וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד-אחי נצרת: המשטרה תחקור את כשירות המשחק

16.5.2012 / 13:51

חברת החקירות, שאנשיה נכחו במשחק, החליטו להגיש את ממצאיהם למשטרה. משחק המבחן ביום שישי לא נדחה

משטרת ישראל החליטה להתערב בחקירת המשחק בין אחי נצרת לבני לוד במחזור האחרון של הליגה הלאומית. זאת לאחר שהיום (רביעי) הוגשה על ידי חברת החקירות "ויצמן-יער" תלונה באשר לחשדות למעורבות פלילית בהתמודדות שהעלתה את בני לוד למשחקי המבחן לליגת העל, לאחר ניצחון 0:6.

כזכור, בני לוד, שהייתה זקוקה לניצחון בהפרש שערים גבוה על מנת להגיע למשחקי המבחן, הובילה כבר בפתיחה 0:4 בדרך לניצחון הקל. חוקרי "ויצמן-יער" נכחו באיצטדיון והחליטו להגיש את ממצאיהם למשטרה.

כזכור, תוצאת המשחק עוררה סערה רבתי, במיוחד אצל אנשי מכבי הרצליה, שניצחה 0:1 את הפועל ירושלים, ניצחון שלא הספיק. בהפועל רמת גן, שניצחה את רעננה 2:3, אמרו שחקנים בעילום שם כי "שחקנים מאחי נצרת אמרו שיתנו לבני לוד לנצח". מאמן מכבי הרצליה עופר טלקר כינה את המשחק בנצרת "גועל נפש", ומאמן אחי נצרת שמעון הדרי התפטר בעקבות התבוסה.

מההתאחדות נמסר: "מהממצאים שהעבירה חברת וייצמן יער החליטה משטרת ישראל לחקור את כשירות המשחק הנדון. עצם ההחלטה אינה מונעת את קיום המשחק בין הפועל רמת גן ובני לוד ביום שישי. עם זאת, ההתאחדות נמצאת בקשר רציף עם הגורמים הרלוונטיים ותפעל במידת הצורך".

ביום שישי הקרוב צפוי להתקיים המשחק המכריע בין בני לוד להפועל רמת גן באצטדיון "המושבה" בפתח תקוה. מחיר הכרטיס יהיה אחיד - 30 שקלים. בשלב זה לא נודע על כוונה לדחות את ההתמודדות בעקבות הפנייה למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully