וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הרחיקה את פריס סן ז'רמן מהאליפות

הזארד כיכב ב-1:2 על פ.ס.ז', מונפלייה שמרה על פער 5 נק' בפסגה. 0:4 לאוקזר ושהר (24 דק') על ברסט של בן בסט (90)

המחזור ה-34 בליגה הצרפתית, שנפתח ביום שישי עם ניצחונה של מונפלייה, נמשך הערב (ראשון) וקירב את המוליכה המפתיעה לאליפות היסטורית. פער חמש הנקודות של מונפלייה בפסגה נותר על כנו ארבעה מחזורים לסיום העונה, לאחר שהאלופה היוצאת ליל סייעה לה עם ניצחון ביתי 1:2 על פריס סן ז'רמן. בדרבי הישראלי בין שתי קבוצות הנמצאות מתחת לקו האדום, הביסה אוקזר של בן שהר (24 דקות) 0:4 את ברסט של עדן בן בסט (70 דקות). למזלה של ברסט, יריבותיה אז'קסיו ודיז'ון הפסידו אף הן. התחתית תמשיך לרתוח.

ליל - פריס סן ז'רמן 1:2

15 שנה פחות יום חלפו מאז הניצחון האחרון של פריס סן ז'רמן בסטאד מטרופול. אז, ב-1996/7, לואיס פרננדז ושחקניו הסתפקו במקום השני. קבוצת המיליונרים של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחה לשחזר את ההישג באצטדיונה של האלופה היוצאת, התרחקה מחלום האליפות ועוד עלולה לאבד גם את הסגנות אחרי הפסד דרמטי.

אחרי מחצית ראשונה טובה ודו צדדית, שכללה קורה של אדן הזארד בדקה ה-29, הגיעה הדיפה של מיקאל לאנדרו שסידרה את שער היתרון לחאבייר פסטורה, שנגח בדקה ה-48 מעל השוער אל הרשת. לאנדרו מנע מפ.ס.ז' שער נוסף, ובדקה ה-71 החלטה תמוהה של השופט זיכתה את ליל בפנדל והובילה להרחקתו של ממאדו סאקו. הזארד השווה מהנקודה הלבנה, אבל את הדובדבן הוא שמא לדקת ה-80. העילוי בלגי הקשית לרחבה עם תרגיל רבונה מרהיב, טוליו דה מלו נגח פעם אחת ונולן רו המשיך פנימה מקרוב. צעד גדול של הזארד לעבר תואר שחקן העונה, שבמקביל מקרב את מונפלייה לאליפות היסטורית.

אוקזר - ברסט 0:4

גם פיטוריו של אלכס דופון ומינויו של המנהל המקצועי קורנטאן מרטינס למאמן, לא עזרו לברסט לצאת מהמשבר. למעשה, מצבה רק החריף עם תבוסה מחפירה בסטאד אבה דשאן. עדן בן בסט פתח בהרכב האורחים בקרב התחתית, שמהרגע הראשון היה שייך לאוקזר. נועלת הטבלה השאירה לעצמה סיכוי להישאר בליגה, עם הצגה גדולה במחצית הראשונה, בניצוחו של רוי קונטו. אדוארד סיסה כבש את הראשון בדקה החמישית, קונטו בישל לאוליבייה קאפו (17) ואלן טראורה (28) והשלים בעצמו (39). בן שהר חזר לאחר היעדרות בת חודש ונכנס כמחליף בדקה ה-66. בן בסט השלים 90 דקות.

ראן - אז'קסיו 1:3

למזלה של ברסט, היריבות שלה הפסידו והמרחק שלה מחוף מבטחים נותר נקודה אחת בלבד. ראן הרביעית סייעה לשכנתה עם ניצחון דחוק על אז'קסיו, לה 34 נקודות במקום ה-17. סמואל בוהורס הפקיר את חבריו ב-10 שחקנים, וז'וליאן פרה ניצל זאת כדי לכבוש בנגיחה בדקה ה-27. עבדולראזאק בוקארי הכפיל בדקה ה-85, אילן הברזילאי צימק דקה לסיום, אבל יאסין ברהימי חתם בתוספת הזמן.

סנט אטיין - דיז'ון 0:1

קבוצת תחתית נוספת שנוצחה במפגש מול קבוצה הנלחמת על מקומה בליגה האירופית היא דיז'ון, שנחלה הפסד רביעי ברציפות וגם היא רק נקודה מעל הקו האדום. סנט אטיין נצמדה לליון החמישית בזכות שער ניצחון של פייר אובמיאנג בדקה ה-43, אחרי משחק בו שלטה באופן מוחלט. ניצחון שלישי רצוף לירוקים.

משחקים נוספים:

נאנסי - קון 1:1
לנאנסי: בנג'מין מוקאנג'ו (80). לקון: מ'באיי ניאנג (51)

סושו - בורדו 3:0
לבורדו: ז'וסייה (12), ניקולא מוריס בליי (62 בפנדל), הנרי סבה (70)

ולנסיין - ניס 0:2
לוולנסיין: פואד קאדיר (35), דידייה דיגאר (52, עצמי)

(עדכון ראשון: 19:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully