וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער לתומר חמד ב-1:3 של מאיורקה על חטאפה

החלוץ נכנס בדקה ה-75 ומצא את הרשת כעבור שלוש דקות בלבד, האדומים התקרבו לאירופה. ראסינג סנטאנדר ירדה

המחזור ה-35 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) כשבמוקד עמדו בעיקר המאבקים על הכרטיסים לאירופה, אחרי שקרב האליפות הוכרע מעשית וגם תמונת היורדות נראית סופית. מאיורקה עשתה צעד לכיוון אירופה עם 1:3 ענק במדריד על חטאפה, כשתומר חמד כובש את השלישי, שער הליגה השמיני שלו העונה. לבנטה, שחולמת על ליגת האלופות, ניצחה 1:3 את גראנדה. חיחון נשארה בחיים אחרי 0:3 על אספניול ונהנתה מ-1:1 ביתי של ויאריאל מול אוסאסונה, בעוד ראסינג סנטאנדר האחרונה נפרדה באופן סופי מהליגה עם הפסד 3:0 לריאל סוסיאדד. שתי הגדולות ייכנסו לפעולה רק מחר, כשהאלופה שבדרך ריאל מדריד תארח את סביליה במשחק הצהריים (13:00), וברצלונה תנעל את המחזור במשחק חוץ מול ראיו וייקאנו.

חטאפה - מאיורקה 3:1

הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד הבטיחה לעצמה עוד עונה בלה ליגה כשגברה במחזור הקודם על סראגוסה. כעת היא התפנתה לדברים אחרים והניצחון הגדול הזה קירב אותה מאוד למקום שמוביל לאירופה, כך שהמאבק הזה יימשך עד לרגע האחרון. חטאפה מבחינתה, גם נותרה מאחור ואיפשרה לאורחת לעבור אותה וגם הפסידה אחרי ארבעה ניצחונות בית רצופים. דודו אוואט שיחק 90 דקות והיה חד ויציב בשער מאיורקה, תומר חמד נכנס בדקה ה-75 ומצא את הרשת כעבור שלוש דקות בלבד, כשגילגל פנימה מול שער ריק בתום התקפה נאה. ויקטור (30) ואלחנדרו אלפארו (68) כבשו אף הם ואלכסיס צימק בדקה ה-92.

לבנטה - גרנאדה 1:3

לבנטה איבדה גובה במחזורים האחרונים, אבל הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות עדיין נמצאה בהישג ידה אם תצליח להתעשת בארבעת המחזורים שנותרו לסיום העונה. המקומיים צברו נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים, אבל גרנאדה בנתה יתרון של שמונה נקודות מהקו האדום והגיעה נינוחה יחסית, מה שאיפשר למארחת להשיג את הניצחון, אחרי לא מעט קשיים. ארונה קונה כבש בדקה ה-46, אודיון יגהלו השווה בדקה ה-67 וצ'אבי טורס החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-74. ואלדו חתם בדקה ה-84.

תוצאות נוספות:

אספניול - ספורטינג חיחון 3:0
לחיחון: אדריאן קולונגה (47), אוסקר טרחו (70), מאטה ביליץ' (80)

ריאל סוסיאדד - ראסינג סנטאנדר 0:3
לסוסיאדד: אנטואן גריזמן (47, 70), אימנול אגירצ'ה (83)

ויאריאל - אוסאסונה 1:1
לוויאריאל: ברונו סוריאנו (44). לאוסאסונה: ראול גרסיה (73)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully