וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "נקפוץ למים העמוקים, וננסה לעשות הכי טוב"

23.4.2012 / 10:31

הגארד של מכבי תל אביב אהב את המשחק הצמוד נגד הפועל ירושלים ומרגיש מוכן לפיינל פור של הליגה האדריאטית

מכבי תל אביב ניצחה אמנם את הפועל ירושלים אתמול (ראשון) בתוצאה 80:89, אבל בלא מעט דקות מהמשחק הובילו האדומים, כשרק ברבע האחרון הצליחו הצהובים להתעשת ולהשיג את הניצחון. בתום המשחק המאמן דיוויד בלאט החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה על "האופי שהוכיחו בדקות הסיום".

מכבי תחל את הכנותיה לקראת הפיינל פור של הליגה האדריאטית, כשסופוקליס שחורציאניטיס שזכה לחופשה קצרצרה של יומיים ביוון, צפוי לשוב היום ולהצטרף לחבריו.
קית' לנגפורד דווקא נשמע מרוצה מהמשחק הצמוד אמש: "זה היה משחק מאתגר והיה קשה, ומהבחינה הספורטיבית זה מה שהיה יפה במשחק, המשחקים ברמה הגבוהה הזו והמשחקים שהאינטנסיביות בהם היא גובהה אלו המשחקים אשר אתה מתוכנן אליהם, אז זה היה כיף מהבחינה הזאת , ואני לא יכול לחכות בכדי להתחיל את הפלייאוף".

הגארד התייחס לכך שמכבי משחקת משחקים מועטים יותר ואמר: "זה נותן הזדמנות לגוף להתאושש כשמשחקים פחות, טיילנו לא הרבה השנה ועכשיו יש עוד חודש עם פחות משחקים ונתכונן לכל משחק ומשחק".

על הפיינל פור של הליגה האדריאטית הוסיף לנגפורד: "המשחק היווה הכנה טובה לפיינל פור. אנחנו רוצים להשתמש במשחק הזה כמומנטום לקראת הטורניר, עכשיו אנחנו נקפוץ למים העמוקים וננסה לעשות הכי טוב שאפשר לקראת סוף השבוע הזה".

לשאלה האם העובדה שהפיינל פור יתקיים בישראל עלול לגרום ללחץ אצל הצהובים, ענה השחקן: "אנחנו צריכים לגשת למשחק חצי הגמר כפי שניגשנו ל- 80 משחקים שלנו העונה, צריכים להציג רמת אינטנסיביות גובה ולהגיע מוכנים, כי כולם יגיעו כך מולנו".

דיוויד בלאט: "ניצחנו עם הניסיון והבגרות אחרי 81 משחקים"

בירושלים אופטימיים: סטרוברי בונה על ניצחון מול מכבי בפלייאוף

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully