וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי סטרוברי: "לנצח את מכבי זה אפשרי"

23.4.2012 / 9:06

למרות ההפסד במשחק חסר חשיבות בליגה, שחקן הפועל ירושלים מאמין שקבוצתו יכולה לעבור את האלופה בפלייאוף

למרות ההפסד 89:80 למכבי תל אביב, בהפועל ירושלים נשמעים מרוצים מהיכולת של הקבוצה בקבוצה האחרונה, לקראת הפלייאוף של ליגת העל. די.ג'יי סטרוברי נשמע אופטימי כשאמר בסיום המשחק: "צריך לקחת את הטוב עם הרע. אנחנו מתחילים את הפלייאוף שלנו, כך גם מכבי . ידענו שאנחנו יכולים לנצח את מכבי , נראה מה יקרה כשנפגוש אותם שוב".

"שיחקנו משחק מצוין עד הסיום", המשיך סטרוברי, "אבל הם התאימו את ההגנה שלהם ברבע הרביעי ולא הגבנו אליהם כפי שנדרש. הם הפריעו לפיק אנד רול עם נעימי , אנחנו ממשיכים הלאה מהמשחק הזה, ומתרכזים עכשיו בחולון".

על היריבה של הפועל ירושלים בפלייאוף אמר סטרוברי: "יהיה קשה מול חולון, מדובר על יריבות מעניינת , נעשה הכל כדי לנצח. האם נפגוש את מכבי בחצי הגמר? אנחנו מתרכזים עכשיו רק בחולון, אבל לנצח את מכבי זה אפשרי, עשינו את זה העונה כבר".

על דבריו של דיוויד בלאט לפני המשחק אתמול (""סטרוברי זה שחקן שמעניין אותי. הוא היה על הכוונת שלנו בקיץ האחרון"), אמר סטרוברי: "אני מרוכז בעונה הזאת וזה המצב שלי, אם ירושלים ירצו שאחזור אני יותר מפתוח. אני לא מודאג עכשיו מהעונה הבאה, או ממכבי, מה שקרה בעבר או בקיץ, אני מתרכז בחולוון עכשיו וזהו".

חוסר ודאות לגבי העונה הבאה

בהפועל ירושלים טרם סימנו מועמדים עיקריים לעונה הבאה, עקב חוסר הוודאות הקיים מבחינת התקציב והחילופים הדרסטיים שנעשים בגזרת ההנהלה. מסתמן כי מרבית שחקני הקבוצה הזרים לא יישארו בעונה הבאה: ביניהם בריאן רנדל, ג'ון תומאס, ראמל ברדלי ודי, ג'י סטורוברי שמרוצים בהפועל, אבל תלויים באלטרנטיבות שיעמדו בפני המאמן, מאחר ולקבוצה יש אופציית יציאה משני החוזים,

גם לשחקנים עצמם יש הצעות לעונה הבאה. "לסטורברי יש עליות ומורדות במשחק ובראדלי הוא לא רכז טבעי", מסבירים בקבוצה את ההתלבטות לגבי שני השחקנים.

הפועל ירושלים הפסידה 89:80 למכבי תל אביב

בלאט: "ניצחנו עם הניסיון והבגרות אחרי 81 משחקים"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully