וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בבית, אנחנו מרגישים צורך לזכות"

26.4.2012 / 15:32

מאמן מכבי תל אביב הציב מטרה לקראת חצי גמר האדריאטית מול בודצ'נוסט (ש', 21:05, ע'10): "מצפים שהאוהדים יעזרו לנו"

מכבי תל אביב ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת פיינל פור הליגה האדריאטית, שייפתח מחר ביד אליהו עם המשחק בין צ'דביטה זאגרב לפרטיזן בלגרד (17:30, ערוץ 5), ואחריו יפגשו הצהובים את בודצ'נוסט בחצי הגמר השני (21:05, ערוץ 10).

דיוויד בלאט אמר: "זו ליגה נהדרת, הרמה גבוהה והסגנון מאתגר. קיבלו אותנו בכל מקום בצורה משמחת. אנשים מעריכים אותנו כמועדון, כי אנחנו משחקים בכל הכוח ומבחינה ספורטיבית, זה היה מסע מעניין, בכל המדינות בהן עברנו".

"אנחנו משחקים בבית, אז אנחנו מרגישים צורך לנצח ולזכות. לפני עשר שנים, כשאימנתי את הקבוצה, הפסדנו בגמר האדריאטית ואנחנו רוצים לשנות את זה. אנחנו מצפים שהאוהדים שלנו יעשו את העבודה ואני מקווה שכל מי שכאן יעזוב עם הבנה מהי ישראל. אני מאחל לכולם בהצלחה".

גיא פניני הוסיף: "זו הייתה מטרה שלנו ואני שמח שהשגנו אותה. כל הקבוצות שהגיעו לפיינל פור הן הכי טובות בליגה ויהיה מעניין. אני בטוח שהאולם יהיה מלא".

ראדוניץ' דז'אן, מאמן בודצ'נוסט אמר: "המטרה שלנו הייתה להגיע לפיינל פור של הליגה האדריאטית ועשינו את זה כמו שרצינו, באנו תחרותיים לכאן כדי לנצח ואנחנו מאוד מודעים למי משחק מולנו ומי השחקנים שמשחקים במכבי, אבל אין ספק שאנחנו נבוא לתת כל מה שאנחנו יכולים כדי לעבור אותם".

היום נודע לוואלה! ספורט כי בקבוצה שוקלים מחדש את החזרתו של מילאן מצ'באן, המושאל העונה לפרטיזן בלגרד, שתשתתף כאמור אף היא בפיינל פור הקרוב.

ריצ'רד הנדריקס: "רוצים לקבל גמול על העונה היפה שעשינו"

מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם לקראת חצי גמר הפיינל פור, באימון נכח גם הבעלים דייויד פדרמן. ריצ'רד הנדריקס אמר לאחר האימון: "בודצ'נוסט היא קבוצה מאוד טובה ואנחנו מתייחסים אליה בהתאם, את כל הימים האחרונים הקדשנו להכנה למפגש איתם, הם משחקים טוב והיו להם גם לא מעט משחקים טובים העונה ככה שאנחנו ממש מחכים בקוצר רוח למשחק איתם מחר".

"אני מאוד נרגש לקראת הפיינל פור של המפעל הזה, זו אחת משתי המטרות האחרונות שנותרו לנו העונה ואנחנו מגיעים לזה בכל הכוח ובמלוא המוטיבציה, לסיים את העונה כמו שצריך ולקבל את הגמול שמגיע לנו על עונה יפה שרשמנו בליגה הזו. זו ליגה ברמה גבוהה מאוד לדעתי. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים וצריכים, אני חושב שיש לנו סיכוי מאוד גבוה לזכות בגביע."

"האפשרות שנפגוש את פרטיזן בגמר היא חצי חצי כמובן, אנחנו נדע את התשובה לכך עוד לפני המשחק שלנו, ככה שזה משהו שהוא טוב מאוד, ככה יש פחות מתח. יהיה מאוד נחמד לפגוש את מילאן מצ'באן בגמר אם נגיע אליו, אבל כדי שנוכל בכלל לדבר על דברים כאלה או אפילו לחשוב עליהם אנחנו קודם כל צריכים לעבור את בודצ'נוסט וזה לא יהיה קל, למרות שאנחנו משחקים במגרש שלנו ומול הקהל שלנו. יש במפעל הזה ארבע קבוצות טובות ואנחנו גאים להיות בו".

אגב, מצ'באן סירב להתראיין לאנשי התקשורת הישראלים שהמתינו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully