וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "גאווה. נזכה על חשבון ברצלונה הכי גדולה בכל הזמנים"

שחקן ריאל חוגג את האליפות שבדרך. בנזמה: "היה קשה לחזור לליגה. זה חלום". קסיאס: "סוף לשנים קשות וגמול על העבודה"

ריאל מדריד קרובה מאוד לזכייה באליפות הלה ליגה. הבלאנקוס גברו 0:3 על סביליה והגדילו את הפער מברצלונה ל-10 נקודות. אם בארסה תפסיד הערב (22:30) לראיו וייקאנו, הבלאנקוס יבטיחו את התואר כבר הערב. תיקו ומעלה לטובת הקטלאנים, וריאל תזדקק לניצחון חוץ על אתלטיק בילבאו ביום רביעי כדי להשלים את המלאכה ולזכות בתואר מספר 32 בתולדות המועדון.

ריאל נראתה טוב ארבעה ימים אחרי ההדחה מליגת האלופות ובסיום המשחק, הקהל בברנבאו שאג: "קמפאונס". אנשי הקבוצה היו זהירים בתגובותיהם ולא לצאת בהצהרות עד שהקבוצה תבטיח סופית את הזכייה בתואר.

מי שהיה נרגש במיוחד הוא סרחיו ראמוס, שחווה לא מעט מפחי נפש לאורך השנים. "זה היה משחק סופר-חשוב אחרי מה שקרה בליגת האלופות", אמר שחקן ההגנה המצוין. "אני מרגיש גאווה עצומה. אי אפשר להתכחש לעובדה שכל העונה היינו צריכים להתגבר הקבוצה הכי גדולה בכל הזמנים של ברצלונה, ואם נעשה את זה יהיה מאוד חשוב".

קארים בנזמה שכבש צמד, אמר: "חלום לזכות באליפות עם ריאל מדריד. אני שמח על שני השערים, אבל הקבוצה חשובה יותר. בואו נחכה ונראה מה יקרה היום בלילה. היה קשה לחזור לליגה אחרי 120 דקות מול באיירן, אבל רצינו מאוד את הניצחון וחשוב שהשגנו אותו".

עוזר המאמן אייטור קראנקה הוסיף: "ניצחון חשוב מאוד. מגיע לקבוצה לזכות באליפות והשחקנים שלנו אלופים בראש ובאופי. הם הרוויחו את התואר ביושר. הם היו עייפים, אבל הגיבו מצוין ושיחקו טוב. זכייה באליפות לא מרפאה שום דבר. זאת מטרה חשובה בפני עצמה".

קראנקה התייחס להמשך העונה: "נמשיך בתכנית והיא לנצח את כל המשחקים שנותרו. אני מקווה שנהיה אלופים ויהיה נחמד אם זה יקרה בסן מאמס ביום רביעי ובכל מקרה, כמה שיותר מוקדם יותר טוב. חשוב שנזכה באליפות ונחגוג כמו שצריך".

גונסאלו היגואין לא שותף במשחק מה שחיזק את גל השמועות לגבי מכירה אפשרית שלו בקיץ: "שום דבר לא קרה", אמר קראנקה: "הוא לא שיחק כי אחרים נראו טוב והיינו צריכים לעשות שלושה שינויים אחרים".

איקר קסיאס: "היום עשינו צעד חשוב, אבל עלינו לחכות כמה שעות. הקבוצה הגיבה טוב אחרי האכזבה בליגת האלופות. זכייה באליפות משמעה סוף לכמה שנים קשות שריאל הייתה ברקע וגמול על שנתיים של עבודה בפרויקט החדש".

אסטבן גראנרו סיכם: "גאווה להיות קרובים לתואר. רצינו להיות בגמר האלופות וההדחה הייתה קשה, אבל התאוששנו. כל העונה בליגה הראנו שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר. אם ברצלונה תפסיד נהיה אלופים ואם לא, נצא לבילבאו לעשות את העבודה. אנחנו אוהבים את המאמן. בעונה השנייה הביטחון עלה, השתפרנו והפכנו לקבוצה מאוחדת יותר. העונה הבאה תהיה אפילו טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully