וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה מחצה את ראיו וייקאנו 0:7

האלופה עדיין לא נפרדת מהתואר. צמדים למסי ופדרו. ריאל מדריד, שתוכל לזכות באליפות ביום ד', הביסה את סביליה 0:3

ריאל מדריד קרובה מאוד להבטיח זכייה באליפות הלה ליגה. הבלאנקוס גברו 0:3 על סביליה במשחק שפתח את היום (ראשון) והגדילו את הפער בפסגה ל-10 נקודות. הפסד של ברצלונה לראיו וייקאנו היה משיב את תואר האליפות למדריד עוד הערב, אלא שהאלופה המכהנת לא היתה מוכנה לוותר על התואר כל כך מהר, והביסה את הקבוצה מהחלק התחתון של הטבלה 0:7. כעת נדמה כי הבלאנקוס יזכו לחגוג את האליפות במחזור ההשלמה הקרוב, שייערך ביום רביעי.

בנוסף, התקיימו היום עוד שלושה משחקים: מלאגה הרביעית השתוותה לוולנסיה השלישית עם ניצחון 0:1 משער מוזר של נאצ'ו קמאצ'ו עם הגב, סראגוסה גברה 0:2 על בילבאו והספרדיה השנייה שהגיעה לגמר הליגה האירופית, אתלטיקו מדריד, חילצה 2:2 מול בטיס.

ריאל מדריד - סביליה 0:3

ריאל מדריד שכחה מההדחה מליגת האלופות ועם קצת עזרה מראיו וייקאנו, היא עשויה לחגוג אליפות מספר 32 בתולדות המועדון - וראשונה מאז 2008 - כבר הלילה. ז'זוה מוריניו קרוב מאוד לאליפות שביעית בקריירת האימון שלו ותואר שני על אדמת ספרד אחרי הזכייה בגביע המלך בעונה שעברה. הבלאנקוס טיילו במשחק הצהרים שהתקיימו בברנבאו והשיגו ניצחון קליל למרות 120 הדקות ששיחקו באמצע השבוע. ניצחון על בילבאו ביום רביעי יסגור את הסיפור באופן סופי, רשמי וחגיגי.

המחצית הראשונה הייתה קצבית וגדושה באירועים. שתי הקבוצות הציגו משחק פתוח ונטול הגנות והגיעו לשלל מצבי הבקעה. שער מוקדם של סביליה נפסל שלא בצדק וחולציה החמיצו שלוש פעמים לבד מול איקר קסיאס. בסופו של דבר, ה-43 של כריסטיאנו רונאלדו העונה בליגה עמד בין הקבוצות. קארים בנזמה פתח את המחצית השנייה עם צמד בזק שסגר עניין, הרגיע את הקצב והפך את סביליה, שמתרחקת מהכרטיס לאירופה, למאוד עצבנית.

בדקה הרביעית ירה ראקיטיץ' האורח לרשת, אבל השער נפסל בעקבות עבירה מוקדמת של נגרדו. הבלאנקוס השתלטו על המשחק ובדקה ה-11 רונאלדו כבר עבר את חאבי וראס, אבל כדור הרוחב של הורחק ברגע האחרון. השער הגיע בדקה ה-19, שניות אחרי החמצה גדולה של פדריקו פאסיו מן העבר השני. רונאלדו קיבל מסירה במנזמה בפינה השמאלית של הרחבה, ביצע הטעייה ושלח כדור שטוח לפינה. 0:1 לריאל. שש דקות מאוחר יותר רייס היה חייב להשוות, אבל בעט ברשלנות לידיים של קסיאס. בדקה ה-27 שוב מתפרצת של סביליה, הפעם חסוס נבאס בעט לשמיים במצב של אחד על אחד. האורחים המשיכו להביך את ההגנה של ריאל. בדקה ה-29 נגרדו הגיע לבד מול קסיאס והקפיץ מעל המשקוף. הקצב הנהדר נמשך ובדקה ה-37 קיבלה ריאל בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה ורונאלדו הפציץ לקורה.

הקצב המטורף נמשך בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-47, נגרדו עבר את פפה ובעט לידיים של קסיאס. דקה בערה וסביליה נענשה על ההחמצות. די מריה הכניס כדור עומק נפלא, אנדוחאר טעה ובנזמה המשיך מקרוב לרשת וקבע 0:2. בדקה ה-52 זה כבר 0:3. מרסלו חטף כדור והוציא מתפרצת בסיומה ראמוס הגביה מימין ובנזמה נגח את השני שלו. השער הוציא את האוויר מהמפרשים של סביליה, ואילו ריאל עברה בעיקר להשתעשע עם הכדור. 0:3 בסיום.

ראיו וייקאנו - ברצלונה 7:0

המשחק הלילה היה הראשון העונה אליו עלתה ברצלונה בידיעה שהפסד ישלול ממנה באופן רשמי את תואר האליפות אליו התרגלה כל כך בשנים האחרונות. וכך, למרות ההדחה הכואבת מליגת האלופות, האליפות המקומית שכבר לא תושג העונה ועזיבתו הצפויה של פפ גווארדיולה, עלו הקטלאנים לכר הדשא בנסיון להשיב חלק מהכבוד האבוד, ולדחות במספר ימים את הקץ. זה בדיוק מה שהם עשו, כאשר למשך תשעים דקות שמה ברצלונה את כל הצרות שלה בצד, מצאה את הרשת שבע פעמים, דבר אותו לא עשתה מאז המחזור השלישי (אז מחצה את אוסאסונה 0:8) ושמרה על שבריר של תקווה. הפער שוב הצטמק לשבע נקודות בפסגה עם שלושה מחזורים עד תום העונה, וגם בקטאלוניה יודעים כי ניצחון של ריאל מדריד בסן מאמס של בילבאו באמצע השבוע יביא לספרד אלופה חדשה (בארסה עצמה תפגוש ביום רביעי את מלאגה), אך למען האמת, אם להפסיד אליפות, לפחות לעשות זאת בסטייל.

גווארדיולה בחר לפתוח עם חוסה פינטו בשער ומרטין מונטויה בהגנה, והסכר נפרץ כבר בדקה ה-16. זה קרה כאשר ליאונל מסי קטע רצף של שלושה משחקים בהם לא מצא את הרשת כשסיים מבצע קבוצתי פשוט פנטסטי, ודחק מקרוב בישול של פדרו. עשר דקות חלפו, והפעם ההגנה של ראיו דאגה לעזור, כשאלכסיס סאנצ'ס פרץ מצוין ושלח כדור רוחב שפגע ברוברט קוריאה, ונכנס לשערו הוא. המומנטום של האורחת נמשך, ובדקה ה-39 קיבלנו את אחד הבישולים הגדולים של השנה. מסי, מי אם לא הוא, חלף על פני שלושה שחקני הגנה והכניס כדור מדהים לסיידו קייטה, שהצטרף מצוין ומתוך הרחבה קבע 0:3.

בדקה ה-47 מצא המאסטרו ארגנטינאי את המשקוף אך נעזר בפדרו שכבש מול שער ריק את הרביעי, ואילו לחמישי דאג טיאגו אלקנטרה הצעיר, שנגח נהדר הגבהה של דני אלבס בדקה ה-77. החגיגה נמשכה גם בדקות הסיום. מסי בישל יפה לפדרו בדקה ה-87, וכבש בעצמו בדקה ה-89 אחרי מהלך קבוצתי שכלל את פדרו ואיברהים אפלאי, כדי להשתוות לכריסטיאנו רונאלדו בטבלת מלך השערים עם 43. לפחות קרב אחד בספרד עדיין פתוח.

מלאגה - ולנסיה 0:1

אחרי ההדחה בחצי גמר הליגה האירופית, ולנסיה ספגה מכה נוספת בליגה והכרטיס שלה לליגת האלופות נמצא בסכנה מוחשית. העטלפים אמנם נותרו במקום השלישי, אך מקדימים כעת את מלאגה הרביעית בזכות הפרש שערים בלבד. המארחים חזרו לנצח אחרי הפסד ושתי תוצאות תיקו, כשהקשר איגנסיו קמאצ'ו ניסה לנגוח, אבל פספס וכבש שער ניצחון מוזר ונדיר למדי עם הגב בדקה ה-27. שחקני מלאגה הרבו להחמיץ ולא ניצלו גם את הרחקתו של סופיאן פגולי (61) כדי להגדיל את יתרונם, אך השיגו את שלוש הנקודות וניצחו את ולנסיה לראשונה מאז מאי 2001.

בטיס - אתלטיקו מדריד 2:2

כמו בילבאו, גם הקולצ'ונרוס חזרו לליגה שיכורי חגיגות העלייה לליגה האירופית, אבל הם הצליחו לחלץ נקודה בסביליה במשחק דרמטי מול בטיס. המשחק הקצבי החל לספק את הסחורה רק בדקה ה-63, אז רדאמל פלקאו הכין עם הראש לקוקה שכבש את הראשון. בטיס לחצה והשיגה שוויון בדקה ה-86, כשהמחליף אלכס פוסואלו השווה לאחר כדור חופשי של רובן קסטרו. שתי דקות לאחר מכן השלימה המארחת מהפך משער של מחליף נוסף, ג'ונתן. הניצחון כבר נראה היה בידיה של בטיס, אבל ארבע דקות בתוך תוספת הזמן פלקאו קבע שוויון דרמטי עם שערו ה-23 העונה והשאיר לאתלטיקו סיכוי קטן להגיע לליגת האלופות.

סראגוסה - בילבאו 0:2

באירופה מרסלו ביילסה ושחקניו עושים חיל ועלו לגמר הליגה האירופית, אבל בליגה הם מתקשים בחלקה השני של העונה וספגו היום את הפסדם ה-11. סראגוסה ידעה שכל תוצאה פרט לניצחון תחתום את גורלה באופן כמעט סופי לירידה וגם כך המצב שלה מוסיף להיות קשה, כשהיא ארבע נקודות מתחת לקו האדום, שלושה מחזורים לסיום. אדו אוריול (28) ואפונו (51) כבשו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully