריירת השחקן שלי והאימון שלי ציינתי שגדלתי וחונכתי כאדם במכבי חיפה. לחזור הבייתה בדלת הראשית כמאמן מכבי חיפה זו הייתה השאיפה מאז שהתחלתי לעסוק באימון לפני תשע שנים ואני מוכן לאתגר".

על היעדים של חיפה, אמר: "עומדים בפניי אתגרים רבים והמטרה העיקרית היא מצוינות, לגרום למחויבות, הנאה וכמובן הצלחה ועמידה ביעדי המועדון". על השינויים בסגל הוסיף: "בעקבות חוסר ההצלחה בעונה האחרונה החלטתי לרענן את סגל השחקנים. בשלב זה שוחררו מספר שחקנים וכבר התחלנו בתהליך העבודה לצירוף שחקנים אחרים". על העובדה שחיפה לא תשחק באירופה, הוסיף עטר: "זהו מצב קיים. להבדיל מהשנים האחרונות הקבוצה לא תשחק באירופה. מצד אחד יהיה לנו יותר זמן לרענן ולבנות קבוצה טובה לעונה הקרובה מתוך מטרה לשוב לאירופה, זהו האתגר החשוב ביותר".

כליבאת, עוסמאן וזגורי לא ברשימה של עטר

אם עסקת חן עזרא ועמרי בן הרוש תצא לפועל היא תכלול עסקת העברת שחקנים. איציק כהן וזגורי הם רק שניים מבין שחקני הסגל שיוצעו לנתניה, כשאליהם יתווספו שחקנים נוספים שעטר ישחרר. ייתכן וגם מוחמד כליבאת ייכלל בעסקה הזאת. סלליך אמור להישאר בחיפה. נראה כי העובדה שחיפה לא תשחק באירופה בעונה הבאה רק מחזקת את מעמדו של פיליאבסקי. עדיין לא ברור מה יקרה עם מוחמד כליבאת, שעשוי להמשיך עונה נוספת בנתניה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בית"ר ירושלים אמורה לקבל את חן עזריאל ואת חיים מגרלשווילי לעונה נוספת, עם או בלי קשר לעסקת קובי מויאל או אריאל הרוש.

השוער ניר דוידוביץ' ייפגש בימים הקרובים עם הנהלת הקבוצה בכדי לדון בנוגע לחוזה לקראת העונה הבאה. דוידוביץ' יבקש לסיים את הקריירה בחיפה כמאמן שוערים. אריק בנאדו אמור להיות מוצג בקרוב מאוד כמאמן הנוער.

"העונה הייתה אחת העונות החלשות ב-20 שנה שאני פה, אבל עשינו דבר אחד מרכזי, בכל העולם לא היה דבר כזה – אנשים פה העבירו לתקשורת מיד, אחרי שניות, כל דבר שקורה בחיפה", אמר אתמול שחר באסיפת שחקנים. "זה הדבר שהכי הפריע לי העונה. אנחנו חייבים להיות כמו משפחה. אני מוכן לומר לכם עכשיו, מי מדבר עם מי, איזה שחקן עם איזה עיתונאי". שחר פנה גם לאלישע לוי, שחתם אתמול בהפועל באר שבע, ואמר לו: "הייתה לנו תקופה מאוד יפה איתך. אני מאמין שאתה עוד תחזור לפה, אבל לא משנה לאן תלך, בשנה הבאה נבוא ונקרע אותך". לוי אמור לקחת איתו את הצוות המקצועי שעבד איתו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully