וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "סיום משוגע לעונה מטורפת"

רוברטו מאנצ'יני לא ידע את נפשו אחרי האליפות של סיטי: "חמש דקות לסוף לא האמנתי שזה יקרה". קומפני המום: "מה היה שם?"

יש אליפות! צפו בניצחון המדהים של מנצ'סטר סיטי על ק.פ.ר

מנצ'סטר המומה. אנגליה בשוק. העולם כולו בהלם. הלב עדיין דופק. מנצ'סטר סיטי זכתה היום (ראשון) באליפות אנגליה, אחרי סיומת מדהימה לעונת הפרמיירליג. שני שערים בזמן הפציעות של אדין דז'קו ושל קון אגוארו העניקו לסיטיזנס ניצחון 2:3 בדקה האחרונה, ואחרי שחניכיו של רוברטו מאנצ'יני כבר היו בפיגור ועל סף הפסד משפיל - הגיע הניצחון בצורה הכי מושלמת שיש. אלפי אוהדים פרצו לדשא באיצטדיון האיתיחד, שחקנים נשכבו על הדשא ופרצו בבכי, כשבמקביל הגיעו התמונות שוברות הלב (תלוי למי) מאיצטדיון האור בסנדרלנד, שם מנצ'סטר יונייטד הפסידה את התואר על אף שניצחה 0:1 את סנדרלנד. סיטי אלופה.

ג'ו הארט, דויד סילבה, מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
העולם בשוק, סיטי חוגגת/GettyImages, Alex Livesey
רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
כבר הרבה זמן לא ראינו אותו חוגג ככה. מאנצ'יני/GettyImages, Alex Livesey

"מגיע לנו לזכות באליפות הזו", אמר רוברטו מאנצ'יני הנרגש בסיום, "זה פנטסטי לאוהדים, לשחקנים. 44 שנים, זה הרבה זמן. הגיע הזמן. זו הייתה עונה מטורפת ודקה אחרונה מטורפת. הזדקנתי היום ב-19 שנים. היו לנו המון הזדמנויות לנצח, זה היה סיום בלתי אפשרי. זה מדהים בשבילי ואני שמח עבור האוהדים. אני לא יודע מה להגיד, חמש דקות לסוף לא האמנתי שנוכל לנצח. לקחנו את התואר הזה, הוא הגיע לנו. ההבדל בין ניצחון להפסד היום הוא הכל. בעתיד, לסיטי תהיה קבוצה גדולה. זה סיום מושלם לעונה משוגעת. משחק משוגע, שתי דקות אחרונות משוגעות. קשה להכיל את זה".

וינסנט קומפאני, אחד מגיבורי העונה של סיטי, לא הצליח להסתיר את ההתרגשות העצומה. "רק שזה לא יהיה ככה עוד פעם", אמר הבלם המצוין על הסיומת לעונה, "היינו כל כך טובים העונה ופתאום היום, למרות מחצית ראשונה, לא הצלחנו להוביל".

קומפאני הקפטן היה זה שהניף את הצלחת, ושמע את הקהל הנרגש שר את "היי ג'וד" של הביטלס, שיצא ב-1968, השנה שבה סיטי לקחת את האליפות הקודמת. "אף פעם לא הפסקתי להאמין", אמר הקפטן, "בגול של דז'קו, נזכרתי בקאמבקים שלנו העונה וידעתי שנוכל לעשות את זה. אני לא יודע מה הלך בסוף, אני פשוט כל כך שמח עבור כולם. נתנו כל כך הרבה העונה. האוהדים כל כך שמחים. זה לא ייאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ו הארט, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מה אפשר להגיד? הארט חוגג/GettyImages

סמיר נאסרי סגר חשבון עם כל מי שביקר אותו על המעבר מארסנל: "זה מדהים. אני מאושר מאוד. ידעתי שעשיתי את ההחלטה הנכונה והלילה אני רוצה לחגוג עם כל האוהדים. אנשים דיברו ודיברו, אבל היום כולם רואים שלא עשיתי טעות".

פאבלו סבאלטה, שכבש את השער הראשון שלו העונה שקבע 0:1 בשלב מוקדם, אמר: "כשפיגרנו 2:1 חשבתי שאני לא מאמין שכבשתי את השער היחיד שלי העונה ונפסיד. אני רוצה להקדיש את השער הזה לכל האוהדים. אני חי בחלום ולא רוצה להתעורר ממנו. הדבר הכי חשוב לכל קבוצה הוא האמונה. אנחנו האמנו עד הסיום".

אוהד מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, GettyImages
אוהד מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully