וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "לא משחקים נגד צ'לסי, צריך לנצח"

נשיא מכבי חיפה נזף בשחקנים לקראת חצי הגמר מול אשדוד. כ-18 אלף צופים צפויים להגיע, גדיר יפתח (ד', 20:30, ערוץ 5)

"לא הייתי במשחק האחרון, אבל ראיתי קטעים ממנו. היה נראה כאילו אתם לא רוצים לשחק וזה לא נראה טוב". כך אמר נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לשחקני הקבוצה, באסיפה שכינס בעקבות ההפסד לבני יהודה ולקראת המשחק מחר במסגרת חצי גמר גביע המדינה מול מ.ס. אשדוד. שחר הוסיף ואמר: "עד לפני שני משחקים היינו מועמדים לסיים במקום השני ועכשיו זה כאילו התרחק מאיתנו. אני מזכיר לכם, מחר יש לנו חצי גמר. אנחנו לא משחקים נגד צ'לסי, אשדוד זו קבוצה שצריך לנצח".

גם אימון של הירוקים היה הערב. אלישע לוי תירגל את אותו מערך שתורגל אמש. לגבי חוד ההתקפה, העמדה היחידה לגביה התלבט המאמן, הוא החליט לפתוח עם חלוץ בודד, מוחמד גדיר. בקישור ישחקו סיידו יאיא ואייל גולסה, מאחורי דלה ימפולסקי שישחק בכנף ימין, עידן ורד שישחק בשמאל ויניב קטן שיפתח מאחורי החלוצים. בחוליית ההגנה יעלו אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ' וטאלב טואטחה. המשמעות היא שסארי פלאח, גוסטבו בוקולי ואלון תורג'מן ימתינו על הספסל.

הקשר עידן ורד אמר הבוקר: "אני וחבריי לקבוצה כבר לא יכולים לחכות למחר, לצאת מהמנהרה ברמת גן ולראות את הר הגעש בירוק איתנו. כמי שזכה בגביע זו חוויה אדירה, אעשה הכל יחד עם החברים כדי להעפיל לגמר. צפוי לנו משחק מול קבוצה מצוינת מצמרת הליגה ואנו זקוקים לתמיכת הקהל שלנו". למשחק נמכרו כמעט 5,000 כרטיסים, כשההערכה היא שיגיעו למשחק כ-10 אלף אוהדים של חיפה. הקופות באיצטדיון רמת גן יהיו פתוחות החל מ-10:00 בבוקר.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, אייל גולסה, סיידו יאיא, יניב קטן, עידן ורד, דלה ימפולסקי, מוחמד גדיר.

אשדוד: רביבו, שריקי וקולה בחלק הקדמי

מ.ס. אשדוד קיימה היום (שלישי) את האימון המסכם ובכך סיימה את הכנותיה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה שייערך מחר (20:30, ערוץ 5 ו-HD), נגד מכבי חיפה, באצטדיון רמת גן. הקבוצה מעיר הנמל רחוקה שני משחקים בלבד מהשגת תואר היסטורי וראשון למועדון וההתרגשות בעיר בשיאה.

בעונה שעברה, סיימה אשדוד את דרכה בשלב רבע הגמר, לאחר שהודחה על ידי מכבי נתניה בתום דו קרב של בעיטות מ-11 מטר ולפני שנתיים, הייתה זו בני יהודה שהדיחה את האשדודים בחצי הגמר, גם אז במותחן פנדלים מורט עצבים.

הפעם מאמינים באשדוד, שלמרות המשוכה הגבוהה והמפגש נגד האלופה היוצאת, המשימה בהחלט אפשרית. הקבוצה של יוסי מזרחי נמצאת במומנטום רע מאוד במשחקי הליגה ולא ניצחה בתשעת המשחקים האחרונים. מחר, ינסו באשדוד לשים הכל בצד ולהתרכז במה שהם הגדירו: "משחק העונה שלנו עד כה".

מזרחי יהנה מסגל מלא, כאשר הוא צפוי לבצע שלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק הליגה האחרון, בהפסד 1:0 בשבת מול האלופה עירוני קרית שמונה. המגן עופר ורטה והבלם ישראל ראש סיימו לרצות עונשי הרחקה וישובו להרכב. גם הקפטן דוד רביבו, שמפנטז על הנפת גביע ראשונה בחייו, ישוב, אחרי שקיבל מנוחה בשבת ושותף כמחליף למשך 35 דקות בלבד. בן בוטבול, חאתם עבד אלחמיד ואמיר לביא מתחרים על מקום בקישור, כאשר נראה שבסופו של דבר יועדף בוטבול הצעיר על פני חבריו. בחלק הקדמי לא יהיו הפתעות והצמד עידן שריקי ורוג'רס קולה ישתף פעולה בחוד. הקבוצה תצא מחר בבוקר למלון 'כפר המכביה' ברמת גן, בו תשהה עד סמוך לשעת המשחק.

עד כה, למעלה מ-5,500 אוהדים הבטיחו את הגעתם למשחק ובאשדוד צופים לכמות של כ-7,500 אוהדים, שיצבעו את האצטדיון באדום ובצהוב. בהנהלת הקבוצה נרתמו לעזרת ארגוני האוהדים וסייעו ברכישת אביזרי עידוד שונים, שיחולקו לאוהדי אשדוד שיגיעו למגרש. כל אוהד שרכש כרטיס קיבל גם חולצה ובלונים בצבעי המועדון. מכירת הכרטיסים תימשך גם היום ומחר במספר מקומות ברחבי העיר, כאשר ההסעות לאצטדיון תצאנה מחר בשעה 17:00 ממספר מוקדים בעיר.

אופיר מרציאנו: "זה משחק של גברים"

"עשינו הכנה טובה ועכשיו אנחנו רק מחכים למשחק", אמר השוער אופיר מרציאנו לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות. "אני עדיין לא מתרגש בשלב הזה, אבל אני מאמין שכשנגיע למגרש ונראה את כל הקהל שלנו, אז גם נתחיל להתרגש", הוסיף השוער.

"הפסדנו בעונה שעברה בפנדלים ברבע הגמר ולפני שנתיים גם הפסדנו בחצי הגמר בפנדלים לבני יהודה, אז רק שלא נגיע לפנדלים גם הפעם", אמר מרציאנו בחיוך. "יש הרגשה טובה בקבוצה, אפשר לראות על הפרצופים של השחקנים שכולם כאן יודעים לקראת מה הם הולכים. אנחנו סומכים אחד על השני ומאמינים בכוח אחד של השני, אנחנו באמת מאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה נגד חיפה. אני יודע שזה לא יהיה משחק קל, שום משחק של חצי גמר הוא לא משחק קל. כל קבוצה רוצה לתת את הכל ולעלות לגמר. זה משחק של גברים ואנחנו נצטרך להוכיח שאנחנו יותר טובים ממכבי חיפה. מי שירצה יותר ומי שישקיע יותר, ייקח את המשחק ויעלה לגמר".

השוער הצעיר, שתפס העונה את אפודת השוער הראשון, מעדיף שלא לפנטז כרגע על מפגש עם נשיא המדינה: "עדיין לא חושבים על מפגש עם הנשיא. כמובן שזו השאיפה שלנו אך אני עדיין לא רואה את זה מול העיניים. אני רואה כרגע רק את המשחק הקרוב, שלב אחרי שלב. אם נסיים את המשחק בצורה טובה, נוכל לחשוב גם על מפגש עם הנשיא ודברים כאלה.

"יש תחושה טובה בעיר", הוא מוסיף בהתייחסו לאווירה. "האוהדים מאמינים בנו, הם תומכים ואנחנו מרגישים את זה ברחבי העיר. אנחנו מקווים לא לאכזב את האלפים שיגיעו וגם לא את הקהל שיצפה בנו בטלוויזיה בבית. התחושה בעיר היא שהגיע הזמן שאשדוד תעשה את זה אבל זה רק חצי גמר, אז קודם כל צריך לעבור אותו ואז נחלום הלאה".

הרכב משוער, מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול (חאתם עבד אלחמיד, אמיר לביא), דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully