וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט מעוניינת בסארי פלאח לעונה הבאה

18.4.2012 / 11:14

הבלם יעזוב לאירופה? כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האנובר תעקוב אחר טואטחה. גורם במועדון פנה לנתניה לגבי עזרא

בסביבתו של מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, אישרו היום (רביעי) כי נציגי האנובר הגרמנית הודיעו שיגיעו לעקוב בקרוב אחריו באחד המשחקים הקרובים. את טואטחה מייצג סוכן השחקנים דדה חדד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נציגי הקבוצה הגרמנית יגיעו במהלך אחד המחזורים שנותרו עד סיום העונה כדי לעקוב אחר המגן, ובמקביל תמשיך לעקוב אחר ויאם עמאשה, שנמצא גם במעקב של ורדר ברמן. חיפה רוצה להחתים בעונה הבאה את המגן השמאלי עמרי בן הרוש. טואטחה, אגב, לא הגיע לאימון היום לאחר שנסע לבית החולים רמב"ם לצורך בדיקה רפואית. בנוסף,

הבוקר נודע כי גנט הבלגית תגיע לעקוב אחר סארי פלאח, שמועמד לעבור לבלגיה בעונה הבאה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים דודו דהאן. חיפה עשויה להחזיר בעונה הבאה את אנדריי פיליאבסקי, שישחק לצדו של אדין צוצאליץ'. הסיכויים שפלאח, שבמהלך העונה הפך לבלם מחליף, יעזוב - תלויים בעיקר בשאלה האם חיפה תבנה עליו כבלם מוביל בעונה הבאה. למרות שרק עלה מהנוער, פלאח הציג יכולת טובה העונה ובמועדון הבהירו לו שהם בונים עליו כבלם העתיד של הקבוצה הבוגרת.

בנושא אחר: מתברר כי בימים האחרונים פנה גורם במכבי חיפה למכבי נתניה בנוגע לחן עזרא. לא מדובר בפניה רשמית, אלא ברצון לברר את פרטי החוזה של השחקן. בנתניה השיבו כי לעזרא יש אופציה בחוזה לעונה הבאה. ללא קשר, חיפה החלה לחפש קבוצה לקשר סיידו יאיא. מקורבים למועדון מנסים לשדך לקשר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, קבוצה באירופה. חיפה תנסה למכור את יאיא ואולי להשאיל את הבלם יוריצה בוליאט, מתוך הנחה שיהיה קשה למכור אותו בסכומים גבוהים. דניאל צסארץ יעזוב גם הוא ועשוי לחזור ליוון.

באימון היום תירגל אלישע לוי הרכב שכולל תשעה שחקנים: ניר דוידוביץ', אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, עלי עוסמאן, גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, יניב קטן, ויאם עמאשה ודניאל צסארץ. כבר עכשיו ברור שאייל משומר יפתח ב-11, מה שמותיר מקום לעוד שחקן אחד בלבד. אם יאיא יהיה כשיר, הוא יפתח בהרכב. גם אייל גולסה עשוי לפתוח אם יהיה כשיר, ובמקרה שהשניים יפתחו ב-11, צסארץ עשוי להידחק לספסל. קיימת אפשרות שאלון תורג'מן, שנמצא בכושר טוב לאחרונה, ישחק על חשבון אחד הפצועים.

לידיעה אתמול: האנובר תחדש המעקב אחר טואטחה

ורדר ברמן תעקוב אחר עמאשה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully