וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי: "אני רותח, סיימתי את דרכי באחי נצרת"

12.5.2012 / 16:37

המאמן לא קיבל את השישייה שספגה קבוצתו מבני לוד במחזור הסיום בלאומית: "חוקרים אמרו ששיחקנו נגד 14 שחקנים"

אירועי אמש (שישי) בליגה הלאומית לא יורדים מהכותרות. כזכור, שלוש קבוצות, הפועל רמת גן, מכבי הרצליה ובני לוד, התייצבו למחזור הסיום של העונה הסדירה כשלכולן 34 נקודות. הרצליה ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים ועשתה את שלה, אבל היא נותרה מחוץ למשחק ההכרעה, לאחר שצמד מאוחר של רמת גן נתן לה 2:3 ברעננה ואילו בני לוד ניצחה בתוצאה הכי מוזרה של היום, 0:6 בחוץ את אחי נצרת, מה שהספיק לה להפרש שערים עדיף על פני הרצליה.

חוקרי וייצמן-יער הגיעו לשלושת המשחקים הרגישים ובסיום זימנו שלושה משחקני נצרת, אמג'ד סולימאן, סמאח סרחאן וחמודי עלוש לחקירה, כדי לבדוק את האירועים שהתרחשו על כר הדשא. אלא שזה לא הספיק למאמן נצרת הזועם, שמעון הדרי, שלא היה מוכן לקבל את ההופעה של קבוצתו והודיע שהוא עוזב.

הדרי אמר: "סיימתי את הדרך שלי באחי נצרת. מבחינתי, מה שהיה אתמול, הדרך בה שיחקנו, זאת החותמת הסופית לתכנונים שלי. אני כועס מאוד ואפילו רותח, אבל צריך לזכור שבסך הכל יש שחקנים, שלא מגיע להם כל העליהום הזה וצריך להפריד אותם מהשחקנים שוייצמן-יער שמה עין עליהם. אם חוקרים אומרים ששיחקנו נגד 14 שחקנים (כולל השלושה שנחקרו, א.ס.), אז איך אני אמור להרגיש מול השלושה האלה? ברור שאני פגוע. אני יותר מפגוע ונזהר בלשוני, כי תמיד דגלתי קודם כל ביושר ספורטיבי וכדורגל הוגן, שזה מעל הכל וברגע שיש חשדות כאלה וכל כך הרבה אנשים שראו משוכנעים בזה, אז למרות שנתיים נהדרות כאן, אני לא צריך להמשיך במערכת".

הדרי אימן את אחי נצרת בשנתיים האחרונות אחרי נשירת הקבוצה מליגת העל. אשתקד הוביל את הקבוצה לפלייאוף האמצעי והעונה סיימה נצרת במקום הרביעי לאחר שבחלקים מסוימים של העונה הייתה במאבק על העלייה לליגת העל.

”שחקנים מאחי נצרת אמרו שהם ייתנו לבני לוד לנצח”

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully