וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "לעולם לא אפנה לאנגליה את הגב"

בלם צ'לסי מבהיר כי לא יפרוש מהנבחרת ומדבר על קאפלו, הודג'סון ופרדיננד וגמר האלופות: "אולי אני לא אמור לשחק"

רגע לפני גמר הגביע האנגלי (שבת, 19:15, שידור חי בספורט1) העניק ג'ון טרי, אולי השחקן השערורייתי באנגליה, ראיון נרחב ל"סאן" ודיבר על נבחרת אנגליה, סוגיית סרט הקפטן, פאביו קאפלו, רוי הודג'סון וגם על הכרטיס האדום שספג בחצי גמר ליגת האלופות מול ברצלונה.

הבלם הכחיש כי שקל לפרוש מהנבחרת: "לא אזרוק את הקריירה הבינלאומית שלי בשביל שום דבר. אני גאב לייצג את המדינה שלי ומעולם לא אפנה לאנגליה את הגב. השמועות שאני עוזב הביכו אותי. אפילו כמה שחקנים באו אליי ואמרו שהם שמעו שאני פורש מהנבחרת. אפילו לא שקלתי את זה. התאכזבתי מאוד כי הסרט הוא הכל בשבילי, אבל לפעמים אתה צריך לקבל דברים כאלה ולהמשיך הלאה".

על התפטרותו של פאביו קאפלו אמר: "הייתי מאוד מאוכזב שהוא החליט לעזוב. מהיום הראשון הוא עמד לצידי ואמר שעל פי החוק האנגלי והדרך האנגלית אדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו ואני מכבד אותו על זה. ברור שהוא לא הסכים עם ההתאחדות והיו לו את הסיבות האישיות שלו שהובילו להתפטרות".

על המאמן החדש רוי הודג'סון הוסיף הבלם: "תמיד חשבתי שהוא מועמד ראוי והתפלאתי ששמו לא הוזכר. היה הייפ סביב הארי רדנאפ, אבל ההתאחדות לקחה את הזמן למצוא את האיש הנכון שיוביל אותנו ואני חושב שזה מינוי נהדר". הודג'סון כבר אמר שישוחח עם טרי וריו פרדיננד, אבל בלם צ'לסי מבהיר: "אין לי בעיה לשחק עם שום שחקן ומעולם לא הייתה לי. אני לא מחליט מי משחק ואם יבחרו בי, לא תהיה שום בעיה".

טרי דיבר על האדום שספג בברצלונה ועל כך שלא ישחק בגמר האלופות: "היה לי עימות עם אלכסיס סאנצ'ס במשחק הראשון... הוא נכנס לי בצלעות כך שהוא ידע על הפציעה שלי, אבל מה שקרה היה באשמתי. התנצלתי על זה אחרי המשחק. זה לא האופי שלי, אני שחקן הוגן. ברור שהתוצאה עזרה לי כי אני לא יכול להסביר מה הייתי מרגיש אם היינו מודחים.

"אני אפילו לא רוצה לחשוב על איך הרגשתי אחרי החמצת הפנדל בגמר מול מנצ'סטר יונייטד. לפעמים דברים לא אמורים לקרות ואולי אני לא אמור לשחק בגמר השנה. בכנות, אני מצטער יותר בשביל השחקנים שלא ישחקו בגלל צהובים מאשר בשבילי. אני חושב שזה קצת חריף ששחקן שקיבל שלושה צהובים ב-14 משחקים יחמיץ את הגמר".

הכל על הקאמבק המופלא של פרננדו טורס

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully