וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החלה לחפש קבוצה לסיידו יאיא

17.4.2012 / 23:40

הגנאי יעזוב ללא קשר להחלטת המאמן שימונה, ניסיון להשאיל את בוליאט. נציגי האנובר יחדשו את המעקב אחרי טואטחה

מכבי חיפה עדיין לא מינתה מאמן, אבל בימים האחרונים היא החלה לחפש קבוצה לקשר סיידו יאיא. מקורבים למועדון מנסים לשדך לקשר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, קבוצה באירופה. חיפה תנסה למכור את יאיא ואולי להשאיל את הבלם יוריצה בוליאט, מתוך הנחה שיהיה קשה למכור אותו בסכומים גבוהים. דניאל צסארץ יעזוב גם הוא ועשוי לחזור ליוון. כזכור, הסקאוט אלון חרזי התבקש לאחרונה למצוא קשר אחורי וחלוץ זרים. חרזי יגיש אותם למאמן הבא, כנראה ראובן עטר, לאחר שיתמנה לתפקיד.

כפי שפורסם ביום שישי, הנשיא יעקב שחר אמור לשוחח עם אלישע לוי בקרוב ולהבהיר לו את עמדתו בעניין מינוי המאמן בעונה הבאה. השניים כבר שוחחו מאז המשחק בנתניה, אבל בעניינים אחרים. לאחר השיחה אמור שחר לפנות לראובן עטר, אך בחיפה מתלבטים מאוד לגבי עיתוי הפניה הרשמית, בגלל הרגישות שהעניין יכול לעורר אצל לוי, רגע לפני סיום העונה והמאבק על כרטיס לאירופה. לגבי הפניה למאמן מכבי נתניה אמר היום גורם במועדון: "שחר לא פועל לפי התקשורת והוא יפנה לעטר כשירגיש שזה הזמן הנכון לעשות זאת".

גם חן עזרא אמור לקבל פניה בקרוב, למרות שלא חתם עדיין על ההסכם החדש בנתניה המאפשר לה לדרוש פיצוי עבורו מכוח האופציה בחוזהו לעונה הבאה. הגעת עטר עשויה לסלול גם את הגעתו של עמרי בן הרוש לקבוצה. נציגי האנובר ובוכום יחדשו את המעקב אחר טאלב טואטחה ומוחמד גדיר ולכן לא ברור האם המגן יישאר בקבוצה. באימון היום טואטחה נטל חלק. גם אלון תורג'מן חזר לאימונים, אם כי הוא סובל מעט מכאבים. יאיא לא התאמן, כמו גם אוראל דגני שעבר היום ניתוח בקע. המגן פיטר מסיללה שב לסגל חטאפה אחרי פציעה ארוכה כבר בשבוע שעבר, אבל במועדון הספרדי כבר הבהירו למכבי חיפה שכפי הנראה לא ירכשו אותו. חיפה תנסה למכור אותו בקיץ לקבוצה אחרת, כנראה בספרד או בבלגיה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully