וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראובן עטר נפגש עם יעקב שחר ואיתמר צ'יזיק

1.5.2012 / 13:18

המאמן החדש של מכבי חיפה נפגש עם הנשיא והמנכ"ל, בין היתר בנוגע לצוות שלו. הצעות יוגשו על בן הרוש ועל חן עזרא

לראשונה מאז מונה למאמן הקבוצה, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק נפגשו היום עם ראובן עטר. מדובר בפגישת עבודה ראשונה לקראת העונה הבאה, שעסקה בעיקר בענייני חיזוק ובצוות המקצועי שיעבוד סביב המאמן. ככל הידוע, במהלך השיחה הבהיר עטר כי הוא רוצה להביא איתו את הצוות המקצועי שעבד איתו בנתניה, הכולל את צדוק מלכה ואורי הראל. לגבי מאמן השוערים, עטר מעדיף את אבי פרץ על גיורא אנטמן, לא בגלל חוסר ההערכה למאמן השוערים הנוכחי אלא בגלל הרצון לשמר את הצוות שלו. אריק בנאדו ימשיך לעבוד במועדון בכל מקרה, אך עדיין לא ברור באיזה תפקיד. כך או כך, עדיין לא נסגרו הפרטים הסופיים בעניין הצוות המקצועי ופגישה נוספת בין הצדדים צפויה להתקיים בקרוב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש פברואר, חן עזרא ועומרי בן הרוש מועמדים לעבור לקבוצה וגם במועדון מעריכים כעת שהעסקה תתבצע. במהלך השיחה בין הצדדים עלה גם עניין העברת השחקנים מנתניה לחיפה. עטר מעוניין בשניים לצדו גם בחיפה ובקרוב מאוד צפויה פניה אליהם. לא מן הנמנע כי עטר ירצה להביא איתו שחקן נוסף מנתניה, פיראס מוגרבי או קובי דג'אני, ששמו הוזכר לאחרונה. חיפה מחפשת קשר אחורי ישראלי ולאחרונה עלה שמו של קובי מויאל, שעשוי להגיע במסגרת עסקת החלפת שחקנים. חיפה תצרף בעונה הבאה גם קשר אחורי בכיר ולכן היא שלחה את אריק בנאדו לסרביה, כדי לצפות בשחקנים מבלגרד. שחר מעוניין לצרף גם שגריר ישראלי בכיר. שמם של גיא אסולין ושלומי ארבייטמן הוזכרו, גם דקל קינן מועמד לחזור לחיפה אם יסכים לחזור לישראל.

ורד: "לא יכול לחכות לחצי הגמר"

הקבוצה תקיים היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (20:30) מול אשדוד באצטדיון רמת גן. אתמול תורגלו אלון תורג'מן ומוחמד גדיר בהפוגות בהתקפה. סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, עידן ורד ויניב קטן ישחקו בקישור. אייל משומר וטאלב טואטחה יהיו המגנים. "אבחר את השחקנים המתאימים ביותר למשחק הזה", אמר אתמול אלישע לוי לשחקנים.

הקשר עידן ורד אמר הבוקר: "אני וחבריי לקבוצה כבר לא יכולים לחכות למחר, לצאת מהמנהרה ברמת גן ולראות את הר הגעש בירוק איתנו. כמי שזכה בגביע זו חוויה אדירה, אעשה הכל יחד עם החברים כדי להעפיל לגמר. צפוי לנו משחק מול קבוצה מצוינת מצמרת הליגה ואנו זקוקים לתמיכת הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully