וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקנה, אבל לפניך: אלבום האליפות של יובנטוס

בקיץ לא נתנו לה סיכוי, אבל הגברת הזקנה עשתה עונה מופלאה ללא הפסד וזכתה בסקודטו. בואו להיזכר בנקודות הציון ובתמונות המרגשות

מחזור 2, 1:4 על פארמה

שחקני יובנטוס חוגגים במהלך משחק מול פארמה. massimo pinca, AP
שחקני יובנטוס חוגגים במהלך משחק מול פארמה/AP, massimo pinca

יובנטוס ואנטוניו קונטה ספגו במהלך הקיץ לא מעט ביקורות על בניית הקבוצה ושחקני הרכש שהובאו ומעטים סימנו את הקבוצה כמועמדת אמיתית לסקודטו. השביתה דחתה את פתיחת הסרייה A וסידרה ליובנטוס משחק פתיחת עונה באצטדיון הביתי החדש. הקהל קיבל איתותים ראשונים להמשך עם הצגה גדולה במחצית השנייה ושערים של שחקני הרכש סטפן ליכטשטיינר וארתורו וידאל.

מחזור 6, 0:2 על מילאן

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס. רויטרס
קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס/רויטרס

משחק העונה הראשון הגיע כבר בפתיחת חודש אוקטובר. הביאנקונרי שלטו ללא עוררין, אבל רק בדקה ה-87 הצליח קלאודיו מרקיזיו לשבור את הקרח ולכבוש את הראשון. הקשר השלים צמד בתוספת הזמן והמשיך לעונה נפלאה בה היה המנוע בקישור של הגברת הזקנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מחזור 10, 1:2 על אינטר

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס (ימין) עם ווסלי סניידר שחקן אינטר (שמאל). Antonio Calanni, AP
אנדראה פירלו שחקן יובנטוס (ימין) עם ווסלי סניידר שחקן אינטר (שמאל)/AP, Antonio Calanni

חודש אוקטובר שנפתח בניצחון על מילאן, הסתיים עם ניצחון בסן סירו. קלאודיו ראניירי עמד אז על הקווים של אינטר ורצה נקמה ספורטיבית בקבוצה שפיטרה אותו, אבל הגברת הזקנה שוב הוכיחה אופי נהדר ושוב היה זה מרקיזיו עם שער הניצחון.

מחזור 13, 3:3 בנאפולי

מירקו ווצ'יניץ' שחקן יובנטוס (אמצע) מול גוקאן אינלר שחקן נאפולי (שמאל), סלבאטורה ארוניקה. salvatore laporta, AP
מירקו ווצ'יניץ' שחקן יובנטוס (אמצע) מול גוקאן אינלר שחקן נאפולי (שמאל), סלבאטורה ארוניקה/AP, salvatore laporta

סוד ההצלחה של יובנטוס השנה הוא קודם כל חוסן קבוצתי מדהים. לא רק שהחבורה של אנטוניו קונטה לא הפסידה ב-37 מחזורי ליגה, היא גם כמעט לא עמדה בסיטואציה של הפסד. המשחק בנאפולי הראה קבוצה שלא נשברת. הפרטנופי הובילו 0:2 ו-1:3, אבל שערים אסטיגריביה ופפה השאירו את טור ההפסדים של הגברת מאופס.

מחזור 25, 1:1 מול מילאן

אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס חוגג שער/רויטרס

בחודש פברואר משהו החל לחרוק במכונה של קונטה. יובה סיימה בשתי תוצאות תיקו מאופסות מול סיינה ופארמה והגיעה למשחק העונה עם לא מעט חששות. מילאן הייתה טובה יותר, הובילה וגם התלוננה בצדק כששער חוקי של סולי מונטארי נפסל, אבל המזל כנראה הולך עם הטובים. אלסנדרו מאטרי איזן בדקה ה-83 וסידר ליובנטוס יתרון במשחקים הפנימיים מול הרוסונרי.

מחזור 27, 0:0 מול גנואה

שחקן גנואה מרקו רוסי מול שחקן יובנטוס מירקו ווצ'יניץ'. Tanopress, AP
שחקן גנואה מרקו רוסי מול שחקן יובנטוס מירקו ווצ'יניץ'/AP, Tanopress

החורף הסוער בצפון איטליה הוביל לשלל ביטולי משחקים ויצר עומס מטורף על הביאנקונרי. המשחק בגנואה היה השלישי של הגברת תוך שמונה ימים והתוצאות היו בהתאם. היה זה התיקו הרביעי ברציפות של יובנטוס, במקביל מילאן לא הפסיקה לנצח ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה. האליפות נראתה מתרחקת מטורינו.

מחזור 31, 0:2 על פאלרמו

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. רויטרס
לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס/רויטרס

מחזור חג הפסחא המסורתי בסרייה A, שמתקיים כולו ביום שבת, סימן את המהפך הסופי בצמרת. שערים של לאונרדו בונוצ'י ופאביו קוואלירלה במחצית השנייה סידרו לגברת הזקנה ניצחון חוץ שה בסיציליה. מסן סירו התקבלו בשורות טובות. מילאן נכנעה 2:1 לפיורנטינה. יובנטוס חוזרת לפסגה.

מחזור 34, 0:4 על רומא

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס. רויטרס
ארתורו וידאל שחקן יובנטוס/רויטרס

הליגה שוב נעצרה, הפעם בגלל טרגדיית מותו של פיירמריו מורוסיני מליבורנו, ויובנטוס נהנתה ממשחק ביתי שני ברציפות. אחרי ה-1:2 הדרמטי על לאציו (מספרת של פפה ושער ניצחון דרמטי של הנסיך דל פיירו), הייתה זו רומא שנכנעה לביאנקונרי, אולי בהצגה המרשימה שלהם העונה. וידאל ניצח על החגיגה עם צמד מהיר, אנדרה פירלו ומרקיזיו השלימו 0:4 ענק. הפער בפסגה צמח לשלוש נקודות.

מחזור 37, 0:2 בקליארי

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. Valter Parisotto, AP
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס/AP, Valter Parisotto

הרגליים היו בסרדיניה, אבל האוזניים והראש בדרבי דלה מדונינה במילאנו. יובנטוס עשתה את שלה עם שער מהיר (מנבדל) של מירקו ווצ'יניץ'. כשמילאן עלתה ל-1:2 בפתיחת המחצית השנייה נראה היה שהחגיגות יידחו למחזור האחרון, אבל אינטר הפכה וכמה אירוני שדווקא הקבוצה שהכי נהנתה מפרשת הקלצ'ופולי היא זו שעוזרת לזו שהפרשה כמעט חיסלה אותה לחזור. יובנטוס אלופת איטליה. הקהל לא התאפק ופרץ למגרש עם השריקה. בשבוע הבא מול אטאלנטה יתקיימו החגיגות הרשמיות וב-20 במאי, העונה החלומית יכולה להפוך לדאבל כשיובה תפגוש את נאפולי בגמר הגביע.

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. Paolo Giovannini, AP
אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס/AP, Paolo Giovannini
אוהדי יובנטוס חוגגים אליפות. Giuseppe Bellini, GettyImages
אוהדי יובנטוס חוגגים אליפות/GettyImages, Giuseppe Bellini
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully