וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי מירר בבכי, פברגאס: "לא נזנח אותו"

ליאונל מסי החטיא פנדל מכריע לברצלונה והפך לגיבור הטרגי, פפ גווארדיולה: "אחליט על עתידי בתוך ימים". פברגאס: "לפעמים הכדורגל לא הוגן". רוסל: ”לא זנחנו את הסגנון"

אלופת אירופה ברצלונה צפויה לסיים את העונה ללא תואר משמעותי. אחרי ההפסד בקלאסיקו שהבטיח כמעט בוודאות את האליפות לריאל מדריד, בארסה סיימה אתמול (שלישי) ב-2:2 ביתי עם צ'לסי והודחה בחצי גמר ליגת האלופות. סרחיו בוסקטס (35) ואנדרס אינייסטה (44) העלו את הקטלאנים ליתרון מבטיח כשבתווך הורחק ג'ון טרי האורח. אבל ראמירס (45) צימק ל-2:1, ליאונל מסי בעט פנדל למשקוף (49) ופרננדו טורס (90) קבע שוויון ושלח את הבלוז לגמר שני בתולדות המועדון.

הרצף של בארסה נשמר. הדחה בחצי גמר 2008, זכייה ב-2009, הדחה בחצי גמר 2010, זכייה ב-2011 ושוב הדחה בחצי גמר 2012. כעת, השאלה הגדולה שתעסיק את המועדון קשורה בעתידו של פפ גווארדיולה, שעדיין לא חתום על חוזה לעונה הבאה. המאמן סירב עד כה להתייחס לנושא ובמסיבת העיתונאים שקדמה למשחק הצהיר כי הדחה לא תשפיע על עתידו.

גווארדיולה אמר לאחר ההדחה הכואבת: "עשינו כל מה שיכולנו כדי להגיע לגמר, אבל לצערי לא הצלחנו לעשות זאת. היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות, אבל חייבים להגיד כל הכבוד לצ'לסי. הם עשו פשוט עבודה נהדרת והגנו מצוין. היתה לי תחושה בסיום שנצליח להעפיל בכל זאת, אבל זה לא קרה". על הקהל אמר המנג'ר: "הוא פשוט היה מדהים הערב, וקיבל את ההפסד בצורה מעוררת כבוד. אנחנו עוד נחזור לנצח".

על ליאונל מסי אמר גווארדיולה: "כמו תמיד, אני מודה לו על מה שהוא עושה על המגרש, גם אם אנחנו לא מנצחים. זה הכדורגל, לפעמים חוגגים, לפעמים לא. בקבוצה גדולה כמו שלנו אנחנו מצפים תמיד לנצח. היו לנו שנים פשוט מדהימות, אבל הכדורגל הוא משחק וכנראה שהפעם לא היה תורנו לנצח". על עתידו שכרגע לא ברור אמר המנג'ר: "כשאני אחליט, אני אפרסם זאת. בימים הקרובים אנחנו נחליט אם אני נשאר או לא. אני אשוחח עם עוזרי ועם הנשיא סנדרו רוסל ואז נחליט מה יהיה הכי טוב לברצלונה".

כבר אחרי השער של פרננדו טורס נראה ליאונל מסי מניח את החולצה על הפנים, ועם השריקה הוא כרע על הדשא, הוריד את הראש והסתיר את פניו בצער. מסי סיים משחק שמיני ברציפות מול צ'לסי ללא שער, לאחר שהפנדל שלו נעצר במשקוף ובעיטה נוספת שלו פגעה בקורה. זה לא היה הערב שלו.

חבריו ניחמו אותו בעודו מזיל דמעות בחדר ההלבשה, וססק פברגאס אמר ש"זה מבאס, אבל לא נזנח את מסי עכשיו, אה? אנחנו כאן בזכות מסי, ואנחנו מודים לו יותר מתמיד על כל מה שהעניק לנו. אני מעריץ אותו על האומץ שלו, הוא דוגמה לתחרותיות. אין לי ספק שיעברו עליו כמה ימים קשים, אבל אלה החיים".

פברגאס היה מדוכדך כמו שאר חבריו בסיום. "לפעמים, הכדורגל הוא לא הוגן", אמר הקשר, "אבל אבל אם היינו צריכים להפסיד בדרך כלשהי, זוהי הדרך הטובה ביותר". על המשחק ההגנתי של צ'לסי אמר פברגאס: "הם משחקים בדרך שפוגעת בך. אנחנו הגענו להרבה יותר הזדמנויות. אף פעם לא ראיתי את הקאמפ נואו ככה אחרי הפסד אבל הקבוצה שלנו היא גדולה, ואנחנו נחזור בשנה הבאה".

אנדרס אינייסטה התפנה בסיום להחמיא ליריבה: "אני רוצה לברך את צ'לסי על ההעפלה שלהם לגמר. כולנו חייבים. כשאנחנו מנצחים כולנו קורנים משמחה, אבל כשאנחנו מפסידים, זה כואב. כואב שלא נהיה בגמר. היו לנו המון הזדמנויות, אבל לא הצלחנו לנצל אותן. לצ'לסי היו שלוש הזדמנויות והיא כבשה פעמיים, אבל זה הכדורגל. אנחנו חייבים עכשיו להמשיך בליגה עד לסיום, ולנסות לפחות לזכות בגביע".

אינייסטה נשאל מה עלול להיות המחיר הנפשי של ההופעה החלשה של ליאונל מסי על הארגנטינאי, ואמר: "אני לא חושב שזה הולך לפגוע במסי. הוא ווינר מוכח, וזו גם ההרגשה אצל שאר החבר'ה בחדר ההלבשה".

נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, היה מאוכזב מאוד בסיום: "זה שוק, אבל זה הכדורגל. ברכותיי לצ'לסי שעשו את העבודה שלהם. הם שיחקו משחק מאוד הגנתי והקשו עלינו. ניסינו להכריע אותם, אבל זה לא הצליח". עם זאת, ניסה רוסל לראות את הדברים החיוביים: "אני גאה מאוד שלא זנחנו את סגנון המשחק שלנו. לפעמים הכדור פשוט לא נכנס, אבל זה המשחק וצריך לקבל הפסדים. הכי חשוב: אני גאה מאוד בשחקנים, במאמן ובכל מי שקשור למועדון על שגילו בגרות מדהימה אחרי שבוע רע מאוד".

המשחק עצמו היה בשליטה מוחלטת של המארחים ולראיה הנתון הסטטיסטי הבא: צ'אבי השלים במשחק 169 מסירות, 24 יותר מכל שחקני צ'לסי יחד (145). הבלם ג'רארד פיקה, שהוחלף בדקה ה-26 לאחר התנגשות ראשים עם שוערו ויקטור ואלדס, פונה במהלך המשחק לבית החולים. פיקה סובל מזעזוע מוח קל.

ברצלונה הודחה מליגת האלופות אחרי 2:2 מול צ'לסי

די מתאו חגג: "זה מגיע לשחקנים שלי"

קבלו אלבום מיוחד מהעלייה המדהימה של צ'לסי לגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully