וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ברצלונה תמשיך להצליח גם עם וילאנובה"

בארסה הביסה 0:7 את ראיו וייקאנו, פפ גווארדיולה הרגיע את האוהדים והתנצל את הריקוד של אלבס ואלקנטרה: "לא הולם"

אוהדי ברצלונה עברו כמה ימים סוערים, שהחלו עם הפסד בקלאסיקו, הדחה מליגת האלופות והודעה על עזיבתו של פפ גווארדיולה, אבל אתמול (ראשון) בלילה השחקנים הזכירו למה הקבוצה הזאת הפכה לאחת האהובות בהיסטוריה, עם ניצחון 0:7 על ראיו וייקאנו.

פפ גווארדיולה ניצל את המומנטום כדי להרגיע את הרוחות הסוערות בקטאלוניה, והצהיר שהוא מאמין שגם טיטו וילאנובה ימשיך את ההצלחות של המועדון. "הקבוצה מאוד צעירה, טיטו מכיר את השחקנים מצוין, ואני בטוח שברצלונה תמשיך להיות תחרותית גם בהנהגתו", אמר גווארדיולה, "אני מודה מאוד לכל השבחים להם זכיתי אחרי הודעתי על העזיבה, למרות שלא מתתי. אני עדיין כאן".

אחרי השער החמישי של בארסה, דני אלבס ותיאגו אלקנטרה חגגו בריקוד מתריס מול אוהדי ראיו וייקאנו. הדבר הכעיס את קרלס פויול, שעצר את הריקוד בצורה מופגנת, וגם גווארדיולה גינה את המחווה התוקפנית מצד השחקנים שלו. "אנחנו, כמועדון, מתנצלים על החגיגה הזאת, והיא לא משקפת את המדיניות של ברצלונה", אמר המאמן, "זה לא יקרה שנית".

עכשיו לברצלונה יש הזדמנות בכל זאת לסיים את העונה הזאת עם תואר מתוק, כשתפגוש את אתלטיק בילבאו בגמר גביע המלך. גווארדיולה מבהיר שהשוער השני ז'וזה פינטו צפוי לשחק. "אם הוא לא ייפצע, פינטו ישחק בגמר. הוא עזר לנו להגיע לשם בפעם השלישית בארבע שנים", אמר המאמן, שהחמיא גם לפדרו, שכבש צמד והוסיף שני בישולים: "אני שמח מאוד מההופעה שלו. הוא אחד השחקנים החביבים עליי מאז שהתחלנו יחד בליגה הרביעית".

במקביל, מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ התייחס לאפשרות שגארת' בייל יעזוב את טוטנהאם במידה שהתרנגולים לא יעפילו לליגת האלופות, ויעבור לברצלונה. "אני לא חושב שהוא בשל לעבור לליגות אחרות באירופה", אמר רדנאפ, "בכל הזדמנות שיש לו הוא נוסע למשפחה שלו בווילס, אז אני לא חושב שבשלב הזה הוא מתאים לשחק מעבר לים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully