וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מתאו: "נסים זה בגנים של צ'לסי". ג'ון טרי: "מתנצל"

מאמן צ'לסי חגג הישג מדהים בברצלונה: "הרבה דברים משוגעים קרו במשחק". טרי לאוהדים: "אכזבתי את החבר'ה". וטורס? המום

איזה ערב מטורף של כדורגל, איזה ערב מטורף לצ'לסי, שהיממה הערב (שלישי) את ברצלונה הגדולה, שמרה על היתרון שלה מהמשחק הראשון וסחטה 2:2 הירואי בקאמפ נואו כדי להעפיל אל גמר ליגת האלופות (2:3 לצ'לסי בסיכום שני המשחקים). הבלוז עשו את הבלתי ייאמן ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ג'ון טרי במחצית הראשנה, והם חוזרים אל מעמד הגמר לראשונה מאז 2008, כשאברהם גרנט היה המנג'ר שלהם.

מנג'ר הפיינליסטית הטרייה, רוברטו די מתאו ניסה להסביר בסיום איך הצליחה קבוצתו לעלות לגמר: "כשאתה משחק נגד ברצלונה, אתה צריך להתגונן כמו שצריך כי הם יוצרים מציבים נגד כל יריב. בארסה כבשה שני שערים כי יש לה שחקנים גדולים ואלופים. ההופעה שלנו הייתה מלאת אופי ואני מאושר בשביל השחקנים. זה מגיע להם, זה היה מדהים. כל כך הרבה דברים משוגעים קרו במשחק הזה. הייתה לנו עונה קשה, אבל נראה שאנחנו תמיד מצליחים להוציא משהו מיוחד כשאנחנו צריכים אותו, זה חלק הדי-אנ-איי שלנו".

על ההרחקה של טרי אמר: "כולנו בני אדם ועושים טעויות. הוא הקפטן שלנו. כל השחקנים נמצאים תחת לחץ תמידי של משחקים כל שלושה ימים". על קודמו וילאש בואש: "אנדרה הוא חבר שלי ויישאר חבר שלי לכל החיים. עבדנו יחד תשעה חודשים ונוצרה בינינו מערכת יחסים יוצאת דופן. העתיד שלי תלוי במועדון ואני בטוח שתתקבל ההחלטה הנכונה".

דידייה דרוגבה חגג בסיום ואמר: "זה חלום, אבל גם מציאות. רצינו להיות בגמר ליגת האלופות בכל מחיר, זו אובססיה של כל קבוצה גדולה באירופה". על היריבה אותה תפגוש צ'לסי בגמר, אמר החלוץ: "אני מאחל הצלחה למוריניו ומקווה לפגוש אותו בגמר".

פטר צ'ך, מהגיבורים הגדולים של צ'לסי הערב, אמר בסיום: "עשינו את זה. מה אני יכול להגיד, פשוט נלחמנו 90 דקות במשחק הראשון, ואז היום היינו בפיגור 2:0 עם עשרה שחקנים, וזה פשוט פנטסטי מה שעשינו. נתנו 150 אחוז וזה השתלם".

אשלי קול הוסיף: "לא הרבה אנשים האמינו בנו, אבל אנחנו, כולנו, האמנו. היה קשה להגן במצב במצב הזה אבל עשינו את זה כקבוצה, ואולי גם היינו קצת ברי מזל. לפני שלושה חודשים אף אחד לא היה חושב שיש לנו סיכוי, אבל כל הזמן המשכנו להאמין וידענו שאנחנו מספיק טובים כדי להגיע לכאן. אי אפשר לנצח את המלחמה שהצגנו כאן היום".

פרנק למפארד שעשה עבודת הגנה נהדרת עבור הבלוז במרכז השדה הערב נשמע נרגש במיוחד בסיום: "זה אחד הרגעים הכי גדולים שלי במדי צ'לסי. איזה הופעה. אני יודע שאנשים רצו לראות כדורגל יפה, אבל לא תמיד זה עובד ככה. הראנו רוח פשוט מדהימה היום".

פרננדו טורס, החלוץ המושמץ בתבל, שנכנס כמחליף והבקיע את השער שנתן את האות לחגיגות בתוספת הזמן, אמר: "זה הכדורגל - לא תמיד הקבוצה הטובה יותר או הפייבוריטית מנצחת. יש לנו המון כבוד לברצלונה כי הם הקבוצה הכי טובה בעולם. לא ניסינו לנצח אותם במשחק שלהם כי ידענו שזה לא יעבוד. אם נרצה לזכות בגביע נצטרך לנצח את אחד הקבוצות הכי טובות שיש - ריאל או באיירן".

ואכן, עבור שחקני צ'לסי היה משהו מספק עוד יותר בכך שהאיש שהבטיח את העלייה, היה פרננדו טורס. "מגיע לו כל דבר טוב, החל מהשער הזה ועוד רגעים טובים נוספים", אמר חברו לקבוצה, חואן מאטה. על המשחק עצמו אמר הספרדי: "נלחמנו עד לסוף. אנחנו נזכור את המשחק הזה עוד הרבה זמן. זו השנה הראשונה שלי בצ'לסי, ואנחנו מגיעים לגמר ליגת האלופות ולגמר הגביע האנגלי. זה פשוט מדהים".

ג'ון טרי, שהיה על סף להפוך לגיבור הטראגי אחרי הכרטיס האדום שספג, התייחס בסיום להרחקה: "זה אכן נראה רע בהילוך החוזר. הרמתי את הברך שלי, ובמחשבה אחורה לא הייתי צריך לעשות זאת. אין לי טענות לאחר הצפייה בהילוך החוזר. הבלם חשף מה הרגיש באותן דקות, ואמר: "ירדתי לחדרי ההלבשה, והרגשתי שאיכזבתי את כל החבר'ה שלי". על התוצאה עצמה אמר טרי: "זה מה שמגיע למועדון הזה. זה פשוט ענק. די מתאו הוא מאמן פנטסטי, הוא המנהיג של הקבוצה. אנחנו פשוט שמחים לעלות לגמר".

אגב, מלבד טרי תיאלץ צ'לסי לשחק בגמר גם ללא ראול מיירלש, ברניסלב איבנוביץ' וראמירס שספגו צהוב שני.

צ'לסי סחטה 2:2 מברצלונה ועלתה לגמר ליגת האלופות

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully