וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ניצחנו עם הניסיון והבגרות אחרי 81 משחקים"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון. דרוקר: "מולם אי אפשר לאבד פוקוס". בירנבוים: "אתאכזב אם לא נהיה בפיינל פור"

מגד גוזני

מכבי תל אביב סגרה הערב (ראשון) את העונה הרגילה בליגת העל עם ניצחון 80:89 על הפועל ירושלים במלחה, אחרי שפיגרה במשך רוב המשחק אך התעלתה ברבע האחרון ודרסה את יריבתה בדרך לניצחון מרשים.

"היה פה משחק על רמה", אמר דיוויד בלאט בסיום. "טוב לראות משחקים כאלה בכדורסל הישראלי, היתה פה אווירה חמה אך ספורטיבית ובימים האלה אין חשוב מזה. אני מקווה שהכדורסל יהיה החלום והדוגמה לספורטיביות בכל הענפים ואם אפשר במשחק כל כך טעון ומסוקר לצאת עם הרגשה טובה שגם הקהל נהנה וגם השחקנים ושאף אחד לא היה אלים זו דוגמה לספורט".

"אני לא מוריניו אבל היתה פה טקטיקה מסויימת", הוסיף בלאט. "כי באנו עם הרכב של שמונה שחקנים ולירושלים יש עשרה שחקנים בכירים. לא יכולנו לשחק אגרסיבי, לא היו לנו פאולים לתת וכל זה כדי להגיע למאני טיים. ירושלים שיחקה טוב, אנחנו עם הניסיון שלנו ועם הבגרות שלנו אחרי 81 משחקים ידענו לשחק את הדקות החשובות בצורה הכי נכונה והגיע לנו לנצח".

גיא פניני הוסיף: "תמיד קשה פה, ירושלים קבוצה ביתית וקצת לא הלך לנו בקלות בהתחלה אבל בסוף הוכחנו אופי ולב ואני שמח שניצחנו. אנחנו מנסים לעשות טוב כל התקפה ומאני טיים או לא מאני טיים אנחנו צריכים לשחק ארבעים דקות, היום זה לא קרה אבל אני שמח שניצחנו".

בצד המפסיד היה שרון דרוקר שאמר: "כמעט כמו תמיד משחקים בין שתי הקבוצות האלו הם טובים ומעניינים, שיחקנו בהרבה מהזמן מאוד נכון אבל מול מכבי אי אפשר לאבד פוקוס, לאבד שני כדורים ולקבל שתי שלשות אלה דברים שהופכים את המשחק אבל סיימנו את הליגה במקום הרביעי. אנחנו נראים יותר טוב, שלושה רבעים ניצחנו אבל ברבע הקובע לא השכלנו לעשות זאת. אני מקווה שיהיו עוד אירועים כאלה שאנשים באים ונהנים לראות קרב הוגן וספורטיבי ואני מקווה שהשפיות תחזור לכל הענפים".

ג'ון תומאס הוסיף: "ברבע הרביעי היו הרבה זריקות לשלוש של מכבי, שיחקנו לא טוב כמו שרצינו, הם שיחקו מצוין ועשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה הלאה, אנחנו כרגע מנסים ממשחק למשחק לעשות דברים טוב וטוב יותר ואני מקווה שבהמשך המשחקים גם נעשה זאת".

בירנבוים: " כשמתגבשים ויש כימיה אפשר להגיע להכל"

במשחק המקביל, הצליחה מכבי ראשון לציון לגבור על עירוני אשקלון 61:62, ובכך למעשה הבטיחה ששתי הקבוצות ייפגשו שוב, לסדרה בת חמישה משחקים בפלייאוף הקרוב. "לא החבאתי היום כלום", אמר מאמן המנצחים, אפי בירנבוים. "גמרנו עונה שהיא מבחינתנו עונה מדהימה. להיות בגמר גביע, לתפוס מקום שלישי בליגה, גם אני לפני תחילת העונה לא הייתי מאמין שנעשה את זה. אבל כשמתגבשים ויש כימיה תוך כדי העונה אפשר להגיע להכל".

על המשחק הערב אמר המאמן: "היום זה היה משחק מיוחד. לא ידענו מה קורה בירושלים, שמענו שהם מובילים, אבל היינו תלויים רק בעצמנו, וידענו גם בכזה סוג משחק לקחת אותו. זה לא היה מהמשחקים המשובחים שלנו. היום היה נראה כאילו התחיל הפלייאוף". על הסדרה הקרובה אמר בירנבוים: "אני נותן המון קרדיט לאריק אלפסי, הוא היה במעמדים האלה. כולם מתחילים מ-0:0, יש להם את מיטשל שהוא השחקן הכי טוב של אשקלון ולא שיחק היום ונצטרך להיות מוכנים אליו. אני מקווה שנדע להופיע ברמה הכי גבוהה. אני אתאכזב אם אני לא אהיה בפיינל פור".

ניצן חנוכי אמר בסיום: "לא היינו במיטבנו היום, קשה לי להסביר למה. אשקלון באו מאוד משוחררים וחסרי לחץ, ולהם לא שינה המשחק. ברור שהיכולת של היום לא תספיק בשבוע הבא, אבל לקראת הפלייאוף נעשה סוויץ', ונעשה הכל כדי לשחק יותר טוב. ברבע השלישי ידעתי שירושלים מובילים, ניסינו לא להתעסק בזה כדי לנצח ולעשות את החלק שלנו". על הפלייאוף עצמו אמר חנוכי: "השיטה השתנתה וחמשת המשחקים האחרונים שלנו היו מול הקבוצות הטובות בליגה, ככה שכל משחק הוא קשה. בפלייאוף משנים הכל, וכולם יבואו דרוכים, ובטוח שנציג כדורסל יותר טוב".

מאמן המפסידים, אריק אלפסי אמר לאחר ההפסד השמיני ברציפות של הקבוצה: "היום הפסדנו על הדברים הקטנים, ריבאונד ההתקפה שלהם הכריע אותנו. נלמד, נתקן, נבוא לכאן ביום ראשון לסדרה צמודה ומרתקת. אני לא חושב שיש משמעות לרצף גדול של הפסדים, גם בנתניה לפני שנתיים היינו באותו מצב וניצחנו קבוצה פייבוריטית בלי יתרון ביתיות. אנחנו מגיעים במצב של 0:0 לכאן ביום ראשון, אנחנו באים עם ביטחון שאפשר לעשות את זה. אנחנו קבוצה טובה וגאה ואנחנו צריכים לבוא לסדרה הזאת מאוד דרוכים".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully