וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "אחת העונות הכי חלשות ב-20 השנים האחרונות"

16.5.2012 / 19:56

נשיא מכבי חיפה סיכם עונה באסיפה: "אין בכל העולם כמות הדלפות כזו". אלישע לוי: "ארבע שנים עברו כמו ארבעה ימים"

לאחר ששחקני מכבי חיפה קיבלו הודעה ממנהל הקבוצה, אדורם קייסי, לפיה יקיים יעקב שחר אסיפת שחקנים הערב, הנשיא אכן הגיע לכפר גלים כדי להשמיע את דבריו, ומתוכם אפשר לחוש באכזבה מהעובדה שהקבוצה לא זכתה באף הישג העונה.

אלישע לוי פתח ואמר: "ארבע שנים הייתי במועדון, זה עבר כאילו הייתי כאן ארבעה ימים. עשינו הישגים יפים בשנים הללו, חוץ מהעונה האחרונה שהייתה פחות מוצלחת. זה לא רק אני, אלא גם אתם. יש לכם חלק משמעותי בהישג הזה. חיפה זה מועדון גדול, זה נכון שהפסדנו בגמר ובשניים הקודמים, נכון ש-14 שנה לא הבאנו גביע, אבל אני מאמין שזה מועדון גדול מספיק כדי לזכות בעוד שנה או מקסימום שנתיים בגביע. אולי אפילו תגיעו להשגים יפים יותר ממה שהגעתי אתכם. תודה ליענקל'ה שחר שתמך בי. כולכם הייתם כמו משפחה איתי, ואני הייתי משפחה עבורכם. אני מקווה שתצליחו. תודה לכל אדם שעזר לי להגיע להשגים היפים שהגעתי בחיפה, מאיש המשק עד שחר".

"העונה הייתה אחת העונות החלשות ב-20 שנה שאני פה, אבל עשינו דבר אחד מרכזי, בכל העולם לא היה דבר כזה – אנשים פה העבירו לתקשורת מיד, אחרי שניות, כל דבר שקורה בחיפה. זה הדבר שהכי הפריע לי העונה. אנחנו חייבים להיות כמו משפחה. אני מוכן לומר לכם עכשיו, מי מדבר עם מי, איזה שחקן עם איזה עיתונאי", אמר שחר ואז פנה ללוי: "אני מודה לאלישע, הייתה לנו תקופה מאוד יפה איתך. אני מאמין שאתה עוד תחזור לפה, אבל לא משנה לאן תלך, בשנה הבאה נבוא ונקרע אותך".

השחקנים צחקו והנשיא הוסיף: "תודה על ארבע שנים נפלאות, הייתה תקופה נפלאה. אני מאחל לך הצלחה. למדנו הרבה דברים מקצועיים ומנטליים ממך. הכי חשוב שגם בעונה פחות מוצלחת ידעת לשמור עלינו, לא הפנת לנו את הגב לרגע ואנחנו מודים לך. בהצלחה בהמשך הדרך". "לא היינו במאה אחוז אתמול, לא נתנו הכל במשחק הזה", קינח שחר. "אני מפרגן לאלישע, אבל אני חושב שיכולנו לעשות יותר בסוף". לאחר אסיפה קיבלו מאמן הכושר רני גולדיג ומאמן השוערים גיורא אנטמן הודעה על הפסקת עבודתם. אלישע לוי אמור לסכם בבאר שבע ולקחת את השניים איתו, יחד עם גיורגי דרסיליה.

עוד קודם לכן, שחקני הקבוצה התכנסו בכפר גלים, משם ייצאו ללוויה של המנהל האדמיניסטרטיבי דוד לולו ירון, שנפטר ממחלה קשה והובא למנוחת עולמים בבית העלמין בחיפה. "אני מכיר את לולו מאז שאני קטן, הרבה שנים אני איתו. זה רגע עצוב מאוד", אמר הקפטן יניב קטן מוקדם יותר לוואלה! ספורט. "ברגעים כאלה אין ספק שהכל מתגמד. לולו הוא איש יקר מאוד בשבילנו", אמר הבוקר הקפטן יניב קטן.

מחר (12:30) יכנס המאמן החדש, ראובן עטר, אסיפת שחקנים וצוות מקצועי בכפר גלים. עטר יציג את הצוות החדש שלו, שכולל את עוזריו צדוק מלכה, אבי פרץ ואורי הראל. השוער ניר דוידוביץ' ייפגש בימים הקרובים עם הנהלת הקבוצה בכדי לדון בנוגע לחוזה לקראת העונה הבאה. ההערכה היא שדוידוביץ' יסיים את הקריירה בחיפה כמאמן שוערים. אריק בנאדו אמור להיות מוצג כמאמן הנוער.

לאסיפה עם עטר מחר אמורים להגיע אמיר אדרי, אנדריי פיליאבסקי, סינטאיהו סלליך ושלומי אזולאי. ספק אם ישראל זגורי ימשיך בקבוצה, אבל נודע כי ראשי מכבי נתניה והפועל עכו שוחחו עימו. ייתכן שהבלם איציק כהן יעזוב לנתניה או להפועל חיפה.

מגעים ראשונים החלו בעניין העברת עומרי בן הרוש וחן עזרא. במכבי נתניה רוצים להעביר את השניים, ובקרוב תוגש הצעה רשמית למנכ"ל קובי בלדב. מגעים ראשונים עם בית"ר בעניין אריאל הרוש צפויים בכפוף להחלטה סופית של ראובן עטר. גם קובי מויאל מועמד, אך לגביו עדיין לא החלו שיחות. סיידו יאיא אמור לחתום בקרוב בפולין. סוכניו של יוריצה בוליאט בסרביה מנסים לשדך לו קבוצה אחרת.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully