וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה ימפולסקי: "יש לנו איכויות, חולם על מפגש עם פרס"

2.5.2012 / 9:44

מכבי חיפה עורכת הכנות אחרונות לחצי הגמר, הקשר עם גדיר וגולסה ב-11. עטר יצרף לפחות שבעה שחקנים בעונה הבאה

במכבי חיפה עורכים הבוקר (רביעי) הכנות אחרונות לקראת המשחק הערב (20:30, שידור ישיר בערוץ 5) מול מ.ס אשדוד, כשברקע שחקנים מדווחים על אווירה מעט לחוצה לקראת המשחק. הסיבה לכך היא העובדה שזכיה בגביע תוביל לכך שהקבוצה תתחיל לשחק במוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית, ולא בשלב המוקדמות השני, בו היא תתחיל לשחק גם אם תסיים כסגנית האלופה. כזכור, לחיפה כדאי יותר לזכות בגביע גם מסיבה נוספת: הסיבוב השני של משחקי המוקדמות מתחיל ב-19 ביולי (הגומלין ב-26 לחודש) ואילו הסיבוב השלישי מתחיל ב-2 באוגוסט (הגומלין כעבור שבוע). הדבר יאפשר מנוחה לשחקניה הבכירים ולזרים שיוצאים לחופשות, וכמו כן יעניק לה יתרון בניהול משאים ומתנים קודם היציאה למחנות אימון וקבלת החלטות מושכלת יותר.

"חלפו 14 שנים מאז הניצחון על הפועל ירושלים בתוצאה 0:2 בגמר, ומאז אף לא גביע אחד נוסף לארון הגביעים של המועדון. בשנים האחרונות חוותה הקבוצה סוג של החמצה קבועה והדחות בלתי מובנות מהמפעל היוקרתי הזה. הפעם אנו מקווים כי הגיע הזמן לשנות את פני הדברים", אמר הבוקר הקשר דלה ימפולסקי לקראת המפגש מול אשדוד. על היריבה הוסיף הקשר: ".אשדוד היא קבוצה שהקשתה מאוד על מכבי חיפה לאורך השנים האחרונות. ראינו זאת במשחקי הליגה ובעיקר בהפסד החוץ בתחילת העונה. יש לקבוצה מאשדוד שחקנים יצירתיים כמו דוד רביבו ועידן שריקי, שכל מהלך מבריק שלהם עלול להביא לכיבוש שערים, ובמסגרת משחקי הגביע זה מקשה לפעמים יותר.

"ברור שבעיצומו של המאבק בליגה לא קל לחשוב על גביע המדינה ולהתכונן אליו", המשיך ימפולסקי. "אני רק יכול להבטיח שיהיה לנו ולאוהדים את הזמן הנדרש להתרכז ולהתמקד אך ורק בהכנות לקראת המשחק עם אשדוד. אנו נערך במלוא כובד הראש והרצינות לאירוע שיהווה חג ספורטיבי לאוהדים שלנו. אני כבר רואה בעיני רוחי את הכניסה שלנו לכר הדשא ביום המשחק, שאינה דומה לכניסה למשחק ליגה".

ימפולסקי התייחס גם לקבוצה שלו: "כולם מכירים את איכויות המשחק של מכבי חיפה. בהרכב שלנו יש שחקנים מנוסים, שיודעים שלהבדיל ממשחקי הליגה, כאן מדובר בהזדמנות חד פעמית. באופן אישי, אני מרגיש שחזרתי לכושר הטוב שלי וכמו שחקנים רבים גם אני חולם על גול ניצחון, שיביא אותי למפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס". על אוהדי הקבוצה אמר: "כשחקנים, יש לנו חוב גדול לאלפי האוהדים אשר יגיעו לאצטדיון רמת גן ושתומכים בנו בנאמנות לאורך כל העונה. השחקנים שלנו חשים מחויבות להחזיר לאוהדים את הכבוד שאבד בליגה עם הפסד האליפות לקרית שמונה. הרצון והשאיפה היא להניח את הגביע על כר הדשא של אצטדיון קרית אליעזר למרגלות הכרמל".

עטר מתכנן לצרף לפחות שבעה שחקנים

בחיפה מתכננים לצרף לפחות שבעה שחקנים חדשים בעונה הבאה, כך על פי התכנית הראשונית שעולה מתוך השיחות בין הנשיא יעקב שחר לראובן עטר ובין בכירי המועדון. על פי התכנית, חיפה תצרף שני שחקני הגנה (עמרי בן הרוש צפוי להגיע, אנדריי פיליאבסקי או זר), שני שחקנים בקישור האחורי (קובי מויאל או קובי דג'אני הוזכרו כמועמדים, קשר זר יצטרף בכל מקרה), ובין שלושה לארבעה שחקני קישור קדמי והתקפה (מהראן ראדי, חן עזרא, גיא אסולין ושלומי ארבייטמן הוזכרו כמועמדים, בנוסף לחלוץ זר).

ללא קשר, עטר יצטרך להחליט אילו שחקנים מושאלים יחזרו למועדון. ברשימה נמצאים בין היתר אמיר אדרי, פיליאבסקי שכבר הוזכר קודם, ישראל זגורי, סינטאיהו סלליך שיחזור כמעט בוודאות, שלומי אזולאי, שאדי שעבאן ומוחמד כליבאת. חיים מגרלשווילי אמור להישאר עונה נוספת בטדי, במסגרת עסקת החלפת שחקנים או ללא קשר אליה.

כזכור, הנשיא יעקב ערך אתמול אסיפת שחקנים בה נזף בין היתר בשחקנים בעקבות ההפסד לבני יהודה. שחר אמר להם: "לא הייתי במשחק האחרון, אבל ראיתי קטעים ממנו. היה נראה כאילו אתם לא רוצים לשחק וזה לא נראה טוב. עד לפני שני משחקים היינו מועמדים לסיים במקום השני ועכשיו זה כאילו התרחק מאיתנו. אני מזכיר לכם, מחר יש לנו חצי גמר. אנחנו לא משחקים נגד צ'לסי, אשדוד זו קבוצה שצריך לנצח".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; אייל גולסה, סיידו יאיא, יניב קטן, עידן ורד, דלה ימפולסקי; מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully