וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: פפ גווארדיולה יעזוב את ברצלונה

סנדרו רוסל הבטיח לתת למאמן את כל מבוקשו, אך הוא צפוי לסיים את תפקידו. צ'לסי ממתינה לו, אנז’י רוצה את דני אלבס

בברצלונה עדיין מעכלים את השבוע הקשה של המועדון מזה שנים, שכלל הפסד ביתי בקלאסיקו מול ריאל שהעניק לבלאנקוס את האליפות והדחה כואבת בחצי גמר ליגת האלופות, וכעת הסוגייה הבוערת ביותר אצל אלופת אירופה היוצאת היא עתידו של פפ גווארדיולה, שעל פי ההערכות בספרד יודיע על פרידה בימים הקרובים. האם ברצלונה מסיימת תקופה אחרי 13 תארים בארבע שנים מדהימות תחת שרביטו של פפ?

המאמן שדחה לאורך כל העונה את הצעות הארכת החוזה של המועדון נפגש היום (חמישי) עם הנשיא סנדרו רוסל, אך טרם הודיע לו האם הוא מתכוון להישאר לעונה חמישית בתפקיד או לחפש אתגר חדש. בכל מקרה, גווארדיולה קיבל אולטימטום עד יום ראשון וצפוי להודיע על החלטתו הסופית עוד קודם לכן. כפי הנראה, כבר מחר יבשר לשחקנים ולהנהלה על כוונתו להיפרד מבארסה בתום העונה, למרות שקיבל מההנהלה צ'ק פתוח לבצע כל רכישה או שינוי שירצה.

ב-'אל מונדו דפורטיבו' טענו הבוקר שגווארדיולה שוקל בחיוב כמה הצעות מאנגליה, ביניהן מצ'לסי, מנצ'סטר סיטי וליברפול, כשגם אינטר עדיין נחשבת לאופציה מבחינתו. אפשרות נוספת ומעניינת ביותר היא זו של נבחרת אנגליה, אותה מאמן כרגע באופן זמני סטיוארט פירס. בספרד טוענים שגווארדיולה כבר הגיע להחלטה, אך יתייעץ עם המשפחה לפני שיבשר סופית על המשך דרכו. בכל מקרה, מרסלו ביילסה, לורן בלאן, לואיס אנריקה, לואיס קרראס, ארנסטו ואלוורדה ויוגי לב כבר הוזכרו כמועמדים להחליפו.

בצ'לסי, שחגגה השבוע את הדחתה של בארסה, עוקבים מקרוב אחרי ההתפתחויות בקאמפ נואו וב-'דיילי מירור' מדווחים שהעובדה שיו"ר הקבוצה רון גורליי מעכב את מינויו של רוברטו די מתאו למאמן קבוע היא הציפייה למוצא פיו של גווארדיולה, שבמידה ויהיה פנוי יזכה להצעה מפתה במיוחד מרומן אברמוביץ'.

גם בגזרת השחקנים קיימת אווירה של חוסר ודאות בברצלונה, והבוקר דיווח רדיו מארקה שאנז'י מחצ'קאלה מתכוונת להגיש הצעה גרנדיוזית לדני אלבס כדי לפתות אותו לרוסיה.


(עדכון ראשון: 10:15)

גווארדיולה: "אחליט על עתידי בתוך ימים"

למה יותר ויותר שחקנים מפנים עורף לגווארדיולה?

מיכאל יוכין על חלקו של גווארדיולה במפלה של בארסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully