וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד והפועל ר"ג תפגשנה למשחק עלייה לליגת העל

רמת גן ביצעה מהפך וניצחה ברעננה 2:3, לוד הביסה את אחי נצרת 0:6 בחוץ והשתיים תשחקנה ביום שישי הבא במושבה

רשמו לפניכם: יום שישי הבא, שעה 16:00, אצטדיון המושבה בפתח תקוה, הפועל רמת גן נגד בני לוד במשחק על כל הקופה, ממנו תצא העולה לליגת העל.

היום (שישי) הסתיים הפלייאוף העליון בליגה הלאומית ואיזו דרמה הייתה שם. שני שערים מאוחרים העניקו להפועל רמת גן ניצחון 2:3 על הפועל רעננה והשאירו אותה במקום הראשון. בני לוד שניצחה 0:6 את אחי נצרת בחוץ במשחק שעוד ידובר עליו לא מעט, עברה בזכות הפרש שערים את מכבי הרצליה שגברה 0:1 על הפועל ירושלים, אבל ירדה למקום השלישי.

בהתאם לחוקי הליגה: כששלוש קבוצות מסיימות עם מספר נקודות זהה, השתיים הראשונות נקבעות בהתאם ליחס השערים והן הולכות למשחק פלייאוף בודד שבו המנצחת עולה לליגת העל.

מכבי אחי נצרת - בני לוד 6:0

הישג גדול אבל גם תוצאה מעט צורמת לבני לוד, שעלתה לליגה הלאומית לראשונה בתולדותיה בעונת 2006/6 ועכשיו נמצאת 90 דקות מהעפלה היסטורית לליגת העל.

האורחים פתחו נהדר מבחינתם וכבשו כבר אחרי ארבע דקות. אבו ענזה פרץ באגף השמאלי, מצא את קובי חסן שבעט לא טוב, השוער אוהד דוד הדף רע בעצמו וינון ברדה עט הריבאונד וכבש מקרוב. בדקה התשיעית זה כבר 0:2, כשחסן מצא את ינון ברדה לבדו ברחבה וזה הפציץ את השני שלו.

שמונה דקות עברו מאז השער השני של ברדה ומוראד אבו ענזה הצטרף לחגיגה וקבע 0:3 אחרי טיול קליל בתוך הרחבה. כאן זה בוודאי לא עמד להיגמר. בדקה ה-34 יחיא עיסא מצא את עצמו לבד על סף הרחבה ובעט לחיבורים. שער יפהפה ו-0:4 במחצית.

השער החמישי הגיע בדקה ה-58. מוראד אבו ענזה שבר את מלכודת הנבדל, התקדם לכיוון הרחבה ומול אוהד דוד בעט פנימה. 0:5. בדקה ה-64 גם אקקי מיקוצ'דזה הצטרף לחגיגה וקבע 0:6. כמו שאמרנו, עוד ידברו רבות על התוצאה הזו.

קובי חסן ינון ברדה שחקני בני לוד. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
חגגו על המארחת. קובי חסן וינון ברדה/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 3:2

איזו דרמה, איזו התרגשות. הפועל רעננה כבר מנעה עליית ליגת משלוש יריבות שונות בליגה הלאומית בתשע השנים האחרונות והיא גם לא הייתה רחוקה מלעשות זאת שוב, אבל דרמה ענקית סידרה להפועל רמת גן עלייה למשחק הכרעה, כשעל החתום קרלוס צ'קאנה הנהדר.

בדקה ה-15 רמת גן הגיעה להזדמנות ראשונה, אבל אביב עזריה בעט ממצב טוב החוצה. המשחק נמשך בצורה שקולה, אבל בדקה ה-36 רעננה עלתה ליתרון אחרי שאבי כנפו שיגר בעיטה חופשית מדויקת מעל החומה של רמת גן והכדור נעצר ברשת של איתי ארקין.

השער של רעננה העיר את המשחק. רמת גן הלכה קדימה ואחרי חמש דקות השוותה. עומר בוקסנבוים בעט לא טוב בתוך הרחבה, אבל הכדור שלו הגיע לממאדו צ'אם וזה דחק מקרוב. 1:1.

האורדונים קיוו שעם העלייה למחצית השנייה הם ישלימו מהפך, אבל דווקא רעננה הבקיעה בדקה ה-48. אופיר מלמד ניצל טעות בהגנה הלבנה, פרץ מימין והעביר כדור רוחב, ויוסי אסייג רק היה צריך לדחוק מקרוב פנימה. 1:2 לרעננה.

מכאן התפתח משחק בכיוון אחד: השער של רעננה. הלחץ של הלבנים גבר, המארחת נדחקה לתוך הרחבה ובדקה ה-88 אורן ניסים הצליח לקבוע 2:2. דרמה? חכו. שתי דקות חלפו וקרלוס צ'קאנה קבע 2:3 ענק לרמת גן. עכשיו מחכה להם לוד במשחק הכרעה, ההיא מאותו עימות מפורסם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל רמת גן, קרלוס צ'קאנה עם ממאדו צ'אם. ברני ארדוב
איזו דרמה. צ'קאנה/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 0:1

מכבי הרצליה עשתה את המוטל עליה עם ניצחון, אבל בדיעבד מסתבר שזה לא הספיק לה.

דווקא ירושלים הגיע להזדמנות הראשונה במשחק, כשאדם מזרחי פרץ לעומק המגרש ובעט ברגל שמאל, אבל אבי איבגי קלט. בהמשך הקבוצה מהבירה המשיכה לשלוט, כשהרצליה מתקשה להיכנס למשחק וירושלים ממשיכה להחמיץ מרגלי אורי פסו ואיציק כהן.

במחצית השנייה הרצליה נראתה נמרצת יותר ובדקה ה-54 הגבהה של בני חדד מצאה את הראש של ידין זריס, הנגיחה של החלוץ חמקה מהידיים של רפי כהן, אבל לבסוף השוער הוותיק עצר רגע לפני שהכדור חוצה את הקו. הרצליה המשיכה להגביה את הלחץ, אבל בעיטה חופשית של שי ביטון נהדפה על ידי כהן.

בדקה ה-74 זה סופסוף הגיע. זריס פרץ לרחבה ובעט מזווית קשה, הכדור נהדף פעמיים, אבל הגיע לברק לביא שבעט ממרכז הרחבה פנימה. 0:1 יקר. בסיום הרצליה רצה לברר מה קורה במגרשים האחרים, ולא שמחה לגלות על המהפך בדקות הסיום ברעננה והתוצאה האסטרונומית בנצרת שהשאירו אותה עונה נוספת בלאומית.

שחקן מכבי הרצליה, אסף קריספיס. קובי אליהו
ניצחון שכולו הפסד. אסף קריספיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully