וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-עירוני רמה"ש: שירזי מעבה את הקישור

האדומים יפתחו את חצי גמר הגביע עם חמישה שחקנים במרכז השדה. שייע: "צריך להיות מפוקסים מתמיד" (ד', 18:00, ס'5)

הפועל תל אביב סיימה הערב (שלישי) את הכנותיה לקראת חצי הגמר מחר (18:00, ספורט 5 ו-HD) מול עירוני רמת השרון. הבשורות הטובות מבחינת האדומים הן, כי אביחי ידין שסיים את הרחקתו על ידי בית דין, זכר לאירועי הדרבי, ישוב מחר לסגל הקבוצה. מנגד, הקפטן וואליד באדיר המורחק, לא יוכל ליטול חלק במשחק ואת מקומו במרכז ההגנה יתפוס ביוואן פרנסמן. הרחקתו של הקפטן יוצרת בעיה משמעותית למאמן ניצן שירזי, שכן שני הבלמים הזרים רגילים לשחק בצד שמאל של מרכז ההגנה ואילו באדיר הוא בדרך כלל הימני.

שינוי נוסף ממשחק הניצחון מול סכנין, הוא שובו של רועי גורדנה למרכז הקישור לצידו של שי אבוטבול, כאשר נוסא איגייבור יוסט אל מתחת לחלוץ. המשמעות היא שהפועל תעלה לשחק במערך של חמישה קשרים, כשאלרואי כהן צפוי לתפוס את המקום של מהראן לאלה ויתופקד כקשר שמאלי. לגבי שני האחרונים, שירזי עדיין מתלבט והיום באימון תירגל לסירוגין את לאלה וכהן. כאמור, כרגע לאחרון סיכויים גבוהים יותר לפתוח.

שירזי אמר היום לחניכיו לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו וחייבים לשכוח את כל האירועים שהיו מסביב לקבוצה העונה ובזמן האחרון ולהתרכז רק בכדורגל, כי בגביע אי אפשר לתקן טעויות".

הרכב משוער: אפולה אדל, נעאל חוטבא, ביוואן פרנסמן, מרקו שולר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, מירקו אורמוש, אלרואי כהן (מהראן לאלה), נוסא איגייבור, עומר דמארי.

שייע: "אם לא מרוכזים, חוטפים מהם"

בעירוני רמת השרון דרוכים מאוד לקראת חצי גמר גביע המדינה. היום, עד השעה 21:00, תתקיים מכירת כרטיסים לאוהדי הקבוצה במכירה מוקדמת בקופות שבאצטדיון גרונדמן ובמועדון מקווים שכ-3,000 אוהדים ילוו אותם לרמת גן. כרטיס לאוהדי הקבוצה עולה 20 שקלים בלבד. כמו כן, יהיו הסעות מאורגנות מאצטדיון גרונדמן עבור האוהדים, שיישבו בשער 3.

בנוגע למצבת השחקנים, סביטי ליפנייה עדיין לא כשיר במאת האחוזים, אך בכל מקרה יפתח בהרכב. מי שייעדר בוודאות הוא גל בראל, שמתח את הרצועה במשחק ההפסד נגד בית"ר ירושלים ויחמיץ את השבועיים הקרובים לפחות, כך שהוא מעשית גמר את העונה. גם עשהאל בן שבת המוצהב לא ישחק. החלוץ תומר סוויסה החלים מפציעה וצפוי לפתוח.

המאמן שייע פייגנבוים אמר לשחקניו באסיפה: "הפועל היא קבוצה חזקה, שהולכת ומשתפרת ככל שמתקדמת העונה. יש להם התקפה מהירה, הרבה שחקנים שמצטרפים וגם במצבים נייחים, אם לא מרוכזים, חוטפים מהם. נצטרך להיות יותר מפוקסים מכל משחק אחר כדי לעבור אותם".

פייגנבוים הוסיף: "נצטרך לשחק חכם ואני מקווה שיילך לנו טוב. אני לא מדבר על זכייה בגביע כרגע, קודם כל נעבור את הפועל תל אביב. היו לנו 48 שעות של עבודה קשה כדי להכין את השחקנים. אסור לשכוח שהיה לנו משחק רק ביום ראשון, אין ספק שהגביע זה מעמד מחייב והמשחק הזה הוא כמו משחק על עונה שלמה".

הרכב משוער: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, אבי סופר, אמיר נוסבאום, משה אבוטבול, יוסי אופיר, בן מלכה, ברוך דגו, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ' (אלן מסודי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully