וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל בליגת האלופות, יוסי בניון כבש

התותחנים ניצחו 2:3 את ווסט ברומיץ' וסיימו במקום השלישי. טוטנהאם רביעית אחרי 0:2 על פולהאם, בולטון ירדה

צפו בשער של יוסי בניון ובניצחון החשוב של ארסנל

מלבד גורל האליפות, בליגה האנגלית נקבעו היום (ראשון) עוד כמה דברים חשובים. ארסנל סיימה במקום השלישי אחרי ניצחון 2:3 על ווסט ברומיץ' ועלתה ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות, יוסיי בניון כבש את השער הראשון. היא הקדימה את טוטנהאם, שלמרות ניצחון 0:2 על פולהאם ותשחק במוקדמות, רק במידה שצ'לסי (שניצחה 1:2 את בלקבורן) תפסיד בגמר ליגת האלופות. את המקום החמישי, שמוליך לליגה האירופית, איישה ניוקאסל, אחרי הפסד 3:1 בחוץ מול אברטון. בתחתית, בולטון לא ניצלה את ההפסד של ק.פ.ר למנצ'סטר סיטי, סיימה ב-2:2 עם סטוק סיטי וירדה.

ווסט ברומיץ' - ארסנל 3:2

התותחנים ידעו שהם תלויים רק בעצמם וניצחון יבטיח להם את שלב הבתים בליגת האלופות. כבר אחרי ארבע דקות, יוסי בניון כבש שער פרידה עבורם, עם חטיפה מבריקה מהשוער מרטון פולופ ושער קל. ברומיץ' ענתה במהרה, עם שערים של שיין לונג (12) וגרהאם דוראנס (15). ארסנל נלחצה, אבל הצליחה להשוות מרגלי אנדרה סנטוס (30). עוד טעות ענקית של פולופ, איפשרה ללורן קוסיילני לכבוש את שער הניצחון היקר מפז.

מי שהמשחק הערב היה מרגש במיוחד בשבילו הוא פט רייס. עוזר המנג'ר של ארסן ונגר חווה את משחקו האחרון במדי התותחנים אחרי 44 שנה כשחקן, מאמן הנוער, מנג'ר זמני של הקבוצה הבוגרת ועוזרו של ארסן ונגר מאז 1996. מי שימלא את מקומו על הקווים באצטדיון האמירויות יהיה שחקן העבר סטיב בולד.

טוטנהאם - פולהאם 0:2

התרנגולים חיפשו מעידה של ארסנל כדי להגיע ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות. זה לא קרה והם ייאלצו לקוות להפסד של צ'לסי בגמר ליגת האלופות ואז להילחם על מקומם דרך המוקדמות הקשות, במסלול של הקבוצות הלא אלופות. עמנואל אדבאיור (2) וג'רמיין דפו (63) הבטיחו להארי רדנאפ לפחות את המקום הרביעי ואולי גם את הכרטיס למוקדמות.

אברטון - ניוקאסל 1:3

המגפאייז ידעו שהסיכוי היחידי שלהם להשתחל לליגת האלופות הוא ניצחון, אבל שהם גם לא תלויים בעצמם. בלי קשר למה שהתרחש במגרשים האחרים, הם ממש לא עשו את העבודה וחטפו בראש מאברטון, שסיימה שביעית. סטיבן פינאר (16), ניקיצה ילאביץ' (27) וג'וני היטינחה (65) חגגו. טוני היברט צימק בשער עצמי (73) וטים קהאיל המארח עוד הספיק לחטוף אדום (90).

סטוק סיטי - בולטון 2:2

בולטון בנתה על הפסד צפוי של ק.פ.ר מול מנצ'סטר סיטי והייתה צריכה ניצחון כדי להישאר, אבל היא פישלה. ג'ונתן וולטרס העלה את המארחת ליתרון (13). מארק דייויס (40) ואחריו קווין דייויס (45) הפכו מהר ונתנו תקווה, אבל ווטרס (79) השלים צמד בפנדל והוריד את הוונדררס.

משחקים נוספים:

צ'לסי - בלקבורן 1:2
לצ'לסי: ג'ון טרי (31), ראול מיירלש (34). לבלקבורן: איגביני יעקובו (60)

נוריץ' - אסטון וילה 0:2
לנוריץ': גרנט הולט (8), סימאון ג'קסון (21)

סוונסי - ליברפול 0:1
לסוונסי: דניאל גרהאם (86)

וויגאן - וולבס 2:3
לוויגאן: פרנקו די סאנטו (12), אמרסון בויס (14, 79). לוולבס: מת'יו ג'ארביס (9), סטיבן פלטשר (86)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully