וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה: "כולנו ראויים להזדמנות שניה"

צ'לסי מתפללת שבניגוד ל-2008, הגמר הקרוב יסתיים בחיוך. טרי לא יניף את הגביע. השחקנים תומכים בהשארת די מתאו

בצ'לסי עדיין נמצאים תחת אופוריה מסוימת לאחר ההעפלה הדרמטית לגמר ליגת האלופות, כשאמש (רביעי) אף נודע למועדון הלונדוני מי תהיה יריבתו במשחק על הגביע ב-19 במאי. מדובר בבאיירן מינכן, כמובן, שתנסה לעשות את מה שמנצ'סטר יונייטד עשתה לבלוז ב-2008 ולמנוע מהם זכיה ראשונה בתולדותיהם בליגת האלופות.

"זו ההזדמנות השניה שלנו, בואו נראה אם נצליח לזכות הפעם", אמר הבוקר דידייה דרוגבה, שכמובן היה שותף לאותו הפסד טראגי. "אני חושב שכולנו ראויים להזדמנות שניה. זה יהיה ענק למועדון אם נצליח לזכות, וענק כמובן גם עבור האוהדים שלנו. אני יודע שיש אנשים שלא אוהדים את צ'לסי, אבל זה מה יש. אי אפשר שכולם יאהבו אותך. אנחנו בגמר, ושם זה יהיה 50:50".

מי שככל הנראה ירצה לכפר על אותו הפסד כואב בפנדלים ב-2008 הוא כמובן ג'ון טרי, אלא שקפטן צ'לסי לא יוכל לשחק באליאנץ ארינה בשל ההרחקה הטפשית מול ברצלונה. למעשה, טרי אפילו לא יוכל להניף את הגביע אם וכאשר צ'לסי תשכיל לנצח באמצע החודש הבא, שכן אופ"א אוסרת על שחקנים מורחקים לשבת על הספסל ולהשתתף בטקס ההנפה הרשמי.

"מאוד כואב לי עליו. הוא שחקן ענק עבורנו, הקפטן שלנו", אמר פרנק למפארד, שככל הנראה יהיה זה שיניף את הגביע בהיעדרו של טרי. "כמה שחקנים שלנו יחמיצו את המשחק, אבל אנחנו יודעים כמה המשחק הזה היה משמעותי עבור ג'ון. הוא שבור, היה מאוד קשה לנחם אותו ביום שלישי, אבל הוא יהיה איתנו במשחק ואני מקווה שנוכל לזכות בתואר כקבוצה. להניף את הגביע? האגו שלי לא צריך את זה. אני פשוט רוצה להיות חלק מהקבוצה, ואם נזכה, כל אחד יכול להניף אותו מצידי".

בו בזמן, באנגליה ממשיכים לעסוק בשאלת המאמן הבא של צ'לסי. ברשת BBC טוענים כי רוברטו די מתאו המצליח הפך לאחר חצי הגמר למועמד המוביל של רומן אברמוביץ', אך שמו של פפ גווארדיולה ממשיך לרחף מעל המועדון, ומספר כלי תקשורת בממלכה טוענים כי עד שמאמן ברצלונה לא יחליט האם לעזוב את ברצלונה, גם צ'לסי לא תפעל ותמנה מאמן.

"אין לי מילים כבר להגיד על רוברטו", החמיא למפארד למאמנו האהוב. "פשוט תסתכלו על התוצאות שלו. זה לא צירוף מקרים. הוא יצר כאן אווירה של נחישות, הוא חיבור אותנו, ולהשיג תוצאה כפי שהשגנו מול ברצלונה, אחרי כל התוצאות שהיו לנו לפני כן, זה פשוט מדהים.

אחד ממנהלי הקבוצה, רון גורלאי, אמר בנושא: "נשב בסוף העונה, אני לא רוצה להוסיף ולשים לחץ על מישהו במועדון. יש עלינו מספיק לחץ במצב הנוכחי".

צ'לסי עלתה לגמר ליגת האלופות

רוברטו די מתאו: "נסים זה בגנים של צ'לסי"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully