וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "הפסדנו את הסקודטו יותר ממה שיובנטוס זכתה"

חלוץ מילאן מתוסכל מעונתו הראשונה ללא אליפות מזה שמונה שנים: "זה כישלון גדול, הכל היה בידיים שלנו ונתנו להם לחזור"

זכייתה של יובנטוס באליפות איטליה אמש (ראשון) סיימה רצף מדהים עבור זלאטן איברהימוביץ', שזכה באליפות הליגה בה שיחק בשמונה השנים הקודמות - במדי מילאן, ברצלונה, אינטר, יובנטוס ואייאקס. אלא שגם עונה נהדרת נוספת עם 35 כיבושים בכל המסגרות לא עזרה לזלאטן להימנע מעונה נטולת תארים שהותירה אותו מתוסכל.

"העונה הזו היא כישלון אחד גדול", אמר השבדי היום. "ציפינו לשחק השנה טוב יותר מאשתקד אבל בסופו של דבר הפסדנו את הסקודטו יותר ממה שיובנטוס זכתה בו. נתנו להם הזדמנות לחזור לתמונה והם כמובן קיבלו תיאבון וניצלו אותה. שלטנו במצב בפסגת הטבלה והכל היה בידיים שלנו, אבל אז סיימנו בתיקו מול קטאניה והפסדנו לפיורנטינה בבית והכל ברח. אבל צריך לברח את יובה, שעשתה עבודה פנטסטית".

"אני לא רגיל לא לזכות באף תואר", הוסיף זלאטן. ,ואני לא יודע מה עדיף: לשחק נהדר ולא לזכות בדבר או לשחק גרוע וכן לזכות בתארים". לאחר מכן התפנה החלוץ לכמה הסברים לשמיטת המקום הראשון בטבלה ואמר: "באופן קבוע היו לנו 14-15 שחקנים פצועים, ואנחנו צריכים להודות לכך שיש לנו 30 שחקנים בסגל, אחרת מי היה משחק? התקשנו מאוד בגלל כל הפציעות, וזה לא משהו שצריך לקרות במועדון כמו מילאן".

ביובנטוס לא שכחו את שתי אליפויות הקלצ'יופולי בחגיגות אחרי הזכייה

צפו באלבום של הרגעים החשובים בעונה הבלתי נשכחת של הגברת הזקנה

אינטר ניצחה בדרבי, יובנטוס הבטיחה את האליפות עם ניצחון בקליארי

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully