וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "הגורל של טבס הוא לכבוש שער ניצחון בדרבי"

מנצ'סטר סיטי מוכנה לדרבי הגדול מול יונייטד (22:00, ספורט1), מאנצ'יני מאמין. גיגס: "אנחנו האלופים, ונרצה להראות את זה"

זהו זה. בסופו של דבר, הכל מסתכם למשחק הזה. אליפות הפרמיירליג תישאר במנצ'סטר בכל מקרה, השאלה אם זה יהיה מספר 20 עבור יונייטד או שמא מספר 3 עבור סיטי? היום בלילה (שני, 22:00, ספורט 1 ו-HD), אולי התשובה תתחיל להתבהר.

סיטי הובילה את הטבלה לאורך חלקים גדולים מהעונה, אבל נפילה חדה ופתאומית איפשרה ליריבה העירונית המרה לעקוף אותה ולעלות ליתרון שמונה נקודות, שגרם לקרב להיראות גמור, אלא שאז לפתע, היה זה תורה של יונייטד להיחלש והיא איבדה חמש נקודות בשלושה מחזורים, כולל 4:4 משוגע מול אברטון לפני שבוע. בתוספת שלושה ניצחונות רצופים של הסיטיזנס, הפער צנח בחזרה לשלוש לטובת השדים האדומים. מאזן השערים מצביע לטובת סיטי, שתארח את הדרבי הזה, כך שניצחון שלה, כשישארו שני מחזורים, יחזיר אותה לפסגה ויקרב אותה לאליפות.

שלושה דרבים התקיימו העונה במנצ'סטר ושניהם, כמו רבים וטובים לפניהם, נכנסו היישר לספרי ההיסטוריה באותיות זהב. תחילה, יונייטד הפכה פיגור 2:0 לניצחון בתוספת הזמן 2:3 במגן הקהילה בפתיחת העונה. ומי יכול לשכוח את ה-23 לאוקטובר, אז סיטי הגיע לאולד טראפורד ומחצה את אלכס פרגוסון עם 1:6 לא הגיוני בעליל. יונייטד נקמה בגדול וזרקה את סיטי מהגביע עם 2:3 בחוץ, במשחק בו הוחזר פול סקולס מפרישה רגע לפני שריקת הפתיחה. בכלל, ליונייטד יש מסורת של הצלחות מול סיטי בחוץ בשנים האחרונות והיא לא הפסידה דרבי חוץ בליגה מאז אוגוסט 2007. מצד שני, סיטי ניצחה 21 מתוך 22 משחקי בית העונה, עם שלושה שערים בממוצע למשחק.

בגזרת ההרכבים, סיטי תקבל בחזרה מפציעה את מיכה ריצ'ארדס ומהשעייה את מריו באלוטלי, שצפוי להמתין על הספסל. בחוד יפתחו צמד הארגנטינאים שנמצא בכושר נפלא, סרחיו אגוארו וקרלוס טבס, שתמיד יש לו מה להוכיח מול יונייטד וסר אלכס, שזרק אותו. יונייטד מלאה בפציעות, אבל לרובן הקבוצה כבר הסתגלה, כשנאני וג'וני אואנס עדיין בספק, אך צפויים לפתוח. מי שעוד עשוי לזכות בחולצת ההרכב הוא כריס סמולינג, שיחליף את רפאל, שהמשיך לספק תצוגות זוועה בתיקו מול אברטון. סקולס צפוי לפתוח גם הוא.

רוברטו מאנצ'יני המשיך לתת תמיכה לטבס, שהוחזר כזכור לסגל לאחר שישה חודשים והוביל את סיטי בשבועות האחרונים: "קשה לחזור לכושר, בעונה הבאה הוא כבר יהיה בשיאו. יש לו חוזה עם סיטי, אבל זה לא הזמן לדבר על העתיד".

"אני חושב שהגורל של קרלוס הוא לכבוש עבורנו את השער הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון הזה", הוסיף המאמן, "ככה אני מאמין. אם ננצח את יונייטד ונזכה באליפות, זה יהיה ההישג הכי גדול בקריירה שלי, כי זאת אנגליה, הליגה הטובה באירופה. כאיטלקי לזכות באליפות הפרמיירליג, יהיה טוב יותר מכל מה שעשיתי במשחק. בכל מקום זכייה בתארים זה חשוב, אבל בניגוד לריאל מדריד או ברצלונה, כשעושים את זה במנצ'סטר סיטי, זה סיפוק גדול".

פרגוסון, שכבר היה בהרבה מאוד משחקים חשובים כאלה, אמר: "אם סיטי תנצח, אני מאמין שהיא תזכה באליפות, אפילו שיש להם ביקור בניוקאסל. אבל אם אנחנו ננצח, נהיה פייבוריטים מאוד לזכייה, אפילו תיקו כנראה יספיק לנו לתואר. נשמח עם תיקו, אבל נגיע כדי לנצח. אני לא חושב שיש מנג'ר שהיה רוצה שהדרבי יכריע את התואר, אבל ידענו שזה יהיה אנחנו או סיטי וזו לא הפעם האחרונה שנילחם מולם על תארים".

עוד אחד שהיה בלא מעט סרטים כאלה הוא ריאן גיגס. הוולשי הוותיק יחכה על הספסל מחר, אבל גם הוא מוכן: "אנחנו מחכים למשחק הזה יותר מכל דבר אחר", אמר גיגסי, "כל השבוע זה נבנה וכל השחקנים כבר רוצים לצאת למגרש. יהיה קשה, אבל גם לסיטי לא יהיה פשוט ובבית שלהם, הם לא יסתפקו בפחות מניצחון, אבל גם אנחנו. אנחנו מנצ'סטר יונייטד, אנחנו האלופים וננסה לתת הצהרה ולהראות שהאליפות מגיעה לנו". יהיה רותח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully